DET ER SNART OVER

Categories Ikke kategorisert











BH – Triumph // Shorts – Cubus // Jakke – Urban

I dag skal vi på nytt gjøre noe som halve sommeren vår har bestått av. Det har vært utrolig morsomt, og jeg er evig takknemlig for alle minne og opplevelsene vi sitter igjen med. Likevel kjenner jeg at jeg begynner å bli lei, så jeg gleder meg til en litt roligere hverdag. Det er vel kanskje på tide å komme frem til poenget? Vi skal på Opptur i dag, som er en festival her i Bodø. Dette er den nest siste vi skal på, så er vi ferdige for sommeren. Det er akkurat derfor jeg skal nyte denne festivalen, og kose meg skikkelig. Som jeg har fortalt dere før, så er bodø-væringene? VELDIG hyggelig. Skikkelig imøtekommende og bilde mennesker. Så jeg tror dette blir en veldig morsom helg. Kanskje vi sees?

Vi skal snart på vors til en venninne av Morten, der vi skal møte Kevin blant annet. Jeg er veldig god til å overtale som dere sikkert forstår, så etter mye om og men ble Kevin med til Bodø. Vi skal bo på hotell hele helgen, så kollektivet samles igjen. Den eneste vi mangler er Andrea som selvfølgelig måtte jobbe 🙁 Jeg skal ta masse bilder i dag, så oppdaterer jeg dere i morgen. Ha en fin helg alle sammen <3

10 kommentarer

10 thoughts on “DET ER SNART OVER

  1. Kos dæ på opptur i dag❤❤ skulle ønsk æ kunne møt dokker der, men æ e ikke 18 Så det sir jo sæ sjøl😹 Men møtte dokker sist dokker va i Bodø og det va kjempegøy❤❤ kos dæ i Bodø og på opptur😻

  2. Av og til føles det som at kanskje ikke jeg burde kommentere på bloggen din så mange ganger, for inni meg føler jeg at det blir irriterende for deg å lese en kommentar fra meg på hvert innlegg

  3. Hei Sofie. Blir veldig imponert når du stikker nesen din så langt frem du klarer for å så å bli såra når pubertetsfrosker på jodel ikke sier noe pent om deg. I lys av paradise og at du velger å blogge så måtte du tatt høyde for at det finnes noen som definitivt ikke digger deg, what so ever. Og med artikkelen i Dagbladet så kommer du å oppleve en shitstorm uten like og om du ikke Har tatt det med i betraktning så blir jeg, om Mulig, enda mer imponert. Så lenge det har vært Internett har det vært hatere. Sier ikke at det er greit å trolle, langt derifra, men det er ikke noe nytt så har du ikke ryggrad så må du ikke leke med ilden. Uansett hvordan du er, ser ut, prater osv så finnes det en skokk med hatere. Jo mer du eksponerer deg, jo mer dritt får du og det at du sutrer i media i dag er nok en av dine største tabber men det vil du merke. Lykke til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *