FØRSTE GANG VI…

Categories Personlig

Første kyss
Hadde det ikke vært for at dette var super kleint hadde jeg nok ikke husket når Morten og jeg kysset for første gang. Vi hadde ofte flasketuten peker på, så vi alle kysset hele tiden. Det var faktisk på flasketuten peker på at Morten og jeg kysset for første gang, og det gikk alt annet enn bra. Vi kjente ikke hverandre så godt på dette tidspunktet så presterte vi å kræsje med tennene våre, guud så kleint det var. Vi begge latet som ingenting og fortsatte kysset, haha.

Første gang vi sa “jeg er glad i deg”
Det sa vi inne på hotellet et par dager før jeg røk ut. Det var mandag uke 9 når vi begge var kjempe fulle, det var en skikkelig kaotisk kveld. Jeg husker rett før jeg la meg så sa jeg “glad i deg” så svarte Morten “ilu”, haha. 

Første gang vi holdt hender
Hmm, det er bare noen uker siden. Morten og jeg holder så og si aldri hender, hvorfor det har blitt sånn har jeg ingen anelse om.

Første gang vi sov over hos hverandre.
Når Morten og jeg begynte å holde på bodde ikke jeg i Oslo, så vi var alltid hos han. Første gang jeg sov over der var vel et par dager etter premierefesten, da alt var nytt og spennende. 

Første gang vi introduserte hverandre for vennene våre.
Det skjedde ganske tidlig egentlig. Mine beste venninner møtte Morten på premierefesten og motsatt. Vi introduserte ikke hverandre som kjærester akkurat da, men alle visste at vi hadde et godt øye for hverandre. 

Første møte med foreldrene våre
Jeg møtte foreldrene til Morten for første gang i starten av juni, og han møtte mamma i slutten av juni.

Første reise sammen
Mexico? hehe neida. Vår første reise sammen var da vi dro til Roma, og nå skal vi snart reise til Bali. Jeg gleder meg til å oppdage verden sammen med Morten <3

Første gang vi kalte hverandre for “kjæresten”
Jeg husker ikke første gang Morten kalte meg for det, men jeg sa det til han i Roma. 

Første krangel
Det var når vi var i Trondheim i mai?. Vi kranglet faktisk hele helgen, og vi har aldri kranglet før eller etter, haha. Ingen av oss har en anelse om hvorfor det ble sånn. Vi vet ikke hva vi kranglet om engang, haha. 

17 kommentarer

17 thoughts on “FØRSTE GANG VI…

  1. skal andrea og kevin også til bali? mener å huske at du har skrevet at dere skal på en reise sammen

  2. Sofie jeg digger bloggen din!!! Du er bare en helt sykt bra person. Bare fortsett som du gjør og vær deg selv, så kommer du langt!! <33

  3. Slik er det med meg og kjæresten også. Når vi faktisk krangler så blir det som regel en rimelig omfattende diskusjon som kan vare lenge, men vi krangler uhyre sjeldent. Vi kan godt ha samtaler ofte om ting vi ikke er enige om, men det leder ikke til krangler.

  4. Godt å se er bilde der tennene dine ikke er redigert. Den ekte sofie er den personen jeg liker best 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *