JEG HAR ALDRI..

Categories Om meg

Vært singel i over 1 år 
Nå teller jeg ikke med kjærester fra barndommen, for de kan man ikke regne med. Så om vi tar med de to siste seriøse forholdene mine før Morten, så har ikke vært singel i mer enn 1 år.

Spist insekter
Som jeg har forstått er dette veldig normalt å prøve? Jeg grøsser bare av å skrive dette, så utrolig ekkelt

Likt fisk
I mange år har jeg prøvd å like fisk, men det går dessverre ikke. Det er noe med konsistensen og smaken som får meg til å ville kaste opp. 

Ikke hatt kjæledyr
Siden jeg ble født har jeg alltid hatt et eller annet dyr. Hamster, katt, kanin, hest og nå hund.

Ikke stolt på magefølelsen min
Jeg stoler ALLTID på magefølelsen min, på både godt og vondt. Det verste er at den nesten alltid stemmer, og det er det som har skapt denne avhengigheten som gjør at jeg MÅ høre på hva den sier. Det er veldig bra til tider, sånn som da jeg takket ja til Paradise Hotel. Eller så kan den være veldig dårlig, som når den forteller meg å ikke gå på flyet i tilfelle noe skjer. Det er kanskje ikke magefølelsen som snakker, men redselen? 

Vært så lykkelig som det jeg er akkurat NÅ
Dere aner ikke hvor bra livet er for tiden, det er helt sykt. Etter så mange år med nedgang var det virkelig på tide at jeg fikk kjenne på det å virkelig være lykkelig igjen. Jeg har så mange grunner til å smile og være takknemlig for livet, dere aner ikke. 

Spist pudding
Dette er veldig random, i know. Jeg vet riktignok ikke hvorfor jeg ikke har prøvd å smake pudding før, det er bare har blitt sånn. Det er ikke spesielt fristende heller akkurat, if u ask me. 

Møtt farfaren min
Han døde rett før jeg ble født, noe som selvfølgelig er veldig kjipt. Jeg har fått høre mange historier om han, så jeg har selvfølgelig klart å danne et bilde om hvordan han var som person. Jeg fikk likevel ikke bli kjent med han, noe jeg gjerne skulle ønske.

Bodd sammen med pappa
Da jeg ble født var det slutt mellom mamma og pappa, så jeg fikk aldri sjansen til å bo sammen med han. Jeg har selvfølgelig vært masse på besøk hos han, og jeg hadde jo et hjem der. Det var likevel ikke min adresse eller bosted, bare et sted jeg besøkte. 

Utforsket Norge
De siste årene vil jeg absolutt si at jeg har reist en del, bare ikke i Norge. Jeg blir nesten flau når andre spør meg hvor jeg har vært, for det er nesten ingen plasser. Vestfold, Tromsø, Bodø, Harstad, Kristiansand og Stavanger. Det er virkelig på tide at jeg begynner å se litt mer av Norge, det er jo så vakkert.

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG HAR ALDRI..

  1. Vet du hva, jeg hadde aldri en farfar, farmor, søsken, mormor, morfar eller pappa. Jeg har bare hatt morra mi, som ikke akkuratt var sånn kjempe snill med meg. Så det at du depper over en farfar å en far er ingenting. Du har jaffal en familie som elsker deg og som du elsker tilbake. Ingenting i dette livet er en jævla selfølge, så vær glad for det du har

  2. ^^^ er du vittig? Det er da vel for faen normalt å være opprørt over det faktum at hun ikke har møtt en hun gjerne skulle møtt? Og kommentaren om faren hennes var DRØY. Synest faktisk helt utrolig synd på deg som må sitte her og være så forbanna fæl mot et annet menneske. Trist at du har hatt det fælt, men ærlig talt, å si at Sofie ikke kan være lei seg for at hennes farfar og far er død fordi andre har det verre er helt på trynet. Håper du får det bra med deg selv i nærmeste fremtid, i tillegg til opplæring i hvordan du skal oppføre deg på nett ganske fort. Du er sterk Sofie, ikke la noen dra deg ned! <3

  3. Nå har det seg sånn at mennesker ”spiser” opptil 30 insekter hver år gjennomsnittlig mens vi sover. Gross, I knowww….

  4. Problemet med folk som hun over er at hun må trekke sammenligninger. Uansett hvor man ser er det alltid noen som har det verre, men betyr det at to dødsfall ikke er så mye? Nei. Det er like vondt uansett. Fine sofie <3

  5. Anbefaler skikkelig å besøke Vestlandet eller Lofoten/Vesterålen! Har nesten lyst til flytte til alle stedene, er så sinnsykt fint! Norge er fantastisk!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *