LUNSJ MED EN UVENN

Categories Ikke kategorisert


Alt er fra Urban

God morgen alle sammen. Jeg regner med at det er mange fyllesyke sjeler der ute ? Jeg er så evig takknemlig for at jeg ikke er en av de. Det er så deilig å våkne opp å være uthvilt og ikke minst det å føle seg bra. Jeg skal snart komme meg tilbake til Oslo for å pakke og dra en liten tur innom en bursdag til ei venninne. Jeg skal også Møte Martine Lunde for å spise lunsj, noe jeg gleder meg veldig til. Det er utrolig lenge siden jeg har sett henne, så det blir veldig koselig. Det er litt morsomt, for av en eller annen merkelig grunn tror alle at Martine L og jeg er uvenner? Husker dere da vi fortalte dere om hun som utga seg for å være venninnen til Martine for å finne ut om hun og jeg hadde “ordnet opp” etter krangelen vår? Det er faktisk helt sykt at noen drar den så langt. 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men Martine og jeg har aldri vært uvenner eller kranglet. Alle disse spekulasjonene startet da Martine delte blogginnlegget om hvordan hun hadde det etter hun kastet kula, og folk trodde automatisk at det var meg. Jeg fikk masse stygge kommentarer på bloggen på dette tidspunktet. Det var aldri meg hun mente, så jeg håper vi en gang for alle kan få en stopper på disse ryktene om at vi er uvenner. Jeg digger Martine og ser på hun som en veldig god venn. Nå gleder jeg meg til å møte henne, selv om vi ikke blir alene likevel. Vi hadde egentlig planlagt å bare være oss to, men Morten og Aleks slenger seg på (som vanlig), haha neida. Det er bare hyggelig. Vi snakkes <3 

19 kommentarer

19 thoughts on “LUNSJ MED EN UVENN

  1. jeg liker bloggen din veldig godt, men du skriver det samme veldig ofte.. dette er ikke ment som en hat-kommentar!

  2. Du har veldig fin blogg, skriver på en utrolig behagelig måte, fine bilder! Så koselig, kos dere på lunsje 🙂

  3. Enig med anonym. Det er de samme spørsmålene du svarer på, og samme historien som du forteller om og om igjen. Vil gjerne ha litt variasjon her. Blir litt mer kreativ

  4. Anonym: Grunnen til at noen spørsmål blir gjentatt er for at jeg får disse spørsmålene hver eneste dag, og da må jeg gjenta noen ganger slik at alle skal få det med seg. Det er uansett bare fint dere sier ifra, så gjerne kom med forslag om det er noe spesielt dere savner <3

  5. Synes det er greit du tar noen ting opp flere ganger, blir liksom ikke like formelt når du gjør det sånn og det et bra 🙂

  6. Anonym: 90% ser kun på bildene og leser ikke teksten 🙂 Jeg liker selv bloggere som legger ut masse bilder. Man kan aldri gjøre alle fornøyd, og jeg får klager uansett hva jeg gjør. Jeg elsker masse bilder i innleggene, og kommer nok til å fortsette med det 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *