HVORFOR ER VI EGENTLIG PÅ FERIE SAMMEN?

Categories Ikke kategorisert

Det er litt morsomt, for det virker som dette med Martine og jeg aldri kommer til å gi seg. Det virker som de aller fleste har forstått at vi ikke er uvenner, og det er bra. Det er likevel noen som spekulerer på hvorfor akkurat vi er på ferie sammen, for det virker ikke som vi er så gode venner. Martine var jo blant annet med på å sende meg ut av hotellet, så hvordan har vi kommet hit? Jeg kan forstå at mange er forvirret, for etter TV å dømme så det ikke ut som vi hadde det vennskapet vi faktisk har. 

Vennskapet til Martine og jeg har nesten blitt helt klipt bort, og det kan være for at alt snudde seg i uke 9. Det hadde sikkert sett rart ut at vi gikk fra å være bestevenner til å plutselig skulle sende hverandre ut, for det var rart. Jeg husker enda den uken, det var helt jævlig. Vi snakket nesten ikke til hverandre, og begge to skjønte hva vi drev på med. Det var likevel et spill, og det som skjedde der har aldri endret vennskapet vårt. Når jeg sjekket inn igjen var alt som normalt, og vi har hatt kontakt siden Paradise. Det er derfor helt naturlig å reise på tur sammen med Martine og Aleks, og vi fire har det veldig hyggelig sammen. Det var faktisk vi som holdt mest sammen på slutten av oppholdet også, så det at vi enda har kontakt er veldig hyggelig ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “HVORFOR ER VI EGENTLIG PÅ FERIE SAMMEN?

  1. dere hadde vel ikke vært på ferie sammen hvis det ikke var for at dere begge har fått sponset opphold av lapoint?

  2. Det e veldig irriteranes å følge dæ på snap når det eneste du gjør e å legge ut “swipe up” og bare blogg greie. Legge ut snappa for det samme innlegge 10 gang om dagen. Just sayin e veldig plagsomt, også e du veldig wannabe Martine

  3. Hvorfor poster du smiley på snapchat som et morsomt svar til kommentaren? Folk betaler masse penger for feriene sine, mens dere får alt på sølvfat.

  4. Anonym: Vi får absolutt ikke alt på sølvfat, og vi betaler for feriene våre vi også 🙂 svaret på den kommentarene var at noen skrev at Martine og jeg kun var på ferie sammen på grunn av spons. Ikke at den var sponset 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *