DETTE FIKK DU ALDRI SE PÅ TV

Categories Paradise Hotel

Siden Andrea delte et par hendelser med dere som aldri kom på TV, tenkte jeg å fortelle dere enda flere. Vi som har vært med i årets sesong vet utrolig mye som dere ikke vet, men det er kanskje ikke så rart. Det er umulig for dere å få med dere alt da 24 timer klippes til 45 minutter. Jeg synes selv innlegg som dette er morsomt og spennende, så jeg håper dere liker det. 

Jeg shavet meg for Grunde
Jeg vet ikke om dere husker scenen der Martine og jeg løper rundt på badet for at hun skal shave seg? Den samme kveld gjorde jeg nøyaktig det samme, bare at Soph holdt opp lakenet for meg. Jeg var livredd for at dette skulle bli tatt med på TV, og at de skulle vinkle det til at jeg shavet meg for Morten. Det var selvfølgelig IKKE tilfelle.
 Grunde skulle egentlig ta Magic Mike på meg, og ba meg kle på en bukse for at han kom til å måtte “spre” bena mine. Det var veldig varmt den kvelden, så bukse var helt uaktuelt. Så grunnen til at jeg shavet meg var for at jeg var livredd for at det skulle være hår der som kanskje kunne synes. Grunde ombestemte seg og tok Henriette opp istedenfor, så jeg shavet meg for no reason. Dere kan tro jeg var skuffet da 🙁 

Kevin og jeg hadde deep talk i uke 8
Siste uken Kevin og jeg var partnere (ble nesten litt lei meg av å skrive denne setningen, haha tb <3) så var begge to veldig fulle. Det endte derfor opp i tårer og en skikkelig deep talk som pågikk i flere timer. Det var alt fra familie og ekser til norsk mat, haha. Det var egentlig en veldig koselig kveld, og jeg har mange filmer som jeg filmet mens vi snakket. Det er alt for privat til å noen gang kunne dele på bloggen, men det er veldig koselig å ha nå i ettertid. 

“Kyss den du er betatt av”
Omg, denne er faktisk utrolig klein. Tusen takk kjære produksjon for at dere ikke tok med dette <3 I uke 9 hadde vi flasketuten peker på, og på dette tidspunktet var det åpenbart at Morten og jeg var betatt av hverandre. Det var min tur og flasken havnet på Morten, og jeg ba han kysse den han var betatt av. Jeg tok meg selv i det akkurat i det jeg sa det, og jeg angret som bare det. Jeg kunne like gjerne sagt ” Ey Morten, du må kysse meg”. Det høres kanskje ikke så kleint ut som det var, men det var faktisk utrolig kleint. 

Petter og jeg kranglet hver eneste dag
Petter og jeg var som to søsken inne på hotellet, for vi kranglet hver eneste dag. Det var ikke et menneske som kunne irritere meg mer enn han, og motsatt haha. Den ene krangelen dere så med Andrea, Petter og meg var ikke i nærheten av hvordan det faktisk var noen ganger. Det var engang Petter skjelte meg ut for at jeg ba han om å flytte stolen litt, haha. Det var virkelig ille på et tidspunkt, dere aner ikke. Han kranglet også sånn med Andrea, og resten av hotellet.. hehe. Petter, du er en skikkelig sutreunge noen ganger <3 ilu

Jeg fikk et utbrudd over Morten
I det jeg sjekket ut fikk jeg igjen spørsmål om jeg kunne være så snill å forklare saken mellom Morten og meg før jeg skulle fortalte hotellet. Akkurat den kvelden og på dette tidspunktet var det virkelig det verste tidspunktet å få dette spørsmålet. Tanken på at jeg kanskje skulle reise hjem til Norge, og at jeg ikke kom til å få se Morten på lenge var helt forferdelig, i tillegg til at alt var så usikkert. Morten holdt tilbake masse følelser inne på hotellet, og det var derfor veldig vanskelig å forstå seg på han. Jeg visste at jeg var betatt av Morten, men han ga meg så mange forskjellige signaler. Jeg fikk derfor tidenes utbrudd i det jeg fikk dette spørsmålet, der jeg blant annet sa at jeg var så utrolig lei av at Morten skulle leke så følelsesløs og kul hele tiden, og at jeg var utrolig lei av å aldri vite hva som skjer. Jeg sa også at jeg selv ikke visste helt hva jeg ville med dette, men at jeg helt klart var betatt av han. Takk for at dere ikke tok med dette også, hehe 😉

Jeg var bestevenn med Bartenderen
Andrea har allerede fortalt dere dette punktet, men jeg velger å ta det med jeg også. Altså, bartenderen på hotellet er verdens beste, kommer DU med neste år må du love meg å gi han en stor klem og hilse så masse fra meg. Vi klikket fra start, og det var ofte jeg heller snakket med han istedenfor å være med festen. Jeg er jo også ekstremt glad i å drikke Cave eller Prosecco da sprit er det verste i verden, og han pleide å gjemme en flaske som var kun til meg. Alle andre fikk sprit, mens jeg fikk min egen flakse <3 Når jeg sjekket ut av hotellet skrev jeg en hilsen til han på speilet, som han tydeligvis hadde blitt veldig rørt av å lese. I det jeg sjekket inn igjen var han den første jeg måtte hilse på med engang jeg kunne, og vi begge begynte å gråte når vi så hverandre igjen. Jeg blir faktisk veldig lei meg av å skrive dette, for jeg savner han utrolig mye. Han oppkalte faktisk valpen sin etter meg, ååh <3 

Morten og jeg kysset nesten hver dag etter uke 7
Vi var veldig flinke til å kysse da vi ikke ble filmet, sånn som i lunsjen eller da produksjonen var rundt oss. Morten kysset meg faktisk 5 minutter før finalen og sa at han var glad i meg, ååh søtnosen. Den siste kvelden vi hadde kom en fra produksjonen inn å satt inn et lite kamera som vi kunne filme med. I det hun kom inn fortet Morten seg å kysse meg, for han visste at de ikke kunne bruke klippet på TV. Grunnen til det skjønner dere kanskje? De kan ikke bruke materiale der produksjonen er med, dere ville jo ikke skjønt hvem disse menneskene er. Vi kysset i alle fall ofte når vi egentlig ikke hadde lov, hehe. Hvorfor vi skulle være så hemmelighetsfulle kan jeg ikke forstå, gud så teit. 

Jeg lå i armkroken til Kevin hver natt. 
Hver eneste natt lå Kevin og holdt rundt meg, eller så lå jeg i armkroken hans. Det er vel bare et par klipp dette er tatt med på, haha. Vi hadde det så koselig sammen som partnere. Jeg savner skikkelig de første ukene inne på hotellet, de var såå morsomme!

Jeg hadde en samtale med en insekt 
Guttene på hotellet synes det var veldig morsomt å plage insektene, og dere kan tro vi jentene ble forbanna. Det var en gang jeg kom inn på rommet til Kevin og meg, når jeg plutselig oppdaget noe som gjorde meg veldig sint. Noen hadde festet det ene benet til gresshoppen i vasken, og det satt derfor fast. Jeg var full denne kvelden, så jeg ble selvfølgelig ekstra berørt av denne hendelsen. Jeg HATER insekter, og da mener jeg HATER. Likevel reddet jeg denne ekle tingen, hadde den i hånden min og beklage for at noen hadde vært stygge med den. Jeg tok den deretter med ut, satt den i en plante og hadde en 10 minutters samtale med denne insekten om hvor grusomme vi mennesker kunne være. De andre festet og hadde det gøy, mens jeg snakket med en insekt. Hvorfor de ikke tok dette med dette kan jeg ikke forstå, det hadde vært så morsomt

Morten og jeg hadde sex i uke 9
HEHE NEIDA. Det er utrolig mange som tror at vi hadde sex på grunn av at Morten spurte om vi skulle telte, men det skjedde altså ikke. Vi kysset bare, for begge var veldig bevist på at vi ble filmet. Ingen av oss hadde spesielt lyst til å ha sex på TV, og jeg er veldig glad for at vi aldri gjorde det. Det er absolutt ikke verdens undergang å ha sex på TV, men jeg hadde ikke likt det på grunn av at hele familien min fulgte med, og det hadde kanskje vært litt… rart? om de skulle vitne noe sånt. 

En bille sugde blod av Andrea
HAHAH, jeg ler når jeg skriver dette. Inne på hotellet hadde vi noen utrolig ekle biller som kunne både fly, hoppe og tydeligvis suge… blod? Andrea fikk en sånn på halsen, og det tok et par sekunder før hun merket det. Jeg tror ikke helt hun skjønte hva det var, helt til hun merket at den satt fast på halsen hennes. Dere kan tro det ble litt av et kaos i det Andrea oppdaget at noe sugde blod fra henne. Det var veldig morsomt for oss som satt rundt da, haha. Vi alle var livredde disse ekle billene etter det. 

12 kommentarer

12 thoughts on “DETTE FIKK DU ALDRI SE PÅ TV

  1. Dritbra innlegg, morsomste jeg har lest på lenge! Nesten litt domt at de klippet bort samtalen mellom deg og insektet haha, det hadde vært så morsomt😂😂🙌🏽

  2. Har du sett alle episodene av paradise hotel nå? Husker du sa at du ikke ville se på de siste ukene når de pågikk

  3. Du har sikkert svart på dette før, men jeg finner det ikke igjen. Hva er dine tanker om den nye 22.juli filmen som kommer? De begynner innspillingen på utøya allerede neste måned. Og hva synes du om at de skal ha med overlevende fra utøya bak kamera på settet?
    Tror du at du kommer til å se filmen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *