DETTE HADDE JEG ALDRI TRODD

Categories Reise

Reklame / Sponset opphold

God morgen fra Erecia som ligger en halvtime unna Norge 😉 Noen ganger må jeg le av meg selv og skrivefeilene mine, jeg mente selvfølgelig en halvtime unna Lisboa. Vi er nå på dag to i Portugal, og jeg tror dessverre at jeg begynner å bli syk. Jeg skal likevel være med på surfing i dag, for det er i dag vi skal prøve oss på bølgene. Vi skal også ta bilder og bli filmet, så det er viktig å være med på. Blir formen verre har jeg dessverre bare meg selv å takke. Jeg må helt ærlig si at jeg er sjokkert over hvor vanskelig det er å surfe, og hvor mye teknikk som ligger bak alt dette. Jeg har alltid synes at surfing ser så lett ut, men det har faktisk vært alt annet enn lett. Jeg hadde aldri trodd det kom til å være så vanskelig, så jeg fikk meg et lite sjokk i går. Selv om vi kun øvet oss på å komme oss opp på brettet var det veldig morsomt. Dere aner ikke for en mestringsfølelse det var å klare å stå på brettet, jeg er så stolt!

Målet mitt er å klare å surfe i løpet av denne uken, så jeg håper virkelig at jeg klarer det. Jeg var kanskje den på gruppen som skjønte sist hvordan jeg skulle få til alt med balanse og teknikk, men med engang jeg forsto så gikk det OK. Vi får derfor krysse fingrene for meg, så skal jeg oppdatere dere med engang jeg får denne bloggen tilbake igjen, haha. Vi snakkes i morgen venner <3 

15 kommentarer

15 thoughts on “DETTE HADDE JEG ALDRI TRODD

  1. Ericeira * 🙂 var der tidligere i sommer, utrolig fin og skjønn by! Surfing er så gøy – kos dere!

  2. Faen, trist å se episoden hvor du sjekka ut av Paradise Hotel! Hadde håpet at du kom deg helt til finalen. Jeg viste at du på et eller annet merkelig vis ikke vant hele greia, men hvor langt du kom viste jeg ikke. Kjipe greier!

  3. Hei! Jeg tenkte jeg bare skulle si at byen dere er i heter Ericeira, og ikke Erecia som du har skrevet i blogginnleggene dine. Ellers veldig fin blogg, stå på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *