JEG VURDERTE Å KUTTE KONTAKTEN MED MORTEN

Categories Personlig

Nå skal jeg fortelle dere noe jeg er 99% sikker på at jeg aldri har snakket om på bloggen, for det er egentlig ganske privat. Som dere kanskje har merket så er jeg ekstremt åpen og jeg deler kanskje litt for mye noen ganger? Jeg har ingen problemer med å være åpen med dere, for jeg vil at dere skal bli kjent med meg. Jeg har mine svake sider jeg også, og jeg tenker det er viktig at dere ser helheten, og ikke bare fasaden.

Uansett, over til det innlegget egentlig handler om. Det var en periode for noen måneder tilbake der jeg vurderte å droppe all kontakt med Morten. Med engang jeg merket at Morten og jeg begynte å bli seriøse, ble jeg livredd. Når vi møttes i Mexico hadde jeg aldri sett for meg at vi kom til å bli sammen, og jeg følte meg egentlig ikke klar for en ny kjæreste. Som dere vet var det ikke så lenge siden jeg hadde kommet ut fra et et annet forhold, og tanken på et nytt skremte meg. Jeg er livredd for å bli såret, og har derfor en uvane med å trekke meg unna når jeg føler at det blir for seriøst.

Det gikk en hel dag der jeg ikke prøvde å snakke med Morten for å kjenne på hvordan livet uten han ville være. Helt ærlig, det sugde. Jeg hadde en lang prat med Andrea den dagen, der hun ba meg satse på Morten om dette var noe jeg virkelig ville. Jeg er så glad for at jeg hørte på Andrea, og at det akkurat var hun jeg snakket med. Hun hadde hele veien sett hva jeg følte for Morten, og jeg tror Andrea visste like godt som meg at dette var noe å satse på. Så ja, det var faktisk en tid der jeg vurderte å droppe Morten, kun for at jeg var redd. Herregud så glad jeg er for at jeg ikke var så feig. Jeg er så utrolig lykkelig nå ♥ 

21 kommentarer

21 thoughts on “JEG VURDERTE Å KUTTE KONTAKTEN MED MORTEN

  1. Du bør begynne å markedsføre deg litt annerledes.
    Har merket dette en stund nå, og må gidder jeg faktisk ikke å gå inn på bloggen din noe mer.
    Bare for å få antall lesere, så legger du ut piss som overskrift.
    Im out.

  2. fyf e så jævli lei av å hørra kor forelska du e i morten 😂 Einaste live ditt består av e morten

  3. Anonym: Okei, hvilken overskrift er det som ikke passer til innlegget? 🙂 Innlegget du kommenterer har overskrift som samsvarer med innholdet i innlegget, så jeg skjønner ikke helt hva du sikter til?

  4. Åh begynte nesten å grine.. så utrolig søtt! Er så glad for at du valgte å ikke kutte kontakten, dere to er gull<3 masse lykke til videre i forholdet❤

  5. er veldig glad du ikke kuttet ut morten, mer nydelig par enn dere skal man lete lenge etter <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *