HVORDAN KAN DU KOMME I KONTAKT MED MEG?

Categories Ikke kategorisert

Jeg får veldig ofte meldinger om at dere har kontaktet meg på Snapchat, Instagram og Facebook. Jeg får utrolig mange meldinger i løpet av en dag, og jeg har dessverre ikke kapasitet til å svare dere alle. Det er ofte jeg leser kommentarer på bloggen, og det er veldig ofte jeg skulle ønske at jeg hadde et ansikt på dere. Det hadde vært utrolig moro å se mer av dere som leser bloggen min, så jeg har derfor funnet en løsning på alt dette. Fra nå av vil Facebooksiden min (HER) være min plattform der jeg kan kommunisere med dere. Det er også moro om dere som legger igjen kommentarer på innleggene mine gjør det på Facebook siden også. På denne måten kan jeg få vite mer hvem dere er, noe jeg virkelig har lyst til. Det er mye bedre for meg å ha alt samlet på et sted, så gjerne ta kontakt med meg på innboksen HER om det skulle være noe. Jeg skal prøve så godt jeg kan å svare på henvendelsene deres <3 

Jeg setter stor pris på at dere kontakter meg, men for min del har det vært veldig vanskelig å ha kontroll over hvem som skriver når jeg blir kontaktet flere steder. Derfor ønsker jeg nå at alle henvendelser kommer på Facebooksiden min. Jeg tror dette kan bli moro for oss alle, og jeg gleder meg til å å se hvem dere er 😀

Gjerne følg meg, så får du oppdatering hver gang jeg legger ut et blogginnlegg <3 HER

8 kommentarer

8 thoughts on “HVORDAN KAN DU KOMME I KONTAKT MED MEG?

  1. Sønst du e veldig flink å kommentere på bloggen. ! Der svarer du jo omtrent alle 😉 du har svart alltid på mine kommentarer 🙂

  2. Må si meg enig med Silje vol. 1 her over, du er en av de få som faktisk svarer oss alle! Nå vet jeg ikke når det gjelder Instagram og Snapchat, men på bloggen er du veldig flink til å svare!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *