DERE FÅR MEG TIL Å GRÅTE

Categories Personlig

Wow.. jeg har ikke ord. Det finnes ingen riktige ord å bruke nå, annet enn at jeg er i sjokk. Tårene kom i hele går, men ikke for at jeg var lei meg. De kom av sjokket, og ikke minst gleden. Gleden av å se hvor mange fantastiske mennesker det finnes i denne verden. Helt ærlig, så tror jeg ikke dere vet hvor bra dere er. Alle dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar til en dere ikke kjenner engang. I hele går ble jeg skrevet til her på bloggen og på Facebook, både av kjente og ukjente. Jeg tror ikke dere vet hvor mye det betyr, og ikke minst hvor mye det hjelper. Dere er så jævla bra, vet dere egentlig det? 

Selvfølgelig kom det kommentar på at jeg brukte dette for å få klikk på bloggen, den var forventet. Det finnes mennesker der ute som gjør alt for å trykke ned andre mennesker, for å kunne føle seg bedre selv. Det er synd, men sant. Det var uansett umulig å ta seg nær av en sånn kommentar når jeg har over 200 mennesker som har støttet meg. 200 mennesker, det er helt sykt mange. Dere fikk meg til å gråte, og det skal mye til. Jeg vet ikke hva jeg skal si, for jeg klarer ikke å sette ord på dette. Det eneste jeg vil med dette innlegget er å fortelle hvor bra dere faktisk er, for det trenger dere å høre. Verden trenger flere mennesker som dere, tenk hvor fint og trygt det hadde vært å leve da <3

29 kommentarer

29 thoughts on “DERE FÅR MEG TIL Å GRÅTE

  1. leser bloggen din hver dag, fast leser, men ikke ofte jeg kommenterer<3
    den videoen var virkelig så ekte og tårene rant ned kinnene mine<33
    takk for du er så modig og et sunt forbilde, tenk hvor mye du kan hjelpe de som har vært i ubehagelige situasjoner hvor livet står på spill og man selv ikke kan gjøre noe for å komme seg unna<33 så glad for at du er her i dag og hvor god du er som ikke gir opp, men biter i smerten og fortsetter å kjempe videre<33 du har kommet langt og du imponerer stadig, du har all grunn til å være stolt over deg selv<3
    fortsett å stå på, Sofie! jeg heier på deg<33
    jeg følger med deg i denne vanskelige måneden, hvor du har mange tanker å kontrollere, jeg sender deg de beste tanker<3
    varm klem<33

  2. Åååå det er ingenting å takke for, Sofie du fortjener bare fine kommentarer! Siden du er en jævlig bra person, elsker deg<33

  3. Utrolig sterkt å dele videoen, det står det stor respekt av.
    Imponerende å se hvordan du klarer å nå ut til så mange! Takk for at du er deg selv, og takk for at du deler. Du er uten tvil en person å se opp til på veldig mange måter, og aldri la noen si noe annet. Det du gjør, og det du får til er det ikke mange som klarer. Det er det DU som har klart med den formidlingsevnen og den innflytelsen du har. Det er ikke paradise-Sofie som har klart det. Du har klart det.
    Stå på videre, så klarer du å oppnå akkurat det du vil, både på bloggen og i livet ellers. Ta vare på deg selv og de rundt deg, og aldri mist deg selv. For du er mer enn bra nok.

  4. Fine, fine Sofie! Du æ super sterk! At du lager en video der du opner deg for så mange mennesker, er kjempe modig gjordt! Du fortjener ikkje noko ana enn positivitet!❤️ Stå på sofie<3

  5. Du må bare ignorere de kommentarene om at du deler dette med oss for klikk, de kommentarene kan kun komme fra folk som ikke har peiling på hva traumer er. Ingen hadde brukt et så stort traume for å få klikk, da er det sannelig lettere å kle seg naken og skape blest rundt det. Det du gjør er å utnytte sjansen til å gi SÅ mange lesere noen å relatere til. Hatere vil en hver blogger ha, men jeg håper du innser at vi som støtter deg vi støtter deg virkelig. Selv jeg som aldri har møtt deg. Nettopp fordi du er så ærlig og likbar.

  6. Ikke la haterne trekke deg ned! Du er så sterk og modig aom tørr å snakke så åpent om ting til helt fremede. Har stor resoekt for deg ❤

  7. Gadd ikke å lese innlegget, men regner med det handler om utøya. I såfall går tankene mine til deg og alle de andre som var på øya, og familien til de som ble etterlatt. Forstår godt om denne dagen er vanskelig og vekker vonde minner.

  8. Det skulle vel bare mangle ? Å vise respekt å kjærlighet, det gjør verden til et bedre sted å leve! Å du fortjener mye ros å kjærlighet så modig å god som du er <3 sier det igjen, men mitt hjerte gråt virkelig for deg å din historie. Du er et stort forbilde for mange å du viser din kjærlighet akkurat nå på dette innlegget! Du er helt fantastisk!!

  9. Det er ikke rart du får så mange fine kommentarer når du er en så fntastisk flott dame med gode blogginnlegg! Jeg kjenner deg ikke i person, men jeg VET at de som kjenner deg må være noen av de heldigste personene i hele verden <3

  10. DU synes VI er flotte som legger igjen positive kommentarer til deg!? 😂Kjære, søte deg, du aner ikke omfanget av vlogginnlegget ditt! Datteren min på 13 år har sett videoinnlegget ditt TRE ganger nå, og hun sitter nå med en mye større forståelse av hva som hendte den dagen. Du skriver historie, kjære deg! Det datteren min har lært av deg er at det er tøft og naturlig å vise sårbarhet, man er ikke nødvendigvis lykkelig hele tiden selv om man er vakker (det synes vi forøvrig begge to), du har faktisk blitt et forbilde for henne – et SUNT forbilde! Tusen takk igjen, for at du delte med oss, viste oss følelser, ga oss innblikk i det grusomme, og ikke minst – man kan komme seg igjennom hva som helst! Viktig lærdom for både voksne og barn!
    Mange varme klemmer fra Tønsberg igjen! ❤❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *