JEG KLARER IKKE Å STÅ IMOT PRESS

Categories Personlig

Akkurat nå har jeg ganske dårlig tid, og hva skjer da? Jeg klarer ikke å skrive. Jeg får totalt skrivesperre når jeg er stressa, så vanligvis legger jeg fra meg bloggingen. Jeg har skjønt at jeg må begynne å utfordre meg selv, for dette er virkelig noe jeg må jobbe med. Alle har sine mål, eller hva? haha

Som dere mest sannsynlig har fått med dere så er jeg syk, rett og slett for at jeg er en skikkelig sutreunge. Jeg har bombadert Snapchat, Instagram og bloggen med sykdommen min, i håp om få litt sympati ♥ Sympati har jeg fått nok av, dere er så snille. Nå snakker jeg meg veldig bort her, så over til poenget. I går var det Findings og vors hos Morten, i og med at jeg er ganske dårlig bestemte jeg meg for å holde meg unna alkohol. Tror dere jeg klarte det? Selvfølgelig ikke. Jeg klarer ikke å stå i mot press når det kommer til alkohol, det er utrolig irriterende. Jeg synes det er skikkelig kjipt å være den eneste som er edru, og begynner derfor alltid å drikke. Dere aner ikke hvor dårlig jeg er, og likevel drikker jeg? Det gir ingen mening, og nå har jeg faktisk ikke lov til å klage. 

Jeg beundrer virkelig de menneskene som klarer å møte opp på fest etter fest uten alkohol. De menneskene som likevel klarer å nyte selskapet og kose seg, selv om menneskene rundt bare blir fullere og fullere. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere klarer, fyfaen som jeg beundrer dere. Ta Grunde som et eksempel. Reiser ned på Paradise Hotel og er edru en hel sesong, og ingen merket forskjell på han. Han var like mye med på festen som oss, danset og laget masse stemning. Det hadde jeg aldri klart.

Vi er klare for dag to på Findings, og jeg kan ikke vente med å se Karpe Diem. Jeg er skikkelig fangirl, og skulle gjerne vært venn med disse guttene. De er så utrolig flink med hva de driver med og for noen forbilder, i love them <3 I dag skal jeg virkelig prøve å holde meg unna alkohol, og heller nyte kvelden som edru 🙂

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG KLARER IKKE Å STÅ IMOT PRESS

  1. Er du ikke så mye med Andrea lenger? Bortsett fra at dere bor sammen? Virker som om du har begynt å henge med Martine nå. Dere har vært i Portugal sammen, skal til Trondheim sammen og til Bali. Hvorfor reiser du ikke noen steder med Andra? Hører heller ikke noe om Kevin mer. Nå er det visst bare Aleksander og Martine som gjelder

  2. Så med andre ord. SÅ syk er du ikke?
    Hadde du hatt influensa så hadde du vært sengeliggende. Forkjøla kanskje, men ikke SÅ syk. Sorry ass, mulig du føler deg dårlig og sier ikke at folk ikke får klage når man føler seg syk, for det gjør jeg også.
    Ei venninne av meg mistet akkurat faren sin og jeg tenker folk på sette ting litt i perspektiv. Du er ikke så dårlig når du kommer deg på festival og drikker alkohol.

  3. Anette: Har du fulgt med på sosiale medier så har du kanskje sett at jeg har vært syk siden søndag, og sist jeg sjekket er det helt naturlig å bli bedre 🙂 Så nei, SÅ syk er jeg ikke, men jeg er langt i fra frisk.

    Jeg har mistet faren min jeg også, men aldri i livet at jeg har sammenlignet noe sånt. Veldig trist å høre om venninnen din, men du må kanskje se litt hva du sammenligner 🙂

  4. Anonym: Er sammen med Andrea hver dag. Andrea fikk ikke tilbudet om å være med til Portugal, og hun har heller ikke råd eller tid til å være med til Bali. Trondheim skal også Andrea, og det er også et arrangement vi har blitt invitert til. Jeg kan dessverre ikke bestemme hvem de velger å invitere 🙂 Du kan tydeligvis ikke følge meg, for Kevin og Andrea er over alt på mine sosiale medier 😀

  5. virker som du tror at alle følger deg. jeg følger deg ikke på sosiale medier, men leser bloggen din av og til

  6. Beundrer deg ganske mye som klarer å være så positiv mot slike kommentarer. Ikke det at de første her var frekk, men du sier jo ikke ALT du gjør hele tiden, altså, du har jo ut liv utenfor sosiale medier. Det er faktisk sykt hvor mye jeg beundrer deg når det kommer til kommentarer du får

  7. Anonym: Jeg tror ikke at alle følger meg, men jeg uttaler meg aldri om noe jeg ikke har en anelse om. Alle er ikke lik selvfølgelig, og det var åpenbart at du ikke hadde hadde en anelse før du la igjen en kommentar. Sånt skjer 🙂 Ha en fin dag videre !

  8. Stine A: Ååh, så hyggelig å høre Stine <3 Man kan ikke la slike kommentarer gå innpå seg. Det viktigste er å stå for den man er, og ta vare på de menneskene man bryr seg om. Hva en fremmed mener om meg har ikke så mye å si, så lenge venner og familie tenker at jeg er Okei 🙂

  9. Blir ikke morten sjalu når kevin tar deg på puppen? kevin er en herlig figur as 😂😂😄😄

  10. Skulle selvfølgelig aldri ha sammenligna det, beklager. Var litt teit. Husker bare at vi snakka om at det satt litt ting i perspektiv, når han døde. Og vi snakka om at vi måtte slutte å “klage” over småting.
    Jeg som ikke har fulgt godt nok med da. Bare virka litt som om du skreiv at du va veldig dårlig når du skreiv innlegget om at du hadde grått i 5 timer den natta og da tenkte jeg bare at det kanskje var litt rart å dra ut å feste og drikke og dra på festival om man var sååå dårlig.
    Håper uansett formen er bedre og at findings er show. Hører Karpe tar av 😀

  11. Jeg tror den forrige her ikke var noen slem kommentar, men når man legger ut på snap og andre steder att man er så syk og har det så vondt att man nesten må på legevakten den ene natten og neste dag kan drikke så virkerbdetblitt rart, for alle som har hatt influensa vet att man kun orker og ligge i sengen da. Dette er heller ikke noen slem kommentar, bare att det er lott rart man er så syk den ene dagen og frisk igjen neste😉 Men hva du velger og gjøre “driter” jeg i😉

  12. Fint innlegg 🙂 for en måte han fyren ser på morten på ,hehe , morten er kjekk da så skjønner den <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *