DAGSTUR TIL THAILAND?

Categories Reise
















Etter i går føler jeg meg tom for ord, det er virkelig overraskelser på overraskelser. Aldri har jeg kunne sett for meg at Nord-Norge kunne vært så vakkert, jeg er i sjokk. Dere som følger med på Snapchat og Instagram skjønner nok hva jeg snakker om? Jeg spammet dere i går, for jeg ville virkelig vise dere hvor vakkert det faktisk er her. Hvem hadde trodd at BODØ kunne se ut som THAILAND? Blått hav, sandstrand og klipper. Det ene bildet jeg tok minnet meg om et bilde jeg har sett fra Thailand. Jeg fikk skikkelig feriefølelse av denne øyen som lå midt på havet, langt vekk.

Jeg har aldri vært spesielt fan av Nord-Norge, men det er kun for at jeg har vært uvitende. Nå elsker jeg det, og jeg skal helt klart utforske Tromsø mer neste gang jeg er der. Sorry alt dette spammet om hvor vakkert Nord-Norge er, men jeg føler virkelig at jeg må dele slike ting med dere. SE SÅ VAKKERT DET ER <3

37 kommentarer

37 thoughts on “DAGSTUR TIL THAILAND?

  1. Utrolig vakkert!
    Du har nok sett det selv, men ser ut til at du kanskje har fått støv på sensoren på kameraet ditt? Når flekkene er så konsekvente og tydelige, så er det som regel støv på sensoren, og ikke skitt på kameralinsen. Men det kan man jo lett finne ut ved å bytte objektivet og se om de forsvinner. Vet ikke hvilket kamera du bruker, men jeg anbefaler å evt ta det til en kamerabutikk og få dem til å rense sensoren 🙂

  2. Så nydelig! ble en smule misunnelig nå kjenner jeg!
    Bra dere koser dere og nyter livet, det fortjener du i all høyeste grad! :))

  3. Okei Sofie du må seriøst fortelle mæ kor den her stranda e? Æ flytte fra Tromsø til Bodø til høsten med kjæresten for å studere, og æ trur den stranda der kunne vært rimelig populær for oss! Ka hete det?

  4. Jeg trodde ikke det var i norge. Det viser bare hvor fint norge kan være. Det beste landet i verden!

  5. Du burde dra til Sommarøy, som ligger litt utenfor Tromsø 🙂 Det er utrolig vakkert der <3 Der er det også nydelig strand og turkist hav

  6. Får håpe det e fint vær neste gang du skal til Tromsø! E så mange nydelige plassa her! Så at Sommarøya va nevnt, sleng mæ på den. Absolutt å anbefale 🙂 Mange fine fjelltura å gå også hvis sånt interessere dæ 😉

  7. Jeg har akkurat vært der jeg også, nydelig plass. Jeg er også sammen med en fra bodø, men nå bor vi i stavanger. 🙂

  8. Stranda heter Hovdsundet, og man trenger ikke båt for å dra dit. Tar ca en time å gå. Bare å google hovdsundet i bodø, så kommer løypa og kartet opp. Hilsen Bodøjente

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *