JEG VURDERTE Å TREKKE MEG

Categories Reise

Annonse // sponset reise

Som jeg allerede har fortalt dere var jeg utrolig skeptisk til denne turen, og jeg vet helt ærlig ikke hvorfor. Det var så ille på et tidspunkt at jeg vurderte og trekke meg, og jeg tror nok mye av grunnen var for at jeg har veldig vannskrekk og egentlig var livredd for å surfe. Typisk meg er å hoppe inn i ting for å utfordre meg selv, så angrer jeg etterpå. Det som alltid redder meg er at jeg er veldig flink til å presse meg selv, noe jeg gjorde i dette tilfellet. Jeg bestemte meg for å gi det en sjanse, og om jeg virkelig hatet det var det bare å la være å surfe og aldri prøve det igjen. Jeg sa nettopp til Morten “jeg er så glad for at vi dro” og han var helt enig. 

Denne uken har vært helt fantastisk, og ikke minst veldig morsom. Det å lære meg å surfe er virkelig en av de beste avgjørelsene jeg har tatt, og det er absolutt noe jeg vil fortsette med. Målet mitt er seriøst å lære meg å surfe, det er så utrolig morsomt. I går fikk både Martine og jeg til å stå lenge på brettet, og faktisk være med bølgen hele veien inn til land. Vi var så stolte av hverandre, og ikke minst oss selv. Det virket som vi aldri skulle få det skikkelig til, men så gikk det plutselig. Øvelse gjør mester, eller hva? Nei, dette har virkelig vært en reise jeg aldri kommer til å glemme. Jeg anbefaler virkelig alle til å prøve surfing, jeg kan nesten garantere at du liker det. Dette kommer fra en jente med vannskrekk som generelt suger i sport, utenom surfing da 😉 hehe. 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG VURDERTE Å TREKKE MEG

  1. Jeg har virkelig lyst på.å prøve det ut, men dessverre har jwg ikke økonomi tim det hehe.
    Men så bra at dere fikk det så bra til. Virkelig noe å vørd stolt av. Stå på videre

  2. Hva har martine med at du holdt på å trekke deg? Du må søutte å lage så mye ut av overskriftene dine;-) ellers bra innlegg:-)

  3. June: Følger man med på snappene jeg legger ut så har Martine og jeg tullet med det hele uken. Samme som snappen hun la ut der hun skrev at vi var fiender og at vi hadde det jævlig på vingård sammen. Er bare intert mellom oss to, så skjønner at det ikke alltid bare er å henge med! Så beklager for det 🙂
    Tusen takk <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *