SVAR PÅ SPØRSMÅL // SNAPCHAT

Categories Ikke kategorisert

Hvordan gjorde du det i forhold til jobb når du dro til Mexico?
For min del var det ganske enkelt, for jeg hadde ikke noe fast. Jeg jobbet når jeg ønsket, og kunne derfor bare dra 🙂

Var det slitsomt å rydde ut og inn av kofferten? Med tanke på at dere byttet rom ofte.
GJETT OM!! Allianseuken var helt jævlig, for da måtte vi bytte rom nesten hver eneste dag. Veien opp fra Bungalow til hotellet var så mye verre enn hva det så ut som. 

Hva jobber du som?
Bloggen er jobben min 🙂

Drev du på med sport når du var yngre?
Jeg hadde egen hest og spilte fotball. 

Angrer du på at du ble med på Paradise Hotel?
Etter alt jeg fikk i ettertid og menneskene jeg har møtt er det umulig å angre. 

Hva er det pinligste du gjorde på PH?
Helt klart nakenbadingen i uke 9, jeg var så full. Det er så langt i fra meg å gjøre noe sånt, så dere kan tro jeg hadde fylleangst når jeg våknet dagen etterpå.

Når bestemte du og Andrea dere for å flytte sammen?
Det husker jeg faktisk ikke.. Det skjedde ekstremt spontant, haha. Vi ble vel enige etter jeg fikk leiligheten. Trengte en roomie, og Andrea ble min 😀

Hvordan går det med deg og Morten?
Det går utrolig bra med oss. Vi har det veldig fint sammen, og ikke minst morsomt. Jeg er såå glad for at jeg har møtt en gutt som han <3

Hvem er er din favoritt deltaker fra tidligere sesonger?
Helt klart Eileen. Like fantastisk i virkeligheten som på TV <3

Hva synes du om folk som bytter kjønn?
Jeg synes det er helt greit. Mennesker som har problem med dette må dessverre ikke ha det så greit med seg selv. Man skal få lov til å være seg selv 100%, om man er hetero, bifil, homo eller transeksuell. Vi lever i 2017, det er virkelig på tide å begynne å godta dette 🙂

Har du blitt vegetarianer?
Nei, det har jeg ikke. Jeg spiser minimalt med kjøtt, men jeg kan spise kjøtt når jeg føler for det. Jeg spiser kanskje kjøtt 2 ganger i uken, så det er ikke så ofte.

Hvor i Oslo bor du?
Jeg bor rett ved Grynerløkka 🙂

Sover du og morten sammen hver eneste natt?
Så og si, om ikke noen av oss er i en annen by 🙂 Avhengig sa du ? hehe

Når skjønte du at du likte Morten?
Det var vel i slutten av uke 7. Det gikk ganske fort egentlig, lille sjarmisen <3 

Hva hadde du gjort om Morten var utro mot deg?
Da hadde jeg gjort det slutt med han, enkelt og greit. 

Har du noen gang hatt følelser for Kevin?
Nei, alltid bare sett på han som en venn 🙂

Hadde du sluppet kula på Morten om dere hadde vunnet?
JA, hvor digg hadde det ikke vært med 300.000? Hehe neida, det kunne jeg aldri gjort. 

Tenker du å flytte til Tønsberg?
Jeg vil helt klart flytte til Tønsberg når jeg blir eldre og skal kjøpe hus 🙂

Har du kontakt med alle fra PH?
Nei, det har ikke 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “SVAR PÅ SPØRSMÅL // SNAPCHAT

  1. Hvorfor er du “veganer”, hva er bakgrunnen for det og hvorfor vil du være det? Hva slags kjøtt holder du deg til/fra? Hvorfor skriver du så masse ” 🙂 “. det drar fokuset mitt litt bort og ser på den smilyn som frekk (ikke vondt ment). er ikke for å dømme deg, men du virker “bitch” når du skriver det. digger deg og leser bloggen hverdag.

  2. Anonym: Jeg er ikke spesielt glad i kjøtt. Så ønsker jeg også å gjøre noe bra for dyrene og miljøet. Synd du ser på den som frekk, det er min favoritt og jeg bruker den hele tiden 😀

  3. Du burde lære deg forskjell på da og når. Flaut å være blogger, og bomme på dette. Det er også rart du tror det skrives “Grynerløkka”, og ikke Grünerløkka. Særlig siden du bor i nærheten.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *