7 TING JEG SUGER TIL

Categories Om meg

Svare på meldinger
Alle som kjenner meg vet hvor elendig jeg er til å svare på meldinger, likevel vil jeg at folk skal sende melding og ikke ringe. Det er ikke noe som er verre enn å snakke i telefon, derfor ønsker jeg få meldinger istedenfor. Det som skjer når jeg får en melding er at jeg åpner den, så svarer jeg ikke. Det tar gjerne mange timer eller et døgn før jeg kommer på at jeg har en melding jeg må svare på. 

Innrømme at jeg har feil
Hehe… Er det noe jeg er dårlig på så er det å innrømme at jeg har tatt feil. Jeg prøver å vinkle det til at det er alle andre sin skyld enn min egen. Om jeg finner ut at personen jeg diskuterer med ikke kommer til å gi seg, gir jeg meg til slutt. Det skal veldig mye til vel og merke, og det føles ikke bra. 

Få ting unnagjort
Jeg utsetter alltid ting jeg må gjøre så lenge som overhodet mulig. Skal jeg for eksempel til legen for å fikse en resept tenker jeg alltid “tar det i morgen”, tror dere at det skjer eller? nei. Jeg har heldigvis innsett at jeg må skjerpe meg, så jeg har blitt mye bedre. 

Snakke om følelser
Jeg er ekstremt åpen, så lenge det ikke handler om meg og mine følelser. Men engang noe er sårt stenger jeg meg helt inne, noe som er utrolig irriterende. 

Spare
Jeg er så alt for flink til å bruke penger og jeg suger til å spare, veldig dårlig egenskap. Det er utrolig viktig å spare, og jeg vet det selv. Det å sikre fremtiden sin er veldig viktig, og nå som jeg har en stor mulighet til å gjøre akkurat dette må jeg virkelig ta meg sammen. Fra og med neste måned skal jeg spare, masse. 

Være alene
Det finnes ikke noe jeg hater mer enn å være alene. Jeg er ekstremt dårlig til å trives i eget selskap, og jeg synes faktisk det er veldig ubehagelig. Jeg har kjempe lett for å føle meg ensom, selv om jeg er langt i fra ensom. Derfor har jeg alltid noen å være rundt. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var alene, det er egentlig litt trist. Jeg tror vi alle har godt av å kjenne på det å være litt alene.

La tiden vise
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette punktet sånn at dere skjønner det, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Jeg er en sånn person som MÅ vite hva som skjer, jeg kan ikke vente. Jeg stresser veldig med å få ting gjort, for det MÅ skje nå. Det kan være alt fra kjærlighet til middag. Alt som er ment til å skje skjer, tror jeg da. Likevel klarer jeg ikke å ta tiden til hjelp, for jeg må vite det akkurat nå. Veldig rotete punkt, så det er helt forståelig om dere ikke forstår hva jeg mener, hehe. 

12 kommentarer

12 thoughts on “7 TING JEG SUGER TIL

  1. Hei😊
    Er du i Trondheim nå? Korr leng ska du være i Trondheim?💖
    Håper at du koser dæ i Trondheim med vennene dine!🌸

  2. føler meg så utrolig godt igjen i punkt nr 2, selv om jeg er såpass så sta at jeg ikke gir meg hahah, kan faktisk holde på å diskutere om det samme i flere timer, og så ta det opp igjen dagen etter fordi jeg aldri blir ferdig med å diskutere haah. tror faktisk ikke at det er noen som tør å diskutere med meg lenger, ups

  3. Kjenner meg igjen angående den telefon greia. Jeg hater å snakke i telefon, og det er på et slik nivå at jeg blir nervøs og må planlegge hva jeg skal si før jeg ringer noen. Den beste måten å ikke glemme å svare på melding, er å ikke åpne den før du vet at du har tid til å svare tilbake. Da ligger den jo alltid der som en påminnelse om at den må leses og svares.

  4. Punkt 3+5: Fra neste måned skal jeg spare masse.. hehe 🙂
    Må også bare skryte litt av hvor flinke du og Andrea er å blogge om sommeren!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *