MINE STØRSTE ØYEBLIKK

Categories Personlig

Da jeg takket ja til å være med på Paradise Hotel. Det er en helt ubeskrivelig opplevelse, og tenk på hvor utrolig mye jeg fikk ut av å være med. Jeg hadde aldri forestilt meg at det kom til å forandre livet mitt totalt. Jeg elsker det. 



2.Plass på Paradise Hotel, som jeg fikk sammen med kjæresten min. Det er litt kul men samtidig merkelig ting å ha opplevd sammen. Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv, med tanke på at min allianse startet helt på bunn der flertallet ville ha oss ut av hotellet. Tenk så mange som har vært med gjennom sesongen også. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt, det er sykt. 




Kontrakt med Side2. Det har vært et mål og en drøm i mange år, og den gikk faktisk i oppfyllelse. Det viser bare at man kan få til akkurat det man vil, man må bare ha troen på seg selv <3 

Jeg flyttet endelig til Oslo, noe jeg har drømt om i et par år. I tillegg fikk flytte sammen med en av mine beste venner. Vi har også fått en utrolig fin leilighet, som jeg virkelig elsker <3 

 
Roma-turen med Morten. Det var også på denne turen vi ble kjærester, selv om vi ikke fortalte dere det akkurat da. Jeg regner likevel med at dere skjønte det? Vi tok kyssebilder og dro på en romantisk tur sammen, hehe. Det var veldig åpenbart at vi var mer enn bare venner, det var bare skummelt å dele det på en såpass stor blogg. Så jeg fikk faktisk tur og kjæreste samtidig, bedre blir det vel ikke? 
 


 
VG skrev en artikkel om meg der de omtalte meg som toppblogger. Selv om jeg ser meg selv på topplisten hver eneste dag, var det en veldig spesiell opplevelse å lese ” Toppbloggeren Sofie Nilsen”. Alle som kjenner meg vet hvor mange år jeg har drømt om akkurat dette, og hvor mye tid jeg har lagt i det. For et år siden når jeg nesten ikke hadde noen lesere blogget jeg 2-3 ganger om dagen. Jeg la like mye tid i bloggen da, som jeg gjør nå. Det viser bare at dette alltid har vært en drøm. Det var en drøm som har blitt en virkelighet, herregud så stolt jeg er <3
 
Barcelona sammen med Julie. Jeg tror de fleste har fått det med seg nå, men Julie er min beste venninne. På dette tidspunktet trengte jeg virkelig å komme meg bort, samtidig som vi fikk en avtale i USA. Jeg takket nei til dette, for det passet seg ikke når jeg hadde kjæreste. Kanskje jeg forteller deg om dette senere 😉
 



10 kommentarer

10 thoughts on “MINE STØRSTE ØYEBLIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *