5 TING JEG GLEDER MEG TIL..

Categories Ikke kategorisert

Komme tilbake i rutiner
Det har nesten tatt meg 5 måneder å få tilbake mine gamle rutiner. Da snakker vi legge seg til normal tid og stå opp før klokken 12.00. Trening og ikke minst normale matvaner. Lage middag hjemme istedenfor å bruke masse penger på restauranter. Jeg gleder meg bare til å være meg igjen, kunne slappe mer av og ha tid til menneskene rundt meg. 

Reise til Bali
Som jeg har fortalt dere før så skal vi reise til Bali i september, om det ikke blir senere. Vi skal også på en spennende tur nærmere jul som jeg skal fortelle dere om veldig snart. 

Juletider
Dette er egentlig litt morsomt, for jeg liker egentlig ikke jul.. Jeg sluttet å ikke like jul etter pappa døde, dere forstår sikkert hvorfor. Det er noe som mangler, og det er selvfølgelig veldig kjipt og ganske trist. UANSETT, jul er ikke min årstid, men nå gleder jeg meg veldig. Leiligheten til Andrea og meg er så fin, så bare det å pynte den til jul kommer til å bli så moro. For å ikke snakke om alt vi skal bake. Kjære jul, kom kom <3

Reise til Tromsø
Som dere kanskje vet har jeg mye familie og venner i Tromsø, og jeg har ikke vært der siden Desember i fjor. Jeg tror faktisk ikke jeg rekker å reise til Tromsø før desember, da det er utrolig mye som skjer de neste månedene. Det er uansett koselig å ha noe å se frem til. 

Oppgradere soverommet
Soverommet er så nedprioritert. Jeg har brukt alle pengene mine til å handle inn interiør til stue og kjøkken. Mamma og jeg ble derfor enige om å dra en tur på IKEA når hun kommer til Oslo. Jeg skal blant annet kjøpe meg sminkebord og henge opp bilder. Gleder meg til å vise dere ♥

 

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “5 TING JEG GLEDER MEG TIL..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *