JEG SAVNER DEG

Categories Personlig

I dag savnet jeg deg. 
Jeg savnet deg i det jeg så et fint øyeblikk mellom en sønn og en far. Hvor ble det av mine øyeblikk med deg? 
Jeg savner deg. 
Spesielt rundt bursdag, jul og viktige hendelser. Hvor er kortet med ditt navn på?
Jeg trenger deg
Hvem skal beskytte meg på den måten bare en pappa kan? Jeg trenger din beskyttelse. 

Jeg tenker på deg
Hver eneste dag. Det går ikke en dag der du ikke er i tankene mine. Noen dager er verre enn andre. Hvorfor kan du ikke bare være her?
Du er borte
Du er borte for alltid, og det jeg sitter igjen med er et åpent sår og masse minner. Jeg vil skape nye, men det går ikke. Hvorfor måtte dette skje deg?

Savnet og lengsel etter deg vil alltid være der. Det vil alltid være små eller store øyeblikk som vil minne meg om deg. Det vil være hendelser du går glipp av, som jeg håper du får med deg på en eller annen måte. Jeg vil for alltid lengte etter smilet og klemmene dine. En dag vil ikke denne lengselen være her, for vi vil forhåpentligvis møtes igjen. Et helt annet sted og tid
 

46 kommentarer

46 thoughts on “JEG SAVNER DEG

  1. Flotte Sofie. Du er så flink til å sette ord på ting, og her fikk du det virkelig sagt det. Man kjenner seg igjen i følelsen av urettferdighet, og tankene om alt man ikke fikk oppleve med de man har mistet. Man ender opp med å savne minner man aldri fikk. Selv om jeg ikke kjenner deg, så er jeg oppriktig trist over at du måtte oppleve å miste faren din så alt for tidlig.

  2. Sååå rørende 😭😭 begynte å grine mens i leste det 😘😭❤🔥 håper pappaen din finner det riktige øyeblikket for å komme tilbake til deg ❤❤ LUSM

  3. Jeg er kanskje en gutt som ikke mange forventer skal bry seg om slikt, men jeg føler jeg er i samme situasjon. Min mor døde nettopp av en sykdom jeg også har, og noe som er helt forferdelig. Jeg er 16 år gammel, og skal leve med dette for resten av livet. Å miste noen du elsker er den verste følelsen❤️❤️

  4. Jeg mistet også pappaen min da jeg var 7 eller 8 år gammel? Jeg husker ikke så mye av han eller minnene fordi han var der aldri for meg, og han ringte meg aldri på bursdagen min. D var ikke d at han ikke ville ha kontakt, men han hadde et alkoholproblem og døde av overdose? Jeg savner han utrolig mye og jeg vet så godt hvordan du har d. Du er kjempe sterk sofie❤️ du har opplevd så mye og alikevell har du klart å komt deg gjennom d❤️ jeg er en stor fan og håper at jeg møter på deg en dag❤️

  5. Så leit å høre💔 Verden kan være så urettferdig men på mange mulige måter også rettferdig… hvis verden ikke var urettferdig, hvordan skulle vi da vist når den var rettferdig❤️ Håper du vil møte han igjen❤️ Stor klem fra Gunhild❤️

  6. Kjære Sofie,
    Eg vet godt hvordan det er å miste noen, da jeg selv mistet lillesøsteren min til kreft. Du har en evne til å sette helt de riktige ordene på følelsene dine og på følelsen av det å miste noen. Ordene dine får meg til å føle at jeg ikke er alene om å føle meg fortapt i sorg og mørke til tider. Tusen takk for at du får meg til å forstå at jeg ikke er alene, jeg håper virkelig at du forstår det samme<3

  7. Kondolerer så mye Sofie! ❤️❤️ Digger bloggen din! Kondolerer nok en gang! ❤️ 😔🌹

  8. Savnet etter en person du har mistet er noe som alltid kommer til å være der.. mistet selv pappaen min for litt over et år siden, det var noe han ville selv, men det gjør så vondt å vite at du aldri kan prate eller se den personen igjen!
    Du virker så utrolig sterk. Skulle gjerne lært litt av deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *