HVORFOR ER SITUASJONEN RUNDT PAPPA SÅ HEMMELIG?

Categories Personlig

Det er mange av dere som lurer på hvorfor jeg aldri har nevnt hva som egentlig skjedde med pappa, altså dødsårsaken. Jeg skjønner veldig godt at dere er nysgjerrige, for jeg ville nok vært det selv. Jeg tenkte derfor å forklare dere hvorfor jeg ikke snakker om det på bloggen, sånn at dere kanskje forstår. Jeg kan si så mye som at pappa hadde ingen dramatisk død. Han har heller ikke blitt drept som noen av dere tror. Grunnen til at jeg ikke forteller hvordan han døde er rett og slett for at det er andre involvert. Pappa etterlot ikke bare meg, men en hel familie. Vi er mange som sitter igjen, og alle reagerer selvfølgelig på forskjellig måte. Og akkurat dette er veldig privat.

Det er helt forståelig at ikke alle ønsker at jeg skal skrive om pappas død på en så offentlig blogg, og det er rett og slett grunnen til at jeg aldri har gjort det. Det er ingenting dramatisk, men enkelte ting vil man gjerne holde privat. Store deler av privatlivet mitt er allerede så offentlig, og jeg tenker det får være nok. Jeg er generelt en veldig åpen person som deler mye med dere, bare ikke dette. Jeg håper dere forstår, og at dere nå har fått en forklaring på hvorfor jeg aldri har snakket om pappas død på denne bloggen. Det jeg derimot kan snakke om er han, livet etter og hvordan livet uten en far har vært. 

<3 verdens beste

24 kommentarer

24 thoughts on “HVORFOR ER SITUASJONEN RUNDT PAPPA SÅ HEMMELIG?

  1. håper folk forstår dette <3 skjønner deg godt jeg, er mange rundt som også mistet han, og det blir veldig personelig <3 folk er kanskje nyskjerrige, men sinte fordi de ikke får vite hvordan faren til sofie døde, altså, hva påvirker det dems liv... stå på <3 kondolerer virkelig <3

  2. Dette er så forståelig,Sofie. Jeg skjønner deg veldig godt og noe så privat er ikke noe andre har noe med. Jeg støtter deg

  3. Som du sier,du er en offentlig person,men noe må man få lov å holde for seg selv ♡ og dette burde folk respektere også♡

  4. Off trist å høre 😢Kondolerer så masse til deg og familien og håper det går bra med dere.han vil alltid være med dere ❤️

  5. Forstår det godt! Når Pappa døde i fjor, ble det satt i gang så utrolig mange rykter. Det var utrolig slitsomt, så det endte opp med at vi faktisk snakket om dødsårsaken i kirken. Så vi følte vi måtte si hva det faktisk var, så ingen tok det ifra oss, på en måte.. Noen ting vil man helst ha for seg selv, men ikke alltid det er like lett.. :/ sender deg en stor klem

  6. Kjære Sofie, selvfølgelig er det helt forståelig at du ønsker å holde enkelte ting privat! Noen mennesker forventer at man skal blottlegge hele livet sitt så fort man oppretter en blogg, men slik er det selvfølgelig ikke. Jeg støtter deg fullt og helt i valget om å holde din fars dødsårsak privat, både med tanke på deg og din familie.
    Sender deg en god klem 🙂

  7. Noen ting er og blir privat, og sånn må det jo få lov til å være!
    Skal si du ligner på faren din!❤️

  8. Det er helt forstårlig, ingen har noe med det, er en privatsak for deg og familien din selvom du blogger :). du er veldig lik pappan din forresten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *