JEG BEGYNTE Å GRÅTE

Categories Reise


Dette er ansiktet mitt i det jeg fikk det til første gang. Det var lykke og redsel på samme tid som dere kanskje ser, haha. 

Som dere kanskje så på Snapchat prøvde vi å surfe i går. Vi fikk fortalt at det var mye lettere på bølgene, men for meg var det helt motsatt. Alle rundt meg kom seg nesten opp på brettet med engang, mens jeg var den eneste som prøvde igjen og igjen. Jeg har dessverre alt for lett for å gi meg om jeg ikke får til noe, men jeg lot meg faktisk motivere av meg selv. Som jeg skrev her om dagen så kan man få til akkurat det man vil, og gjett hvem som klarte det til slutt? JEG. Dere aner ikke hvor stolt jeg ble, og hvor sliten jeg var da jeg endelig fikk til å stå på brettet. Jeg måtte sikkert prøve 30 ganger før jeg fikk det til (uten å overdrive), så dere kan tro jeg hadde litt av en mestringsfølelse da det endelig var min tur. Jeg begynte faktisk å gråte gledestårer, herregud så kleint, haha. 

Nå skal vi snart å surfe igjen, noe som jeg virkelig gleder meg til. Jeg har som mål denne turen å lære det grunnleggende, for jeg har virkelig lyst å mestre dette. Det er jo ikke så alt for lenge til vi skal til Bali, og da hadde det vært utrolig kult å kunne surfet en dag (om det ikke er masse hai der?hehe) En annen morsom ting vi skal i dag, VINGÅRD! Jeg har alltid hatt lyst til å besøke en vingård, og endelig er det min tur. Jeg skal ta masse bilder som jeg kan vise dere i morgen. Vi har også filmet siden dag 1, så dere kan virkelig glede dere til en innholdsrik videoblogg. Vi snakkes senere <3

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG BEGYNTE Å GRÅTE

  1. Haha! Da jeg først leste overskriften så ble jeg helt sjokkert over at Morten turte å innrømme at han begynte å gråte. Trodde han hadde bloggen. Hahaha!
    Bra jobba, Sofie!! Ser veldig gøy ut, og håper jeg en dag tør å bevege meg langt nok ut fra komfortsonen for å prøve dette selv! 🙂

  2. Ingen hai på Bali heldigvis! Reis til Kuta Beach for å surfe, der er det helt topp for nybegynnere selvom resten av Kuta har litt vel mye turister 🙈🙈 Sjekk opp Beatuiful Wave Surf School på Facebook hvis dere vil surfe, der kan dere både ha time med instruktør rimelig eller leie brett ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *