DERFOR TRENGER VI IKKE BARN

Categories Ikke kategorisert




For litt siden tok Andrea disse bildene av oss. Planen var egentlig at hun skulle ta noen bilder av Morten og meg, men jeg fant fort ut at Celine måtte være med. Vi er jo en liten familie, og så lenge vi har Celine så trenger vi jo ikke barn. Det å ha en hund er virkelig en fulltidsjobb, i alle fall en hund som Celine. Hun er verdens snilleste, men herregud så krevende hun kan være. Hun må ha oppmerksomhet 24/7, om hun ikke får det kan jeg love dere et evig mas. Så er det også dette med turer, mat og at du er veldig bundet til et sted når du har hund. Hadde det ikke vært for Andrea hadde jeg aldri kunne reist så mye som det jeg gjør. Tusen takk <3 All creds til dere som klarer både barn og hund, dere er virkelig flinke. Jeg klarer så vidt å ta vare på meg selv, neida joda.

Over til noe helt annet. Jeg tenkte å eventuelt ha en spørsmålsrunde i nærmeste fremtid, eller kanskje en video der Andrea og jeg går gjennom vårt opphold på Paradise? Feks, hva vi likte best/minst, vårt beste minne osv. Så jeg ville derfor bare høre om dere fortsatt synes Paradise er interessant? Jeg har ikke skrevet så mye om det, rett og slett for at det er over for godt, og kanskje ikke så gøy å lese om mer? Jeg vil derfor vite om dere vil ha mer eller mindre Paradise-snakk på bloggen, yes or not? 

26 kommentarer

26 thoughts on “DERFOR TRENGER VI IKKE BARN

  1. Dere to er det søteste paret jeg noen gang har sett! Og skjønner at dere ikke trenger barn når dere har en så søt hund! Ja, lag videoblogg elsker når dere har det!

  2. Jeg syns ikke paradise er interessant å lese om mer. Det er ferdig på tv for lenge siden og gammelt nytt. Syns ikke det er noe mer å vite siden det er så mange som har skrevet om paradise. Har fått vite det som er å vite. Jeg vil heller ha en spørsmålsrunde der man kan spørre om alt mulig. Både om paradise og andre ting. Så kan de som vil vite mer om paradise spørre om det og de som ikke vil vite mer om paradise få spørre om andre ting

  3. ååå så fine bilder av dere 🙂 Celine er jo bare så vakker, sikkelig Sjarmør :). det med barn haster jo ikke heller, dere er bare 22 år og kan få barn mange år til :). jeg selv fikk min første som 27 åring,ikke klar før :).
    Nyt livet sammen først, dra og opplevd ting ,gjør hva dere ønsker og hva dere drømmer om før det kommer et barn i bilde og om dere velger og ikke få, er det også helt fint 🙂

  4. Dere er så nydelige😻❤️ YES TO PARADISE❤️ Det haster jo ikke så mye med barn heller, dere er jo ikke mer enn 22 år, så gjør jo ikke noe om dere venter et par år☺️ Det haster ingenting☺️ Det er jo også dumt å få barn tidlig, da får dere ikke opplevd så mye som dere får oppleve nå, så syns det er bra at dere venter☺️ Men den dagen dere blir foreldre, så vet jeg at det/de barna så er utrolig heldige som får dere som foreldre❤️

  5. Jeg vil gjerne vite mer om oppholdet i Mexico. Kanskje du kan fortelle om ting som vi ikke fikk se på TV.❤️ Vi fikk jo bare se 40 min av et helt døgn på hotellet. ❤️
    – Hvor lang tid tok en parseremoni eller når sto dere opp om morgenen og hvordan ble dere vekket.💕

  6. Var dere mye ute av hotellet? Fikk dere se litt av mexico? Vurderer en tur der i fremtiden 🙂

  7. Er ikke så gira på å lese mer om PH 2017, men tror et “siste” innlegg hadde vært fint, noe sånn som du nevnte. Har litt lyst å lese bittelitt til om du skjønner, men føler jeg har fått med meg nok samtidig. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *