JEG TRENGER EN PAUSE

Categories Reise

Som dere sikkert vet så reiser vi hjem i dag, noe som er så utrolig trist. Jeg er virkelig ikke klar for å reise hjem, vi har det så fint her. Min største drøm er å bare kunne reise rundt i verden, og være borte i et år ca. Jeg vil selvfølgelig komme hjem til jul og andre viktige datoer, men utenom dette vil jeg kun være på reisefot. Denne drømmen skal selvfølgelig gå i oppfyllelse en dag, for det er vel det drømmer er til for? Det er akkurat dette jeg elsker, og det er det jeg ønsker å jobbe med. Det er ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å reise, dere aner virkelig ikke.

Likevel kjenner jeg at jeg trenger en pause fra det å reise en liten stund nå. Det er selvfølgelig ikke noe jeg ønsker, men jeg kjenner på hele kroppen at jeg trenger det. Det har skjedd noe hele sommeren, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er sliten. Jeg tror jeg trenger å komme hjem litt for å slappe av og komme tilbake til rutiner. Jeg har nesten ikke sovet den siste måneden og jeg har spist veldig uregelmessig. Det tar også på kroppen å reise, for det skjer virkelig noe hele tiden. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det blir kalt ferie, for er det virkelig en ferie? Selvfølgelig har man friheten, men de aller fleste av oss gjør vel noe konstant når man er på ferie? Eller det bare meg og min vennekrets som er sånn? Om det virkelig finnes mennesker der ute som klarer å slappe av på ferie, og absolutt ikke gjøre noe så helst så vil jeg gjerne ha noen tips fra dere. Takk på forhånd ♥

17 kommentarer

17 thoughts on “JEG TRENGER EN PAUSE

  1. Er helt enig med deg. Ferie kan være utrolig slitsomt, samtidig som det er super gøy.
    Noen ganger skulle jeg ønske, jeg kunne tatt ferie fra ferien hehe….
    Men, vi må bare stålsette oss….dette er livet 🙂
    (men, litt viktig å slappe av innimellom ;))

  2. Jeg bruker å bestille en ukes tur til f.eks Spania med en venninne. Der ligge vi på stranden hver dag og soler oss, slapper av og gjør ingenting. Det er deilig å komme seg litt ut av Norge og alle problemer, og heller slappe av et annet sted. Håper du har kost deg masse i Portugal! <3

  3. eneste stedet jeg klarer å slappe av når jeg er på ferie, er på hytta. er hverken internett eller 4g-dekning der, er man heldig så får man inn e-nett ute på verandaen på hytta hahah, og 3g litt lenger oppe på fjellet. ikke har vi tv eller strøm heller – har solcellepanel, da, så eneste det er å gjøre der oppe er å gå tur, hente vann i brønnen og spille brett- og kortspill, så der klarer jeg å slappe av helt. kanskje du skal leie en ordentlig hytte (sånn uten strøm, nett, innlagt vann osv), kanskje du klarer å slappe av på ferie da?

  4. Dere som ikke har barn eller noe, kan vel bre reise til hotellet, gå på stranden eller bassenget og spise og sove når dere vil! Så enkelt er det og slappe av!

  5. Vet ikke om du vet om en youtuber som heter makeupmalin? Hun pleide å være veldig aktiv på Snapchat (litt for mye) det gikk ut over helsen. Hun tok derfor fri i helgen og seerne forstod jo selvfølgelig dette for helse er jo selvfølgelig viktigst. Vet ikke om dette ga helt mening, men jeg anbefaler deg å ha noen dager der du tar helt fri fra Internett og byen og alt. Se en film med venner hjemme og kos deg!foresten så elsker jeg bloggen din<3

  6. virkelig en ferie er å ligge på stranda i syden og koble av fra alt hjemme og bare nyte livet 🙂

  7. Christine: Har ikke sett henne, men det er veldig forståelig at hun følte for å ta litt fri. Jeg er nok ikke avslappet nok til å kunne ta meg så mye fri fra bloggen, men kanskje det blir etterhvert <3

  8. Anonym: Høres veldig grusomt ut, men samtidig veldig deilig. Jeg klarte meg faktisk i Mexico i to måneder uten alt dette, og det var så deilig å ikke ha en telefon å følge med på 24/7. Kanskje noe jeg skal teste ut etterhvert 🙂

  9. Ferie nå hadde vært utrolig godt. Komme bort fra hverdagen og bare slappet av . Vært noen tøffe dager etter at pappa døde fra oss.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *