VI FIKK SJOKK NÅR VI KOM HJEM

Categories Ikke kategorisert

Som dere kanskje har fått med dere så kom vi hjem fra Portugal i går etter en jævlig hjemreise som dere kan lese om HER. Det var overraskende godt å komme hjem, selv om vi fikk oss et lite sjokk. Det var faktisk VARMERE i Norge enn i Portugal, mye varmere også. Dette er første gangen jeg ikke har måtte fryse på en uke, og det er utrolig deilig. Jeg møtte en venninne på Gardermoen som hadde vært i Gran Canaria, hun var kjempe brun som man vanligvis er etter en uke i varmere strøk. Jeg derimot, er bleikere nå enn hva jeg var før jeg dro. Jeg har derfor bestemt meg for å dra å ta litt sol, sånn at jeg kan få litt farge på denne kroppen jeg også.

Jeg skal også spille inn to videoblogger til dere i dag, der Andrea også skal være med. Vi skal ha en “who knows me best” sammen med Morten, og jeg har en mistanke om hvem som kommer til å vinne allerede. Jeg skal prøve å få redigert i kveld, sånn at den kommer ut i løpet av uken <3 

12 kommentarer

12 thoughts on “VI FIKK SJOKK NÅR VI KOM HJEM

  1. Kan du ikke prøve å komme med egne ideer for en gangs skyld? Du skal jo gjøre alt Martine gjør. Litt kleint egnentlig

  2. Synne: Haha. så hele bloggen min er en etterligning av Martine? Er virkelig Martine den eneste som har hatt en sånn video? Vi skulle egentlig ha en video med mamma, men hun ønsket ikke å være med på bloggen. Derfor skal vi kanskje ha en med faren til Morten 🙂 Andrea ville gjerne bli med, og om du går på Youtube så vil du finne 945845945 sånne videoer. Er uansett ingen grunn til å forklare meg over noe så teit 😀

  3. Hva søren? Jeg skjønner at mange flere har gjort en slik video, men hvorfor gjør dere den etter at Martine har gjort det? Bra forklaring, faren til Morten jaså. Hahah

  4. Karl: Du er jo bare kverulant for å være det 🙂 Martine og Isabelle la ut dating videoen etter at vi la det ut, er det også å herme da eller ? NEI, absolutt ikke! Det handler om å komme på ideer, og noen er kjappere med å legge ut enn andre. Du får vente å se, og følge med om det kommer en video 😉
    Bare så det er sagt så henter jeg selvfølgelig inspirasjon av Martine, og motsatt. Vi er gode venninner som hjelper hverandre med bloggen, forstår virkelig ikke problemet. Har ingen problem med å innrømme det når det faktisk skjer, men dette tilfellet er du bare kranglete for å være det 😀

    Btw, om du irriterer deg så utrolig mye over meg, ville jeg anbefale deg å ikke trykke inn på bloggen min 🙂 Du hjelper meg jo bare da, så takk for det <3

  5. DA vi kom hjem 😉 Ikke når. Som blogger er det en del av jobben din å skrive riktig norsk.

  6. Ingen hermer, haha for noen latterlige kommentarer! Det blir jo uansett forskjellige videoer på grunn av forskjellige folk. Gleder meg til å se 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *