ET SJELDENT MØTE

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå sitter jeg på toget og er på vei vekk fra Oslo. Jeg skulle altså ikke være hjemme mer enn en natt før jeg dro igjen. Jeg er på vei til Tønsberg der jeg skal overlevere Celine til mamma, og selvfølgelig være litt med henne. Jeg ser dessverre mamma alt for sjeldent, da vi begge har vært veldig opptatt. Jeg er ekstremt avhengig av hun, så jeg gleder meg veldig til å se henne igjen. Selv om jeg er 22 år og “voksen” så føler jeg meg ikke alltid så voksen. Det er godt å kunne komme hjem å bli litt tatt vare på, uansett alder. Det trenger man av og til.

Jeg har forresten kjøpt meg både Mac og nytt kamera i dag. Jeg har virkelig investert i fremtiden for å si det sånn, og det var skremmende dyrt. Jeg betalte faktisk over 20.000 kr.. Jeg hater egentlig å bruke penger på ting som dette, men til syvende og sist så er det jo faktisk verdt det. Dette blir mitt tredje kamera, hehe. Jeg har lyst til å ta litt varierte bilder til dere, og trenger derfor litt å velge i. Det ene kameraet bruker jeg kun for å lage videoblogger, og det andre er et systemkamera. Derfor har jeg endelig fått meg speilrefleks, som jeg kjøpte 3 forskjellige linser til! Jeg gleder meg så til å teste det ut, og vise dere resultatet <3 

7 kommentarer

7 thoughts on “ET SJELDENT MØTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *