FLYTTE TIL FROGNER

Categories Ikke kategorisert








En ting er sikkert, min neste leilighet skal være på Frogner. Det er lenge siden jeg har følt meg så inspirert til å ta bilder, og det var et uendelig utvalg med steder man kunne ta fine bilder. Andrea og jeg tok masse bilder i går, og dette er bare noen få. Vi skal ut nå for å ta enda flere, det er viktig å utnytte motivasjonen mens den er på topp. Personlig synes jeg disse bildene ble mye finere og kulere enn de kjedelige oppstilte bildene vi vanligvis tar. Hva synes dere? 

Nå skal jeg ta meg en liten titt på leiligheter, kun for å drømme meg litt bort. Andrea og jeg har akkurat flyttet hit vi bor, så det er helt uaktuelt å flytte nå. Jeg kommer nok til å bli boende her til Morten og jeg flytter sammen, som mest sannsynlig enda er noen år til. Jeg ditcher ikke Andrea før hun ditcher meg, så vi får se hvor lang tid det tar. Kanskje Andrea får seg en kjæreste nå som hun er på jakt? 😉 Dette er faktisk noe av det morsomste jeg har gjort på lenge. Vi har fått inn en del mail også, så vi skal begynne å lese gjennom snart. MORO

5 kommentarer

5 thoughts on “FLYTTE TIL FROGNER

  1. Ååå du er sykt pen!Du er et stort forbilde for meg, jeg syntes du er perfekt💓Du er veldig lik meg og alt du skriver syntes jeg er veldig fint:)Håper at jeg får et svar tilbake💋😍Da hadde jeg blitt veldig glad❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *