DET FØLES DRITT

Categories Ikke kategorisert








Det er mørket og lyset som gir meg denne syke highlighteren btw. Synes likevel det ble litt.. kult?

Genser og bukse fra Bikbok // Sko – Adidas

Det er nå ca en halvtime siden jeg startet med dette innlegget, men det i dag virker det som det ikke er mulig å skrive noe som helst. Det eneste som frister er å legge seg under dynen å bli der i hele dag, men det kan jeg jo selvfølgelig ikke. Av en eller annen grunn føles det skikkelig dritt i dag, og jeg har ingen anelse om hvorfor. Jeg er sikker på at det er alkoholen som gjør dette med meg, for det har den vist gang på gang. De periodene jeg har tatt pause fra alkohol har jeg følt meg så bra, hatt så mye energi og bare vært lykkelig. De periodene jeg har drukket mye føler jeg meg ofte som dritt, sånn som i dag. Nå skal jeg ta en pause helt til neste festival, for jeg har ingen interesse av å drikke mer. Det er moro av og til, men det gir ikke så mye bra. 

Nå skal jeg stoppe denne endeløse sutringen over… ingenting? Vi skal sjekke ut av hotellet, så snakkes vi kanskje senere i dag <3 Kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg ikke å holde meg unna bloggen, hehe. 

11 kommentarer

11 thoughts on “DET FØLES DRITT

  1. Digger bloggen din!! Men kan du ikke begynne å ta litt andre bilder, alle bildene dine er veldig like..

  2. Mathilde: Så morsomt å høre, tusen takk 😀 <3 Jeg synes selv jeg tar veldig varierte bilder, så jeg vet ikke helt hva du tenker på? At jeg kanskje bruker like bilder i noen innlegg etter hverandre?

  3. du er kjempe fin 🙂 en babe 🙂
    Har du noen forslag til serier, gjerne på nettflix, jeg liker så og si alt 🙂

  4. tenkte mer på at du i veldig mange innlegg har deg i forskjellige poser, men at det er på en måte samme typer bilder! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *