BILDENE FRA PORTUGAL DERE ALDRI FIKK SE

Categories Ikke kategorisert

             Hahah ler meg i hjel av de to siste bildene. 

Det er lenge siden jeg har lagt ut et innlegg som dette, og jeg skal være så ærlig å si at det var de to siste bildene som motiverte meg. Jeg kunne ikke akkurat slette disse bildene, så hva kunne jeg bruke de til ? Jo, bildene som aldri kom på bloggen. Jeg hadde satt veldig pris på å få en tilbakemelding fra dere lesere om dere synes dette er moro eller ikke. Gjerne kom med litt forslag til hva dere ønsker mer av på bloggen, jeg elsker når dere gir meg ideer og inspirasjon <3

Nå skal jeg snart komme meg på trening før jeg skal møte en venninne jeg ikke har sett på lenge. Det er utrolig deilig at jeg endelig har begynt å komme meg i treningsrutiner igjen, det tok meg bare 5 måneder etter jeg kom hjem fra Mexico. Jeg kjenner både på humøret, energien og kroppen at jeg har det mye bedre nå. Usunn mat, lite søvn og masse alkohol gjør virkelig noe med meg. Det er noe jeg har fått kjenne på de siste månedene. 

32 kommentarer

32 thoughts on “BILDENE FRA PORTUGAL DERE ALDRI FIKK SE

  1. Syns det er gøy jeg. fulgt dere lenge nå og syns du gjør en god jobb🙈😊 du e flink og du og Morten er et fint par ❤

  2. Hahah synest det er so flott att du legger ut sanne bilder der du viser oss lesere att du treng ikkje alltid å ta dej sjølv so høytidelig og att du viser oss sanne bilder so vi kan le med deg
    Elsker bloggen din ❤️

  3. Liker at man ikke alltid tar seg selv så høytidelig og legger ut sånne bilder, selvom man er blogger😊😊 synes sånne bilder er veldig gøy!!

  4. Synes det er dritkult at du tørr å poste bilder av deg selv som fronter deg akkurat sånn som du er til tider. Det er jo en grunn til at man helst tar flere bilder av seg selv, fordi alle blir jo ikke perfekte (og i ordet perfekt legger jeg hva “samfunnet” synes er fint og ikke) og det er fint at du viser at du også ikke er “perfekt” (igjen, samfunnet som snakker hahah. Personlig syns jeg du er fin på alle bildene❤️) til alle tider. Det gjør at man kan kjenne seg igjen, og er det en ting lesere liker, er det å forstå bloggere og kjenne seg igjen i dem. Det får alt til å virke litt mer ekte☺️

  5. Haha, så synes slike innlegg er kjempegøy!
    Tips til innlegg:
    – hva du har i vesken din
    – hva du har i kjøleskapet
    – favoritt (mat, film, sjokolade, drikke, spiseplass, kjendis, serie osv.)
    – 5 ting du ikke klarer deg uten (ting, ikke personer)
    – middagstips (haha, er skikkelig matmons og elsker middagsinspo fra andre)

  6. Morsomme bilder🙊 du er rå!
    Tips og inspirasjon om hva du kan skrive om:
    *sminkevideoer
    *storytimes
    *tips til billig sminke
    *matinnlegg- sunne matretter
    ❤️❤️Stå på!

  7. Syns det e gøy å se at dåkk har det morsomt og at dåkk lægg ut litt morsomme bilda og ikkje bare outfit bilda❤️

  8. Kjempe fint innlegg. Bra å se morsomme bilder også og ikke bare de beste og peneste. Digger deg<3

  9. Jeg elsker bloggen din❤️ Du skriver lette og korte innlegg, der du er ganske konkret. Jeg liker ikke å lese blogger der alle skal gå så mye rundt grøten. Btw så bra at du skreiv “hjel” og ikke “hel”. Hater når alle skriver det helt feil.

  10. Herregud, Kjønner ikke hvorfor folk kommenterer hat på innleggene dine.:( blir så utrolig sur!! Du er en sykt flott jente som fortjener mye mer enn det! Stå på, for det er folk som elsker bloggen din (blant annet meg:))

  11. Sofie! Disse bildene er det ikke noe galt med! Jeg ønsker heller å se bilder dom disse enn sånne hvor du poserer hele tiden, du er fin som du er!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *