JEG VIL FLYTTE, IGJEN

Categories Personlig

Noen ganger føler jeg at jeg trenger å søke hjelp, eller bare gå et sted for å snakke med noen. Vanligvis føler jeg meg helt OK, og jeg våkner opp nesten hver eneste dag med et smil om munnen. Det er ikke det at jeg ikke har det bra som er problemet, men det er denne ekstreme rastløsheten. Her om dagen begynte jeg å se på leiligheter på finn. Hvorfor? For jeg vil finne en ny leilighet der Andrea og jeg kan bo. Vi har bodd i leiligheten vår i 4 måneder, og ALLEREDE ser jeg på nye leiligheter? Jeg fant selvfølgelig drømmeleiligheten mens jeg kikket gjennom Finn, og jeg ble plutselig desperat etter å få akkurat denne leiligheten. 

På 4 år har jeg flyttet 6 ganger, noe jeg selv synes er ekstremt mye. Bare de 3 årene jeg bodde i Trondheim flyttet jeg 3 ganger, haha. Hva er det som gjør at jeg aldri klarer å slå meg til ro? Hvorfor vil jeg allerede flytte fra en leilighet jeg egentlig liker ganske godt? Jeg må virkelig skjerpe meg, for det går ikke å holde på sånn som dette. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal bo i leiligheten min i minst 2 år, og jeg har derfor ikke lov til å flytte før disse to årene er over. Om jeg ikke klarer å holde dette må jeg gjøre en eller annen klein straff, som dere lesere skal få bestemme. Det er virkelig på tide å ta tak i dette problemet, og det at dere skal få bestemme en straff skremmer meg nok til å aldri ville flytte, haha. 

21 kommentarer

21 thoughts on “JEG VIL FLYTTE, IGJEN

  1. Jeg tror den verste straffen må være å bruke crocs en hel uke + fine og flotte klær. hahaha jeg ser det for meg

  2. Straff om du ikj klarer og bo i den leiligheten i 2år: løpe naken rundt leiligheten du bor i no👿👿

  3. Om du ikke klarer å bo i leiligheten i 2 år til, så må du kakle hver gang du er på butikken og de i kasse spør om du vil ha pose eller kvittering. Og det er ikke lov å sende andre på butikken for deg 😉
    Forstår forresten ikke at du vil flytte. Leiligheten er superfresh og fin! 🙂

  4. Strafen kan være å sette inn 3 snusposer og la den ligge i overleppen i 30 min, hahaah tro meg er det første gang så blir du drit kvalm HAHA!

  5. crocs er jo dritdigg og fine å bruke??? skjønner ikke hva hun første mener:(( bruker det hele tiden, samme om jeg går fint kledd eller ikke://

  6. Jeg tror dette såkalte problemet ditt hvor du føler en rastløshet og behovet for å flytte på deg en del, kommer av at du igjennom oppveksten din har flyttet ekstremt mye rundt, fra sted til sted og fra by til by. Dette er et slags “mønster” som er veldig lett å legge til seg i voksen alder også, om man har hatt litt for mye av det som barn. Denne uroen, er jo noe du kan prøve å jobbe med og finne ut av (eventuelt ved hjelp av en psykolog) hva du kan gjøre for at nettopp dette skal bli redusert og bli bedre. Men er jo veldig fint at du er klar over dette selv! Selvinnsikt lenge leve, hehe:)
    Leser bloggen din hver dag, og syns du er veldig flink til å skrive! En del spennende og viktig innlegg du skriver, også. Fortsett å stå på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *