HVA KJØPTE JEG I PORTUGAL? VIDEOBLOGG

Categories Videoblogg

Siden så mange spurte om jeg kunne lage innkjøpsvideo fra Portugal bestemte jeg meg for å filme en liten video til dere. Liten er kanskje feil ord å bruke, for den varer faktisk i nesten 20 minutter, hehe. Jeg vet ikke hva det er med meg og lange videoer, det er noe jeg virkelig må jobbe med. Jeg skal forresten aldri filme med det kameraet jeg brukte i Portugal, for måten den stiller inn fokuset på irriterer meg veldig. Dere kommer til å forstå når dere ser videoen, så beklager for at jeg gjør dette ekstra irriterende på grunn at jeg sier det på forhånd. Videoen ble litt surrete, men det var det beste jeg fikk til i Portugal med et kamera jeg vanligvis ikke filmer med. Jeg håper uansett dere likte videoen ♥

{

Om du ønsker å bli oppdatert hver gang jeg legger ut en video kan du følge kanalen min HER

6 kommentarer

6 thoughts on “HVA KJØPTE JEG I PORTUGAL? VIDEOBLOGG

  1. Hei! Elsker bloggen din å er innom flere ganger, og har digget deg siden første gang jeg så deg på paradise 🙂
    Men, ville bare gi deg “tips” på videoblogg; ikke ha såå lange videoblogger, sitt litt nærmere kamera og på innkjøpsvideoer så vær litt mer forberedt så du ikke bruker så lang tid på å lese navn på farge og butikk.. det er vertfall MIN mening 🙂 Håper på fler videoer!! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *