DETTE KAN VIRKELIG IKKE SKJE NÅ..

Categories Ikke kategorisert


Alt er fra Urban

Det eneste jeg gjorde i går var å trene, sove, sove og sove. Etter jeg kom hjem fra trening føltes kroppen min helt rar, og jeg var helt sikker på at jeg bare var sliten etter trening. Det er vel ingen hemmelighet at jeg ikke er i toppform etter 5 måneder med lite søvn og masse alkohol, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Før jeg visste ordet av det hadde jeg sovnet på sofaen og våknet opp noen timer senere i en helt jævlig form. Jeg har selvfølgelig klart å få feber. Dette er så typisk min uflaks, dere aner ikke. Jeg har ikke tid til å bli syk akkurat nå, da hele uken min er fullbooket. Jeg får bare prøve å gjøre så godt jeg kan og satse på at jeg ikke blir noe verre. 

Nå har jeg snart time på Hendrix Hair for hudpleie og negler. Jeg vurderer også å ta microbehandling på brynene mine, men jeg vet helt ærlig ikke om jeg tør. Jeg synes det er kjempe skummelt å gjøre noe som skal vises så tydelig, tenk om det ikke blir bra? Om det er noen av dere som har erfaring med dette, gjerne del med meg <3 Vi er en gjeng som skal på Olivia i dag, men før dette skal Martine og jeg spille inn en videoblogg til dere. Vi skal teste ut maskene vi kjøpte på Sephora, så jeg er veldig spent. Jeg har allerede blitt tipset om at den ene skal være veldig bra, så nå har jeg høye forventinger. Nå må jeg nesten begynne og gjøre meg klar om jeg skal rekke timen min, vi blogges. 

38 kommentarer

38 thoughts on “DETTE KAN VIRKELIG IKKE SKJE NÅ..

  1. Ikke bry deg om det de skriver! De skriver det anonymt bare fordi de er feige og ikke tørr å vise hvem de er! Du fortjener mye bedre en hat❤️ Elsker bloggen din! God bedring😘

  2. Hei, ikkje legg ned bloggen. Du er veldig flink. Eg pleier ikkje å kommentere på innlegga dine, men eg leser dei og synst dei er kjempe bra. Du er flink til å skrive Sofie❤️ Det handlar ikkje om kor mange kommentarer du får! Det handla om at du trivest med bloggen. Ikkje høyr på hat du får, uansett kor gale det kan vere. Dei har berre ingen andre ting å gjere tenker eg:) eg hadde blitt kjempe glad om du kunne svart på dinna komentaren❤️

  3. Skulle ikke du bruke tid på familien din i august siden du nesten ikke har sett de på lang tid?

  4. Må du spille en videovlogg med Martine for å få opp seertallene dine? Det er spesielt at deres innkjøpsvideoer fra Portugal har ca 30k i forskjell, men til favør for Martine. Morten er veldig interessant og ekte, han får også mer seertall. Kanskje du heller kan spørre de om tips?

  5. Masse god bedring!❤️ Relaterer hehe, har vært syk i en uke nå, det er så kjedelig!
    Og btw til de/den kommentaren, kill em with kindness, nesten morsomt at de tror de kan trykke ned deg og bloggen, gahaahjah, du er kjeeempesterk, og jeg gleder meg til å følge med videre❤️

  6. Min erfaring med microbehandling er at det blir utrolig bra! Jeg ble hvertfall superfornøyd. Håper du blir fort frisk!<3

  7. Jeg synes det er litt dårlig gjort at folk skriver sånne kommentarer til deg Sofie. Du er en fantastisk blogger, og jeg leser bloggen din konstant, da mener jeg konstant. Det at anonyme kommentatorer driver å skriver at du skal legge ned bloggen din er bare tull. Jeg synes du skal fortsette å blogge sånn at jeg kan fortsette å lese om deg og ditt liv❤️😊
    Du skriver også at du vuderer å ta microbehandling på øyenbrynene dine. Jeg har en venninne som gjorde det, og hun var sikkerlig fornøyd med resultatet. Den første uken ser brynene litt mer markerte enn det de kommer til å bli, når de er ferdig “leget”. Når de er ferdig leget så ser de sånn cirka som dine bryn når du har fylt dem inn.

  8. Du er verdens beste blogger eg ser opp til dej❤️😘Du er helt parfekt❤️Håper du blir bedre❤️💪🏼Verdens beste blogger❤️❤️❤️❤️❤️

  9. Anonym: Ja, jeg tvang Martine til å bli med på en videoblogg. Vi er ikke venner, så det er ikke naturlig i det hele tatt at vi spiller inn en videoblogg sammen 🙂 Veldig merkelig at Martine får mer enn meg for at hun har over 20.000 flere følgere, lurer på hvordan i alle dager hun kan få mer seere enn meg da 😀

    Anbefaler heller deg å slutte å bruke tid og energi på å sjekke innom blogger du åpenbart ikke liker. Må være utrolig kjipt å bruke tiden din på dette, i alle fall når du sjekker bloggen min en ekstra gang kun for å sjekke om jeg har svart deg. Ha en fin dag videre <3

  10. God bedring Sofie!❤️ Jeg har holdt med deg siden starten av ph😊 Håper du blir frisk fort, det er så surt å være syk. Kan du kanskje prøve å lage slim med Morten en gang?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *