I DAG GJORDE JEG NOE JÆVLIG

Categories Personlig

Jeg har lenge lovet dere å fortelle min historie fra 22.juli. Jeg bestemte meg for å ta det på video, da det oftere er lettere å snakke enn å skrive. I dag spilte jeg inn videoen, og det var mye verre enn hva jeg hadde forventet. Dette er følelser jeg har gjemt og fortrengt og følelser jeg ikke har kjent på, på veldig lenge. Dette kommer nok til å være noe av det mest personlige jeg kommer til å dele på denne bloggen. Dette er ting jeg ikke har snakket med noen om, så det at jeg plutselig skal dele det med så mange skremmer meg. Etter å spilt inn videoen ble jeg sittende med en rar følelse, det var både lettelse og sorg. Jeg tror jeg trengte å kjenne på følelsen jeg har stengt inne så lenge, men det var samtidig vondt. Det var som å få et slag i ansiktet, og en kraftig påminnelse på hva jeg faktisk har vært gjennom. Akkurat nå orker jeg ikke å se videoen, men jeg skal redigere den til dere med engang jeg klarer. Jeg skal prøve å få den ut denne uken <3


When life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile <3

43 kommentarer

43 thoughts on “I DAG GJORDE JEG NOE JÆVLIG

  1. Du er en fantastisk sterk og vakker person, jeg er med i AUF per dags dato, og hjertet mitt går ut til deg og alle de andre. Du fortjener alt bra, lykke til <3

  2. Hadde vært veldig fint om du kunne ta med tekst inn på video også? Hilsen ei døv jente☺️

  3. Fine Sofie <3 jeg vet ikke om du merker deg navnene til de som kommenterer ofte, men jeg har i alle fall fulgt bloggen din en stund og må si at du imponerer meg mer og mer. Selvom jeg er et par år eldre enn deg, så ser jeg veldig opp til deg og hvor sterk du er. Jeg stortrives med å lese bloggen din og er så glad for at du har så sunne og gode verdier. Du virker tvers i gjennom god og bryr deg om andre <3 <3 stoooor klem!

  4. Åååå, herregud❤️ Du er sterk du Sofie, du har alltid noen rundt deg som du kan snakke med…alltid☺️ Skjønner at det er vannskelig å snakke om, du gikk jo gjennom alt det vonde! Digger deg, stå på videre❤ Du og Morten er goals, btw☺️

  5. Du er utrolig sterk og fantastisk, og jeg liker deg utrolig mye fordi du har en såååååå fantastisk personlighet, jeg skjønner at det er skikkelig tøft for deg, men du er en sterk person så jeg vet at du klarer det, stå på. Elsker deg, håper å få møtt deg en dag👍

  6. Masse klemmer ❤
    Det er til tider tungt og vanskelig, å mange vil si det vil bli lettere med årene. Men det som skjedde vil alltid være der og man vil alltid få påminnelser om det som skjedde. Dette er noe som vil følge deg og de andre resten av livet, ikke hver dag, men det vil dukke opp. Jeg er stolt og ydmyk over hvor langt dere har kommet, hvilken styrke dere viser og ett mot som det står respekt av. Ta ekstra godt vare på hverandre i disse dagene fremover, men også alle de andre 364 dagene i året. For det er ikke bare dagen 22. juli som er vanskelig for dere.
    Varme klemmer ❤❤❤

  7. Ikke noe press. Del det kun med leserne dine om du føler deg hundre prosent komfortabel med det. Det er en alt for stor og personlig ting til å presse seg selv på. Nysgjerrigheten er aldri større enn medmenneskeligheten. Hvis du føler noen som helst form for tvil, vent med å dele videoen. Vi kan vente.

  8. Sitter å gråter etter de korte snuttene du har lagt ut på Instagram og Snapchat. Du er virkelig sterk❤❤

  9. Jeg får så vondt av deg,når du som er så sterk skriver st du Har det så vondt og bryter ned. Ingen skulle gått gjennom det! Og jeg håper ikke du føler deg presset til å lage og poste videoen. Jeg har selv spurt men jeg syns det er viktig at du ikke tvinger deg selv til ting du virkelig ikke vil❤

  10. Til anonym kl 00:26 .. Jeg håper virkelig du bare er ung og dum. For den kommentaren der er strippa for empati og stappfull av ignoranse. Ikke nok med at Sofie har opplevd at noen jakter henne ned med våpen, hun har også mistet noen på Utøya. Voks opp og lær deg å se forbi deg selv og dine egne opplevelser.

  11. Sofie, det står så stor respekt av at du gjør noe som dette! Det er så utrolig sterkt og du skal vite at uansett hva folk får seg selv til å skrive så er det du som kommer vinnene ut av det!<33 Jeg er med å AUF den dag i dag og kommer for evig til å støtte dere som var der denne dagen,ta vare på deg selv og husk at du er fantastisk! klem<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *