“MIN HEMMELIGE SØSTER”

Categories Personlig

Det er noe jeg ikke har fortalt dere før, og det er at jeg har en søster. Denne søsteren tilbringer jeg utrolig mye tid sammen med og hun er også min beste venn. Hehe neida, jeg har søsken jeg ikke har nevnt på bloggen, men Julie er ikke en av de. Jeg får utrolig mange spørsmål om Julie er søsteren min, noe jeg aldri har forstått, helt til nå. Når jeg ser på Julie ser jeg ingen likhetstrekk, for vi er veldig forskjellige. Ingen av oss har skjønt hvorfor vi alltid får spørsmål om vi er søsken, men etter bildet jeg fant i går kan jeg endelig forstå hvorfor. 

Dere forstår sikkert hvem Julie er, for herregud så like vi er på dette bildet. Det skulle ikke noe mer til enn lik hårfarge før jeg så det selv. Selv om Julie og jeg ikke har samme foreldre, eller har vi? Etter dette bildet lurer jeg på om det er noe mamma eller pappa ikke har fortalt meg. Tenk om vi egentlig hadde vært søstre, så hadde ingen av oss visst om det? En hemmelig søster hadde virkelig vært noe. Hehe neida, hun er uansett søsteren jeg aldri fikk <3

3 kommentarer

3 thoughts on ““MIN HEMMELIGE SØSTER”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *