HAR DU NOE SOM KAN TILFREDSSTILLE KJÆRESTEN MIN?

Categories Ikke kategorisert

Nå skal jeg fortelle dere om en hendelse som inntraff for noen uker siden, som faktisk var ganske klein og ubehagelig. Vanligvis synes jeg ikke sex er hverken flaut eller noe man ikke skal snakke om, men det å gå inn på kondomeriet etter jeg plutselig har blitt et “kjent” fjes var derimot veldig ubehagelig. Morten og jeg inngikk en avtale om å ikke drikke på en måned, og taperen måtte gå inn på kondomeriet å spørre om de hadde noe som kunne tilfredsstille kjæresten. Dere skjønner sikkert hvem som tapte? Når man er alt for dårlig til å stå i mot press og er med venner man ikke har sett på lenge ender man opp på byen, noe som gjorde at jeg var den heldige som måtte dra på kondomeriet. 

Sex er helt normalt, og jeg regner med at de aller fleste forstår at jeg har et sexliv. Aldri i mitt liv har jeg synes teamet sex har vært flaut, men når halve butikken stirrer og hvisker i det jeg går inn så blir det plutselig kjempe kleint. Jeg vet ikke hvor mange snikbilder som ble tatt, men jeg merket at det var en god del. Jeg følte meg ikke akkurat noe bedre når jeg måtte spørre om de hadde noe som kunne tilfredsstille kjæresten min. Jeg fikk jo også latterkrampe i det jeg måtte fullføre setningen min, for Morten befant seg utenfor butikken for å faktisk vitne at jeg gjorde det jeg hadde lovet. Hadde det ikke vært for at Morten absolutt skulle se at jeg gikk inn dit, hadde jeg aldri gjort det. Jeg visste at jeg kom til å bli tatt bilder av, for jeg husker enda opplevelsen Andrea og jeg hadde da vi gikk inn på Sex og Samfunn. Kommer det virkelig som et sjokk at vi også trenger p-piller og drar på kondomeriet, virkelig?

Sorry å må skuffe deg, men foreldrene dine, besteforeldrene dine, kjendiser og ikke kjendiser har sex. Det burde ikke komme som et sjokk at vi også har det. Jeg fikk i alle fall utfordret meg selv, og jeg håper at dere som tok disse bildene tar godt vare på dem <3 Enjoy 😉

9 kommentarer

9 thoughts on “HAR DU NOE SOM KAN TILFREDSSTILLE KJÆRESTEN MIN?

  1. Fysøren!!! Jeg hadde akkuratt fått ut bilde av da jeg gikk inn på foreldrene mine da de hadde seg en! Nå kom det tilbake😫😫😫😫😫😫😫
    Jeg elsker blogen din

  2. hahahahah folk er helt latterlige. At det er en så big deal å se kjente fjes på kondomeriet beviser bare hvor barnselige mennesker er.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *