NÅR BEGYNTE JEG Å LIKE SOFIE?

Categories Ikke kategorisert

Mange lurer på når jeg begynte å like Sofie. Var det inne på Paradise? Var det når vi kom hjem? Eller har jeg noen gang likt Sofie? Det var vel ingen tvil om at vi hadde er godt øye til hverandre inn på Paradise, men dere som seere skjønner sikkert ikke det. Sofie og jeg var i begynnelsen i to forskjellige allianser og spilte mot hverandre. Vi har faktisk prøvd å spille ut hverandre også. Ikke fordi vi ville personlig, men for at vi begge to var sterke spillere. Det var vel først når vi ble partnere i uke fire at vi ble ordentlig kjent, selv om vi hadde et godt vennskap, til tross for omstendighetene.

Det var ikke før vi kom hjem at ting virkelig begynte å ta av. Nå er vi sammen hver dag. vi har det veldig gøy sammen. En lek vi bruker å leke er potetleken. Vi står på hver sin side av rommet og kaster poteter på hverandre. Fryktelig gøy. Rop ut, hvis dere vil ha spillereglene. Ellers reiser vi mye rundt sammen, og gjør så si alt sammen. Sofie var faktisk i en bursdag her om dagen, uten meg??? Ble bare forlatt helt alene for meg selv. Skulle liksom bare overleve en hverdag for meg selv. Var bare noen timer da, men uansett. Føltes som om jeg var en fugl, bare sto i hånden på Sofie da hun da: fly fugl fly, og jeg flakset av sted på egenhånd. Så ja, vi er litt avhengig i hverandre, men det er bare koselig det. 


Ingen av oss kan å ta kyssebilder, så her er resultatet 🙂

23 kommentarer

23 thoughts on “NÅR BEGYNTE JEG Å LIKE SOFIE?

  1. Likte dette blogginnlegget veldig godt. Dette er en av de bloggene jeg leser mest, rett og slett fordi den er interessant❤️ Fortsett sånn du❤️

  2. Haha,ler av hvor overalt dette innlegget var😂 Førdt når du begynnte å like sofie,så potetlek og fly fugl,fly! Haha,realt forsøk på å blogge,men må si at Sofie er hakke bedre å blogge😂 Likevel veldig morsomt og gøy,og vil veldig gjerne høre reglene på potetleken?😂🙋🏼🙋🏼🙋🏼

  3. “Han Morten Botten e ikke en gjest på denne bloggen. Han Morten Botten e denne bloggen. Æ styra alt her inne, ho Sofie vet d bare ikke.” <-- noe sånn hadde jeg egentlig forventet at den karen skulle hamre ut på tastaturet, mens han satt der med det der lure smilet sitt. Men fra spøk til revolver, morsomt å høre fra Morten her inne!

  4. Jeg vil gjærne ha spillereglene for det med poteten. Dere er så søte sammen! Kos dere masse på ferie!

  5. HAHAHHAHAH😂Morten du må begynne å blogge oftere fordi dette fikk meg virkelig i bra humør😂😂Jeg vil gjerne ha spillereglene takk😝😂😂

  6. Eg skjønte heller ikkje Hvortid han liksom begynte å like henne:ppp vet ikkje og det e eg som e treig eller hva😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *