UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hva var ditt første inntrykk av Martine og Aleks?
Martine hadde jeg møtt før, så hun hadde jeg et godt inntrykk av. Det ble bare enda bedre når jeg ble kjent med henne, for er herlig jente! Første inntrykket av Aleks var at han var kjekk og morsom. Jeg likte Aleks veldig godt fra dag en!

Har du og Martine et godt vennskap?
Ja,  absolutt. Martine og jeg har snakket daglig sammen siden PH, og vi har det utrolig morsomt sammen. Jeg vet at jeg kan komme til Martine om det er noe, og motsatt. 

Hva liker du best med Morten?
At han er veldig morsom. Dere aner ikke hvor morsomt vi har det sammen, og det elsker jeg! Jeg føler at han er min bestevenn samtidig som han er kjæresten min. Så er han også veldig snill og omsorgsfull. 

Hvilken uke likte du best og minst på PH?
De første ukene på Paradise var helt magisk. Det var så utrolig morsomt, det kan virkelig ikke beskrives. Uke 9 og 12 er de ukene jeg likte minst. Rett og slett for at jeg var så lei, og oppførte meg som en psyko-bitch til tider. Det var så tungt på slutten, og alt jeg ville var å reise hjem. 

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
Hehe godt spørsmål, for ingen av oss vet nøyaktig når vi ble sammen. Vi begge mener at vi kunne kalle hverandre for kjærester i april, så rundt 4 måneder. 

Hvor er drømmeplassen å reise?
Australia, Maldivene og store deler av Asia. Jeg er snart på vei til å utfylle alle disse drømmene, ÆÆH <3 Gleder meg så mye til å ta dere med på denne reisen 🙂

Bor Kevin med dere fortsatt?
Det er faktisk lenge siden Kevin og jeg har vært i Oslo på samme tidspunkt, og det begynner også å bli en god stund siden han har vært hos oss. Han er uansett alltid velkommen, og jeg regner med at jeg får en melding snart om at han er på vei til Oslo <3 Det gleder jeg meg til, i miss him!

Hvilket kamera bruker du og hvilket redigeringsprogram? 
Jeg bruker faktisk tre forskjellige kameraer, for jeg liker variasjon i bildene mine. Jeg har et Sony a5000 som jeg bruker til filming, også har jeg Sony a6000 som jeg bruker til outfit bilder. Begge disse er systemkamera 🙂 Jeg har også en speilrefleks, Sony a68. Det er dette kameraet jeg bruker mest, jeg er så fornøyd! Bildene mine redigerer jeg i lightroom, men dette koster penger. 

Kan du lage innkjøpsvideo etter Portugal?
Det var planen 🙂 Det kommer faktisk en del videoer fremover, gled dere!

Hvordan får du og Morten forholdet til å funke så bra? 
Godt spørsmål du! Vi har det generelt bare veldig bra sammen, så er vi veldig flink til å høre på hverandre. Er det noen problemer som oppstår snakker vi alltid om det, og det løser veldig mye.

Hva hadde du sagt om Morten hadde fridd til deg?
Oi, det hadde vært veldig skummelt. Jeg tror kanskje jeg hadde fått panikk å.. løpt? Jeg er absolutt ikke klar for å gifte meg enda, og vi har ikke vært sammen så lenge. Det hadde ikke føltes rett å skulle gifte seg med en jeg har vært sammen med i 4 måneder. Om han frir om noen år og vi fortsatt har det like bra, sier jeg helt klart ja ♥

Hvordan er det å surfe?
Det er utrolig moro, jeg elsker det! Vi har allerede planlagt at vi skal leie surfebrett når vi reiser til Bali, JEG GLEDRE MEG!

Hvordan er forholdet ditt til Rebecca?
Med engang vi kom hjem fra Mexico hadde vi alle ganske god kontakt, og hele gjengen samlet seg hver dag. Jeg kjenner nå at jeg savner denne tiden skikkelig, for det var utrolig hyggelig. Hverdagen kom, og de fleste mistet kontakt med hverandre. Det er veldig mange jeg ikke har kontakt med, og Rebecca er en av de. Vi sier hei når vi møtes, men vi har ikke daglig kontakt.

Synes du selv at du er en god venn og kjæreste?
Kanskje ikke alltid, men jeg er ikke feilfri jeg heller. Alt i alt vil jeg si at jeg er en god venn og kjæreste, jeg prøver så godt jeg kan i alle fall! 

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden? 
Jeg shopper egentlig veldig sjeldent, så ikke så veldig mye. Jeg shopper mer i perioder, om jeg føler at jeg trenger litt nye klær. Jeg synes faktisk det er veldig kjedelig å bruke penger på klær, og foretrekker heller å bruke pengene mine på sminke og mat, hehe. 

Hva er det beste som har skjedd deg?
Dette året har vært mitt beste år noen sinne, dere aner ikke hvor bra jeg faktisk har det. Jeg er så lykkelig, og alt har virkelig gått min vei. Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt, jeg jobber med det jeg alltid har drømt om, jeg har frihet til å gjøre akkurat det jeg vil, og jeg er frisk. Jeg synes det er så utrolig viktig å sette pris på det at man er frisk, for jeg tror mange av oss tar det som en selvfølge. 

Hvorfor reiser du til syden med Aleks og Martine når du egentlig ikke vil det?
Hadde jeg ikke ønsket å reise til Portugal med Aleks og Martine så hadde vi vel aldri dratt? haha. Vi fikk velge fritt hvilken uke vi ville reise, og vi fire hadde lyst å reise samtidig. Uff, så lite lyst vi har å dra på ferie sammen :/

Hva synes du om at andre tar snikbilder av deg?
Det er faktisk noe av det verste jeg vet, for hvorfor ikke bare komme bort? Jeg pleier ofte å si i fra med engang jeg merker at noen tar et bilde av meg, og reaksjonene til disse menneskene er veldig morsomme. Det må jo være utrolig kleint å bli tatt i å ta snikbilder av noen? Jeg hadde blitt veldig flau, haha. Det er så mye hyggeligere når dere kommer bort <3

Hvor ofte har du sex?
15 ganger daglig 🙂 Hvorfor lurer dere på ting som dette egentlig? Jeg kommer aldri til å svare på det uansett, men det er lov å prøve seg 😉

Var du og Martine seriøse med snappene dere la ut i går?
Hahah nei! Det virker som uansett hva vi sier så er det enkelte som mener at vi ikke er venner, vi dro kun på ferie sammen for at vi fikk det sponset og at vi er fake som later som vi liker hverandre. Vi synes jo dette er veldig moro, for om noen ikke vil tro på at vi er venner så er det ikke noe som påvirker vår hverdag eller vårt vennskap. Vi fant derfor ut at vi bare skulle tulle litt med det, og vi hadde det veldig morsomt, haha. 

Hvordan er det å være sammen med Morten?
Det er helt fantastisk, jeg har det utrolig bra sammen med Morten. Det kan selvfølgelig være krevende til tider, da begge er veldig like på det å være alt for sta. Det ordner seg alltid, og alt i alt har vi det VELDIG bra sammen. Jeg trives godt i Morten sitt selskap. 

Hva bruker du mest penger på?
Mat, helt klart. Jeg har et sykt pengeforbruk når det kommer til mat. Pepsi Max, Avokado og vegetarmat er utrolig dyrt. Det er dette jeg handler mest som dere kanskje forstår, hehe

Var det irriterende å måtte pakke ut og inn av kofferten inne på PH?
Gjett om. Etterhvert orket jeg ikke å pakke ut av kofferten mer, og lot alle tingene mine ligge i kofferten. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg måtte bytte rom, men det var mange. 

Krangler du og Morten ofte?
Vi krangler aldri, har bare noen små diskusjoner av og til som går fort over. 

Hvordan er ditt forhold til Petter?
Vi har ikke så mye kontakt mer, men jeg vil likevel si at vi har et godt forhold. Alltid like hyggelig de få gangen vi møtes, haha <3

Hva gjør Morten mest sjalu?
Jeg vil egentlig ikke si at Morten er spesielt sjalu, og jeg har heller aldri oppdaget at han har vært kjempe sjalu. Han kan selvfølgelig reagere på sånne småting som bare er søtt, men det gjør jo jeg også! Så jeg vet helt ærlig ikke hva som gjør Morten skikkelig sjalu. 

Har du en jobb utenom bloggen?
Nei, bloggen står for alle inntektene mine 🙂 Jeg hadde aldri hatt tid til å hatt en jobb ved siden av denne bloggen, for den tar virkelig 70 % av dagen min. Sånn som dette innlegget har jeg holdt på med siden klokken 15.00, og nå er klokken 18.00 her i Portugal. Blogging tar tid, selv om mange av dere ikke tror det. 

Hvordan har dere det i Portugal?
Vi har det utrolig fint, og ikke minst morsomt. Jeg er så utrolig glad for at jeg reiste på denne turen, for jeg var faktisk veldig skeptisk i starten. Jeg trodde det skulle være kjempe skummelt å surfe, og ikke noe morsomt i det hele tatt. Nå kan jeg ikke forstå at jeg kunne tro noe sånt, det er KJEMPE gøy å surfe. Jeg skal bli en proff surfer en dag, i promise 😉

Hvor lenge skal dere være i Portugal?
Vi skal være en uke, så vi reiser hjem igjen på søndag. Gruer meg 🙁

Når skal du til Trondheim?
2. september, så det er ikke så alt for lenge til. Martine, Morten og Aleksander skal også være med, så det blir morsomt <3

Hva synes moren din om Morten?
Hun har kun møtt Morten en gang, så hun har ikke fått blitt så godt kjent med han enda. Hun liker han veldig godt ut ifra det hun har sett på TV og den ene gangen hun møtte han, så han har absolutt gitt et godt første inntrykk. 

29 kommentarer

29 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Bor ikke du i Trondheim da?😂 Haha, har ikke du hadde en liten jente som du er tante til som bor i Trondheim?😂💓

  2. Fine svar! Bare en påminnelse: pass på å/og;-) jeg er veldig pirkete da haha;) Kos dere❤️❤️

  3. Heiii! Håper du kan svare meg raskt ettersom jeg skal kjøpe meg nytt kamera i morgen, og tenker på å kjøpe det du har! Har du ekstra objektiv til kameraet, vet du evt om man kan kjøpe 50mm linse til det? 🙂 Setter utrolig pris på om du svarer på dette når du ser det<3
    Mvh en fast leser

  4. Eg syns og shopping kan vera kjedelig, vertfall å kjøpa kle/klær er vel mest mat 😛 eg veit berre at eg er flink å spara penga.
    Eg syns du og Morten passer så fint sammen. Liker bloggen din veldig godt og måten du skriver innleggene på 🙂
    Mvh Elisabeth

  5. Takk for flott blogg med mange interessante temaer generelt, og innleggene rundt Utøya spesielt!
    Siden jeg begynte å droppe innom denne siden sånn noenlunde regelmessig, har jeg lagt merke til at Morten ser ut til å ha blitt mye mer kamera-vant med tiden. I begynnelsen så han skikkelig ‘brydd’ ut, stakkar Jeg lo mye av at disse bildene kom sammen med spm om han var seriøs i forholdet til deg, siden det burde være åpenbart når en fyr ble med på noe det så ut som han syntes var uber-kleint (ha, ha). Nå, derimot, poser han jo som han ikke skulle gjort annet!..
    – Er dette bare noe som har sett sånn ut for meg, el er det faktisk sånn?.. 🙂

  6. Jeg møtte Morten og kevin på vg lista hha jeg og vennen min bled starstrucked men vi ville også møte deg og Martine da men HAHA pappa har spilt i korpset med faren til Martine ellerno så ja men de bled aldri så hodt kjent Hh kan vell ha no med att han nesten aldri var på korpstimene men ja elsker bloggen din og håper jeg får møtt deg en gang fu virker så hyggelig ;)<3

  7. Hvorfor har du begynt å clickbaite gjennom snappen din? På Snapchat: “Hvor ofte har jeg og Morten sex?” Du har så mye godt, ikke bli en useriøs blogger som man ikke kan få respekt av. Greit du får klikk, men er det, det eneste som er verdt noe?

  8. Når du skulle reklamere for innlegget skrev du dette. Nå mistet jeg totalt respekten for deg. Juge i tillegg til billige clickbaits?

  9. Anonym: Haha, jeg skrev “hvor ofte har jeg sex”. Du finner spørsmålet oppi her, så clickbait er det absolutt ikke. Les innleggene før du kommenterer 🙂 Det sto aldri “hvor ofte har Morten og jeg sex”

  10. Hei!
    Vil bare si at jet syns bildene fra Portugal var kjempefine<3
    Har veldig lyst til å dra dit selv en gang:-) og å prøve surfing, haha!
    Håper dere har/hadde det fint der;-)
    -Sara

  11. Sofie det er jo clickbait når du faktisk ikke har svart på spørsmålet som du brukte på snap for å lokke leserne… dette burde du holde deg for god for.

  12. Hvorfor følger du ikke Rebecka på Instagram? Du er flink til å blogge, men synes kanskje du tar opp de samme problemene og tankene og repeterer deg selv veldig! Kanskje du kan prøve å blogge på en måte hvor du ikke fokuserer så mye på å få clics (?), trenger ikke hver dag og ha en superspennende overskrift liksom!!

  13. Men hun følger deg, helt ærlig er det litt rart at du ikke følger henne! Men altså, herregud om du ikke liker bildene hennes må du slippe å se de i feeden da!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *