DERE KAN NÅ UTFORDRE OSS

Categories Ikke kategorisert

Jeg får daglig spørsmål om jeg kan lage flere Youtube-videoer, så det er virkelig på tide at jeg skjerper meg. Jeg er utrolig dårlig med Youtube, og jeg vet det selv. Selvfølgelig er det mer morsomt for dere å bli bedre kjent med meg på en annen måte enn at jeg bare skriver innlegg på denne bloggen. Jeg har derfor bestemt meg for å begynne å være mye mer aktiv på Youtube. Målet mitt er legge ut minst en video i uken, så det er virkelig noe jeg skal jobbe for å få til. Jeg lover ingenting, men jeg skal virkelig prøve så godt jeg kan. 

Morten og jeg har allerede 6 videoer som vi skal prøve å få lagt ut fortløpende. Jeg kan avsløre så mye som videoblogg og vlogg fra Portugal, innkjøpsvideo, spørsmålsrunde og en video der vi tester noe. Martine og jeg skal også spille inn en video til dere, så skal jeg få med meg Andrea på en veldig morsom en. Jeg har masse ideer og inspirasjon, så jeg tror dette vil bli veldig bra. For å kickstarte dette litt tenkte jeg at dere kan komme med ønsker til hvilke videoer dere vil at jeg skal lage. Det kan også være videoer dere ønsker at Morten og jeg skal lage, kom med ALT av ideer, det er bare moro ♥ Jeg har bestemt meg for at jeg må plukke ut 10 av ideene deres, og spille inn videoene innen september er over. Dere har derfor mulighet til å utfordre meg nå, og om jeg ikke klarer det får dere velge en straff til meg. Det er viktig å dele slike ting offentlig, for da er presset mye større.

Om dere ønsker å følge med kan dere abonnere på Youtube-kanalen min HER og Morten sin HER. Jeg gleder meg til å få til masse kule videoer sammen med dere. Dette blir moro ♥

104 kommentarer

104 thoughts on “DERE KAN NÅ UTFORDRE OSS

  1. Hadde vært morsomt om du og Morten pranket hverandre. Du har sikkert sett de parene på YouTube som gjør ulike Pranks med hverandre ? Feks: sette ut drikkeglass på hele baderomsgolvet, late som en er gravid, ta shampoo i håret til den andre personen hele tiden osv

  2. Elsker deg Sofie! Du er flink med akkurat det du holder på meg og jeg ser skikkelig opp til deg😍Jeg lurer på om du kan lage en video der du sminker Morten på samme måte som du sminker deg selv

  3. smoothie-challenge
    mixed up makeup challenge
    vlog
    sminke i blinde
    most likely to tag
    pizza challenge
    sms rullete
    tin can challenge
    sminke kolleksjon
    lage slim
    lage mat i blinde
    haul
    try not to laugh challenge
    humming challenge
    whisper challenge
    smink i blinde
    whats in my mouth
    baby food challenge
    tren med meg

  4. Dere kan ha say it or eat it challenge
    Eller Yoga challenge
    Whisper challenge hadde også vært artig😂

  5. Hadde vært gøy å se dere på ulike sporter og aktiviteter, feks turn og cheerleading! Eller at Morten prøver å herme etter deg når du sminker deg!! ❤❤ elsker bloggen

  6. Sminke hverandre i blinde, say it or eat it eller der hvor dere sender sangtekster til forskjellige folk. Husker ikke hva det heter.

  7. Lipstick challenge på munn!!😄Taperen må kline med vinneren i 10 sek😏Og han/hun må gjøre det på den måten vinneren liker å gjøre det på😄

  8. Hei!
    Det hadde vært artig med en må gjøre video, hvor dere kan gjøre så og si alt i, som at han sminker deg osv😊❤

  9. Kan dere lage en slaks vidio på forsjelige mennesker liksom sån forsjelige pæra folk? Trur dæ hadde blitt veldig kult

  10. Jeg elsker deg Sofiiiiieeeee❤️ Kan dere kanskje ha Eat it or wear it?? Det hadde vært så gøy å se deg og Morten ta den challengen❤️👍 Elsker dereeeee

  11. Jeg kunne faktisk tenke meg en video der dere snakker om å takle flyturer. Jeg har skjønt at du ikke er særlig glad i å fly. Jeg har samme problem. Reiser ofte men er 110% sikker på at jeg kommer til å dø. Men kan ikke la det stoppe meg. Mannen min er selvsagt super oppgitt. Tipper det er mange i samme situasjon. Vet ikke hva Morten synes om å fly. Om han ikke har problemer med det kan han jo fortelle om hvordan det er å sitte vedsiden av en som ikke liker å fly.

  12. Who knows me better challenge der du stiller spm om deg og Kevin og f.eks Andrea eler en annen venn. Slik som Martine hadde med Alex og Isabelle
    Innkjøpsvideoer
    Funfacts

  13. Sånn try not to laugh challenge der dere sitter mot hverandre med vann i munnen så når dere flirer må dere spytte ut på hverandre, hahahaha ikke så inne vennlig challenge da

  14. Baby Food challenge
    Smink kvarandre i blinde
    Bestfriend vs boyfriend
    Vitse greier der du å en person sier morsomme vitser så skal ikke man flire om du skjønner?😂

  15. – Pranks/dares i offentligheten.
    – Eat it or wear it.
    – Egg rulette.
    – SMS rulette.
    – Pranks på hverandre.
    – Chubby bunny.
    – Whisper challenge.
    – Answer it or eat it.

  16. Hva med å kjøpe en “Lie detector” vet ikke helt hvordan man skriver det aha, men kjøpe en fra eBay ( er ikke så dyrt) og så lage en video hvor dere lager tja Kansje 10 ja eller nei spm til hver og så sier Lie detektoren om det er sant eller ikke. Så det på en yt video men husker ikke helt hvordan Lie detektoren funka eller hvor man skulle ha den, men det finner dere lett ut av! På videoen hadde de også kjøpt fra eBay og den funka fett! Hadde vært sykt gøy å se!❤️

  17. Dere kan gå i f.eks Karl Johan uten å flytte dere fra folk som kommer mot dere. (Gå rett frem hele tiden) Da kommer dere til å krasje i de som heller ikke gidder 🙂
    Try not to laugh med noe annet en vann i munn:)
    Parodi av noen av paradise-deltagerne:)

  18. Hefti Q&A med Morten😍
    KysseChalangshes med Morten😍
    (Tester ulike kysse metoder^^)
    PS: elsker deg og Morten😍 Dere er et perf par😍
    Lysm😍 #Soften4ever😍❤️

  19. Hadde vært gøy om dere kunne laget smoothie-challenge!
    Den går ut på at dere finner fram x antall gode og x antall vonde ingredienser og skriver dem ned på lapper og blander det i en bolle. så må dere trekke og putte ingrediensen i smoothien deres. tilslutt er det om å gjøre å drikke mest av den hehe 😉

  20. Say it or eat it challenge
    At du får med så mange deltakere fra PH som mulig, og dere har nødt eller sannhet om oppholdet eller SMS rullett
    At du (Sofie) pranker Morten med at du er gravid
    At dere går med hverandres klær og snakker som hverandre på ett kjøpesenter i 4 timer og ser etter klær i det kjønnet dere er kledd som sin avdeling

  21. Tror veldig mange lurer på hva du syntes om at det (utenfra) så veldig ut som at Morten hadde en greie for både Rebecca, og deg når hun gikk ut, og Isabelle når du gikk ut..

  22. Dere kan få noen andre venner til å skrive opp spørsmål som dere skal spør hverandre om. Foreksempel kan Andrea skrive noen spørsmål ned på en lapp som du skal spør Morten om. Hvis du forstod:)

  23. Jeg utfordrer dere til å leke ring på spring!!
    Dere ringer på hos tilfeldige hus og bytter på å ringe på døren. Når dere har ringet på har dere maks 3 steg på å hjemme dere. Slik må dere stå til døren åpnes. Vinneren er den som klarer å hjemme seg uten å bli sett flest ganger

  24. Kan du og Morten skifte skjønn på en måte for en hel dag. Sånn at du kler deg ut som gutt og oppfører deg som Morten og gjør det han gjør for en dag. Og Morten kler seg ut som deg og oppfører seg sånn som deg og gjør det du gjør for en dag. Plis det hadde vært så gøy♥️

  25. Hei. Elsker bloggen din 😍❤️
    Jeg vill gjerne ha en video av deg å Morten som planker hverandre 😁❤️

  26. – Hvem som kjenner deg best av Morten eller Andrea
    – Boyfriend Tag (vet det kanskje er litt tidelig, men kanskje dere kan gjøre en når dere har vært sammen litt lengre?)
    – Boyfriend buys my clothes challenge (eller at du kjøper til Morten, eller begge deler)
    – Yoga challenge!!
    – Most likely to tag greiene
    -Whisper challenge

  27. de kuleste trendene som går nå og som akkurat har vært er sånn lyric prank, whats in the box (da får dere en annen til å handle tingene), never have i ever, smoothie challenge (dere finner fram masse ting, setter nummer på det, og skriver på fler lapper med numre på som dere legger i en boks så må dere putte oppi det dere trekker). dette er liksom noen av de mest populære, og hadde vært evig gøy hvis dere gjorde noe sånt<3 håper dere har en fin dag!!

  28. Dere kan velge dere for et tema å prate om (noe gøy) men bestem dere for en bokstav dere ikke kan si, helst a eller e da de brukes i maaange ord. Feiler dere kan dere kanskje ha stygge jelly beans som må spises, hver gang dere feiler. Eller drikke en ekkel smoothie som dere mixer opp, ketchup, bønner, vaniljesaus, øl, pære, ja bland litt av hvert. Dere kan også ha try not to laugh challenge, den ene har vann i munnen mens den andre kan gjøre og si hva den vil så lenge dere ikke rører hverandre. Hvis dere har badekar kan dere prøve å lage gelé i badekaret, men det blir nok dyrt og veldig vanskelig å få ut igjen hahaha men det hadde vært gøy å se dere bade i gelé da. Dere kan også bytte rolle i en video, gå full in med klær og sminke og gjerne litt ekstra hår på Morten hahaha. Det tror jeg faktisk hadde vært ledig gøy å se på!!

  29. Who knows me better challange med Andrea og Morten
    Blind challenge
    Selfie challenge(hvem klarer å få tatt flest selfies med fremmede folk på gata på f.eks 15 min)

  30. Hei Sofie og Morten!! Jeg utfordrer dere til å spise en halv leverpostei boks hver 😄😁😄😄

  31. Adde så mange dere klarer på snapp på en time
    Lage kake uten oppskrift
    Vlogge om dagen deres i en hel uke
    Se hvem som klarer og drikke opp en hel colaflaske først

  32. sms-roulette
    pranke venner/hverandre
    smoothie-challenge
    whisper-challenge
    mixed make-up challenge på hverandre

  33. Eg syns du og morten er veldig slemme mot kvarandre:( såg slik ut på storyen på instagram:/ blir veldig bekymra når dere gjør slikt mot hverandre:(

  34. Paintball turnering,ta med venner,del dere inn i hvert deres lag.Taperen betaler for alle 🙂
    Lag en stand up hver på 5min,samle venner,de stemmer frem en vinner. Det blir morsomt og sikkert veldig kleint.
    Lag et lite teaterstykke på 5min, et rollespill der dere viser hverandre hvem dere er. Dere får da også vise oss hvordan dere oppfatter hverandre 🙂

  35. Nå har vi vært gjennom hele den vante blogg runden din ja. Først faren din så utøya så paradise hotel så Morten.

  36. – Trying not to laugh challenge
    – en eller annen form for prank
    – blind test av mat med hverandre
    – blande masse mat/drikkevarer i en kopp/ blend det sammen å drikke det

  37. Smoothie challenge ingredienser:
    Makrell i tomat.
    Sjokolade saus
    Kule is
    Majones
    Brunost
    Gulost
    Smør
    Syltetøy
    Karamellsaus
    Friske Bær/ frossene bær
    cola
    Vann
    Eplejuice

  38. Forslag til ting å ha i smoothien
    Ost
    Sitroner
    Sennep
    Majones
    Øyet til en fisk
    Kaviar
    Potetgull med paprika smak
    Tomat
    Kjøttboller
    Blåbær
    Salt
    Smågodt
    Sjampinjong

  39. Onelinere:
    Hva har spøkelset i matpakka?
    -Bøskive!
    Hva er fiskens favorittjulesang?
    -Gjelleklang
    Hva het den første homofile i hellas?
    -Constantianus
    Hva er jeg hvis jeg har fire øyner, to neser og tre munner?
    -Stygg

  40. ? Spill your guts or fill you guts med du og Morten på et lag, og Andrea på lag med enten kevin elle Petter ?
    ? Pizza challange med Morten eller Andrea elle begge.
    ? Tin can challenge
    ? Eat it or wear it
    ? Baby food challenge

  41. Forslag til ting å ha i smoothien:
    – Oboy
    – Rømme
    – Sennep
    – Tomatpure
    – Nonstop
    – Kaviar
    – Prim
    – Kiwi
    – Margarin
    – Hundemat
    – Leverpostei
    – Melkesjokolade
    – Pepper
    – Vaniljesukker
    – Honning
    – Yoghurt

  42. Som ingredienser til smoothie challenge kan dere ha Marsmellows, makrell i tomat, banos, avokado og sjokolade

  43. Oneliners:
    ?Hvorfor er haiene så smarte?
    -Di gikk på highschool
    ?Hva er mensen på nynorsk?
    -hønefoss
    ?Hva er gynekolog på islandsk
    -Fitturtittur
    ?Hvem ler mest i hjemmet?
    -Humor
    ?Hva kalles verdensmesterskapet i hårbørsting?
    -OLfloka
    ?Hvilken blomst er mest tullete?
    -Tullipanen
    ?Hvilken by har det mest morsomt?
    -Prahahahaha
    ?Hva kaller man en mann i stringtruse på Voss?
    -Kar-i-traa
    ?Hvilket kjent band er ikke helt A4?
    -A1
    Hahahaah, er så dårlige atte fyfarao sku ikke vært lov

  44. vits: Det sto to kuer på et gjorde. plutselig sa den ene kua “MØØ”. Da sa den andre “Søren! Det hadde jeg tenkt til å si”
    Haha, elsker denne!!❤️

  45. Dere kan sitte rett ovenfor hverandre og fylle munnen med vann så skal noen spille av noen lydklipp av venner av dere der de sier noe morsomt som da skal få dere til å le og ende opp med å sprute vannet dere har i munnen på hverandre

  46. Haha vet ikke om dette er en ordentlig utfordring, men jeg utfordrer deg til å gå i bh i en hel uke. Jeg utfordrer Morten til å enten gå i truse en hel uke eller legge ut masse bilder på instagram av både der dere kysser og ikke kysser og han må på alle bildene han legger ut av dere to ha ett eller to røde hjerteemojis og kanskje i tillegg skrive noe fint og kanskje litt søtt på bildet/innlegget. Håper dere tar imot utfordringen min. 🙂

  47. Kles challenge:
    Dere velger ut kanskje 3-4 antrekk fra skapet deres som den andre skal ha på. Har egentlig bare veldig lyst til å se Morten i kjole 🤣🤣
    Yoga challenge:
    Dere søker opp yoga posisjoner og prøver å gjenskape de.

  48. Dialekt challenge eller parodi stafett. Den går ut på at dere får en annen person, kanskje Andrea, til å skrive ned masse kjente personer på lapper. Så setter dere nedtelling på kanskje 2 minutter, så skal den ene personen trekke lapper og prøve å parodiere den personen som står, den andre skal gjette. Det er ikke lov å si hva kjendisen driver med eller forklare liksom, dere må etterligne personen. Den som får flest poeng vinner.
    Dere kan også ha flere runder med forskjellige kategorier( f.eks tidligere ph deltagere, youtubere eller bloggere)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *