DETTE GÅR IKKE MER

Categories Ikke kategorisert

Det er nå litt over 6 timer til vi skal være på flyplassen, og her sitter jeg da. Jeg har enda ikke klart å komme meg opp av sengen, for sannheten er at vi våknet 20 minutter siden. Selv om jeg har det veldig bra i Bodø, og egentlig ikke har noe lyst å dra hjem, tror jeg at jeg trenger det. Det går virkelig ikke å legge seg 3-4 på natten og stå opp 11-12. Morten og jeg har to helt forskjellige døgnrytmer, og vi lever virkelig etter hans mens vi er her nå. Det verste er at jeg så vidt klarer å holde øynene mine åpne, og alt jeg vil akkurat nå er å sove. Det er derfor på tide å komme seg hjem og tilbake i normale rutiner, for dette går ikke mer. 

Dere som følger meg på Snap og Insta fikk helt sikkert med dere hva vi drev med i går? Vi var å badet i en foss, som er noe av det kaldeste jeg har gjort på lenge. Jeg er faktisk skikkelig stolt over meg selv, for vanligvis bader jeg aldri i Norge. Denne gangen derimot har jeg badet to ganger. Som dere sikkert har fått med dere er Kevin også i Bodø, så vi måtte finne på noe så han også fikk sett litt mer av Bodø. Han kom dessverre noen dager etter meg, så han har ikke fått vært med på alle de fine stedene jeg har vært. Vi måtte derfor ta han med på noe annet, og vi ble enige om fossen. Kevin var like pyse som meg, så vi brukte vel 20 minutter før vi klarte å komme oss ut i vannet. Morten hoppet i med en gang. Forskjell på folk? haha. 

9 kommentarer

9 thoughts on “DETTE GÅR IKKE MER

  1. Nevermind! Gjetta meg fram til at du sikkert het det samme som på bloggen, så da var du lett å finne!

  2. Kan Morten gi en rask beskrivelse hvordan man kommer seg til fossen? (Bor i Bodø og skulle gjerne ha visst det).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *