SPØRSMÅLSRUNDE – PARADISE HOTEL // SNAPCHAT

Categories Paradise Hotel

Likte du Kevin bedre enn Morten i starten ? 
Ja, det gjorde jeg. Kevin og jeg knyttet sterke bånd veldig fort, og han ble mitt trygge punkt der inne. Han sto for store deler av trivselen min inne på hotellet. 

Hvordan kan en parsermoni ta så lang tid?
Først skal den rigges til, med kamera, lys og interiør. Så må vi teste lyd og hvor vi skal sitte. Triana spør også alle om spørsmål, og gjerne tre spørsmål per person. Når en person har sjekket ut må vi vente til den har spilt inn scenen der han/hun sjekker ut. De må også ned på sync som vi kaller det, der du snakker alene. Så alt i alt tar det veldig lang tid.

Hvordan var det å være med de samme personene så lenge?
Det gikk overraskende bra. Selv om ikke alle har kontakt nå, så var vi en veldig fin gjeng der inne. Alle gikk godt overens, og vi var veldig flinke til å ta vare på hverandre. Kjenner jeg savner det nå som jeg snakker om det. Det samholdet vi hadde da var virkelig en fint.

Hadde du følelser for Morten før dere ble partnere?
Nei, det hadde jeg ikke. Jeg har alltid synes Morten var kjekk, men det utviklet seg ikke før vi ble partnere. 

Hvem synes du var kjekkest første dagen på hotellet?
Morten og Aleks. 

Fikk dere noen gang fri?
Eneste “fri” vi fikk fra under lunsj og middag, for da ble vi ikke filmet. 

Ble du sammen med Morten inne på PH?
Nei, det ble vi ikke. Det var en liten stund da vi kom hjem at vi nesten ikke hadde kontakt. Vi begge måtte finne ut hva vi ville, og vi endte opp sammen til slutt 🙂 

Hva fikk deg til og melde deg på Paradise Hotel?
En venninne og jeg kjedet oss en kveld. (Det skal sies at det var alkohol inne i bildet) Vi skrev en søknad sammen, som egentlig var ganske dårlig, haha. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å komme med. Det var kun noe jeg gjorde for å se hvor langt jeg klarte å komme. Når jeg fikk klarsignal og fikk vite at jeg skulle være med fra start kunne jeg ikke takke nei.

Hadde du sex inne på hotellet?
Ja, Kevin og jeg hadde det i uke 4. Haha neida, jeg hadde ikke sex med noen inne på hotellet 🙂

Kunne du vært med et år til ? 
Nei, det kunne jeg nok ikke. Jeg vil si at jeg var heldig å kom med det beste året, og jeg tror ikke det noen sinne vil være så fete folk på PH igjen 🙂

Kjente du noen som var med på Paradise i år?
Kjente ingen, men visste hvem Martine L, Isabelle, Jonas og Petter var.

Hvilket rom likte du best av alle?
Helt klart Alegria, som var mitt og Kevin sitt rom. Det er der jeg har de beste minnene fra. De første ukene inne på hotellet var helt klart de morsomste. Jeg var så sliten og lei på slutten, noe som var ganske kjipt egentlig. 

Følte du selv at sviktet Kevin?
Både ja og nei. Jeg sviktet han med at jeg ikke klarte å ta et valg mellom han og Morten, noe vi hadde en avtale om fra start av. Likevel kunne jeg aldri sendt han ut, og jeg hadde gjort alt for å ha han der inne. Så både ja og nei, vil jeg si 🙂 Vi begge sviktet hverandre, men sånn er det bare. Det viktigste er at vi har det samme vennskapet i dag som vi hadde der inne. I love him <3

Var det noe du ikke ønsket skulle komme med på TV?
Krangelen Kevin og jeg hadde i uke 9 da jeg sjekket inn igjen. Jeg var så full den kvelden, så jeg husker faktisk ikke dette. Som dere kanskje så fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet dagen etter, og de tok ikke med i nærheten av hvor mye jeg faktisk gråt. Den samtalen der kan jeg ikke stå for, for det er ikke meg og ikke noe jeg husker. Likevel er det ikke noe jeg tenker på nå, for jeg var veldig såret på dette tidspunktet. Kevin var min bestevenn, og all frustrasjon gikk utover han. Sånt kan skje med den beste, og det er hverken den første eller siste fyllekrangelen vi har hatt. Vi er som søsken, og da skjer ting som dette haha.

Går det å leie det hotellet dere bodde på i Mexico? 
Ja, jeg fant det på booking til 700.000 per uke, haha. 

Hadde du følelser for Kevin?
Nei, det hadde jeg ikke 🙂 Vi ble venner med engang. 

Hvordan var det å bli filmet 24/7?
I starten var det helt jævlig, så ble man vandt til det. Jeg glemte kameraene til slutt. 

Var det mye insekter på Solo?
Det var mye insekter OVERALT. Vi fikk også masse prikker på kroppen som stammer fra fuglelopper, så det er ikke bare luksus 😉

Hvordan var reaksjonen din når Grunde tok deg inn på slutten?
Jeg ble helt i sjokk. Henriette satt ved siden av meg, og jeg forventet jo som alle andre at han skulle ta henne inn igjen. Jeg orket så vidt å si noe, for jeg følte ikke at det var vits i det hele tatt. Så det var veldig sjokkerende, men selvfølgelig veldig hyggelig <3 

Ble du lei deg på Kevin sine vegne når Martine L slapp kula?
Selvfølgelig ble jeg det! Kevin fortjente virkelig de pengene, og jeg synes veldig synd på han. Likevel var det en veldig vanskelig situasjon for meg, for jeg var veldig god venn med begge to. Jeg var likevel ikke sur på Martine på noen som helst måte, og hun måtte gjøre hva hun følte var rett der og da. 

Likte du og Andrea egentlig Henriette?
Ja, det var Henriette og Martine jeg gikk best overens med utenom Andrea. 

Hvem var det du ble best kjent med på PH?
Andrea, Morten, Kevin og Martine L. 

Var det noen av jentene du ikke likte fra starten av?
Hehe, Martine J. Ingen av oss følte at vi gikk godt overens, men siste uken Martine J var på hotellet begynte vi å utvikle et vennskap. Det ble bedre når vi kom hjem, og nå er hun en av de jeg har best kontakt med <3

Måtte dere filme en scene flere ganger?
Jepp. 

Tenkte du at du kunne gjort noe annerledes på PH?
Det er sikkert mye jeg kunne gjort annerledes på PH, men jeg orker ikke å bruke tid og energi på å angre på det. Alt skjer av en grunn, og jeg hadde kanskje ikke vært her i dag om jeg hadde tatt noen andre valg. 

Hva synes du om Sunny og Morten S?
Veldig hyggelige gutter det. Sunny og jeg hadde godt kontakt den uka han var inne på hotellet 🙂

Hvilket rom likte du minst på PH? 
Solo. Heldigvis sov jeg aldri der 😀

Kevin eller Morten?
Umulig å velge en av de. De utfyller livet mitt på hver sin måte, og jeg hadde ikke klart meg uten noen av de. 

Hvordan var det å dele rom med Morten første gang?
Veldig koselig. Vi gikk så godt overens, så vi hadde det veldig morsomt. 

Hvem klikka du best med fra starten?
Kevin, Andrea, Morten også digga jeg Aleks. 

Hva fikk dere til middag?
Så mye godt, sunt og variert. Jeg savner middagen så utrolig mye, spesielt ananaspizzaen 🙁 <3 

Hvordan var det å se Morten på TV med andre jenter?
Jeg så alt dette da jeg var inne på hotellet, så det var jo noe jeg var forberedt på. Det er selvfølgelig aldri moro, men Morten måtte jo også se meg kline med andre. Det er ikke noe som påvirker oss den dag i dag.

Trodde du at du kom til å få deg kjæreste?
Haha, ALDRI. Det var det siste jeg hadde forventet, og noe jeg absolutt ikke ønsket meg. Det snudde veldig fort, når Morten og jeg fikk det forholdet vi fikk. 

Om du måtte sende hjem Morten eller Andrea, hvem hadde dratt?
Spillmessig måtte jeg sagt Andrea, for jeg kan ikke sende hjem min egen partner? haha.

Er det noen steder dere kan gå der det ikke er kamera?
Det er helt umulig å slippe unna kameraene. 

Hva skjer når du sjekker ut?
Jeg fikk med engang vite at jeg skulle være i Juryen, og at jeg måtte være 8 dager på utsiden. Jeg bodde på et mindre fint motell i noen dager, før jeg ble flytte til et annet hotell i to dager, så ble jeg boende med Aleks og Soph på et annet hotell til jeg sjekket inn igjen. 

Angrer du på at du slapp kulen på Grunde for å ta inn Morten? 
Nei, det gjør jeg ikke. Morten var min number one der inne, og han er det fortsatt. Det hadde blitt helt feil å ikke ta inn Morten, når han var partneren min. Grunde sviktet Henriette og jeg sviktet Grunde. Jeg synes selvfølgelig synd på han, for det var absolutt ikke kult å gjøre det. Jeg angrer likevel ikke, og står for det enda.

Fikk dere betalt for å være med på Paradise?
Nei, ingenting. Det eneste vi fikk var reise + mat. 

Hva er det morsomste minne du og Morten har sammen inne på PH?
Det må være den ene gangen når vi var i bassenget og kriget om en gummibåt, det er veldig synd de ikke tok med det klippet. Det var utrolig morsomt. Så er det også den ene gangen vi lå på solsengen sammen, da vi begge skjønte at jeg kom til å ryke. Vi bare lå helt stille og klemte hverandre, veldig trist men utrolig koselig. 

Hvordan ble dere vekt?
All form for kommunikasjon skjedde over telefoner. Vekking, middag, lunsj og intervjuer. 

 

15 kommentarer

15 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE – PARADISE HOTEL // SNAPCHAT

  1. Hei Sofie! Jeg bare lurte på det ene spørsmålet med hvem du visste hvem var fra før av. Visste du ikke hvem Henote var fra før av? Mente det kom med at dere kjente til hverandre fra før av! 😀

  2. Det siste spørsmålet du svarte på? Var det gjennom alarmer eller ringte de? 🙂
    PS: digger bloggen din. Du skriver om så mye forskjellig 😁 Så går ikke lei av å lese den 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *