VI REISER HVER FOR OSS

Categories Reise




Akkurat nå befinner Morten og jeg oss på Gardermoen, men denne gangen skal vi reise hver for oss. Dette er første gangen på lenge vi skal være borte fra hverandre, så det er selvfølgelig veldig kjipt. Det er ingen hemmelighet at vi er litt for avhengig av hverandre, så dette har vi bare godt av. Jeg rekker faktisk aldri å savne han, for jeg ser han hver eneste dag. Så jeg skal ikke klage, prøve i alle fall. Jeg reiser til Trondheim og Morten reiser til Bodø. Det er ikke bestemt hvor lenge jeg skal være i Trondheim enda, men jeg reiser direkte til Bodø etter jeg har vært der noen dager. Vi skal være med på opptur, noe jeg gleder meg veldig til. Morten har jo verdens snilleste foreldre, så det blir kjempe hyggelig å se de igjen.

Nå gleder jeg meg veldig til å komme frem til Trondheim å møte alle sammen igjen. Tre av mine nærmeste venninner er der, og to av de har jeg ikke sett på lenge. Jeg ser frem til en skikkelig jentehelg. Vi snakkes i Trondheim <3

14 kommentarer

14 thoughts on “VI REISER HVER FOR OSS

  1. Før æ kommer tel bodø den 4 august å æ håpe dåkker e der enda da! Æ føle et ganske stort behov før å gje dæ en klem❤❤

  2. Hei! Kanskje litt personlig spørsmål, men har du vært tilbake på Utøya etter angrepet? Og hva er dine tanker rundt den nye spillefilmen om 22.Juli?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *