DETTE ER SKUMMELT

Categories Ikke kategorisert

God morgen alle sammen <3 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, og jeg er snart på vei for å gjøre noe jeg synes er VELDIG skummelt. Jeg har hatt lyst til å gjøre dette veldig lenge, men aldri turt. Jeg hater å gjøre ting med meg selv som er veldig synlig, i tilfelle det ikke kommer til å bli bra. Det er ikke en drastisk endring, men likevel. Jeg skal slutte å snakke i koder nå, hehe. Jeg skal både vise og fortelle dere alt senere, i promise ♥

Resten av dagen skal bare gå til å slappe av og se på THEVOICE. Jeg er så glad hverdagen endelig er tilbake, som jeg har savnet den. Akkurat nå synes jeg det bare er deilig at sommeren er over, for jeg føler at jeg har fått nok sommer for i år. Jeg vil ha mer rutiner, mindre alkohol, masse trening, SENKVELD og vinter/jul. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å savne sommeren med engang vinteren melder sin ankomst. Den tid den sorg, er det ikke det man sier? NÅ må jeg løpe, vi snakkes. 

23 kommentarer

23 thoughts on “DETTE ER SKUMMELT

  1. Hei, jeg liker bloggen din og syns du skriver veldig bra. Men jeg blar meg nedover og ser nesten ingen positive titler. Innleggene dine trenger ikke handle om noe negativt, men allt titlene dine er veldig negative. Vet det skape oppmerksomhet også, men dra inn litt positivitet. Feks, dette syns jeg er skummelt, så drep meg da og dette er vanskelig for meg. Man forventer seg et tragisk innlegg, men egentlig er det positivt.

  2. Vet du hva? Jeg syns det er helt fantastisk at du bruker de klærne du bruker! Du har jo ikke helt “kropp” til det (og med det mener jeg en sånn superskinny instagramkropp), men allikevel så bruker du de klærne du vil! Viktig å få frem at man ikke må se ut på en spesiell måte for å kunne bruke visse klær, og jeg syns det er dritkult at du går foran som et forbilde og viser det 👊🏼 Og du ser jo bra ut! Mente ikke noe annet hahaha

  3. Håper ikke du bryr deg om den anonyme kommentaren ovenfor om kroppen din, selv om jeg kjenner jeg blir litt forbanna selv.. Du har absolutt en nydelig kropp, og den typen nedlatende og ikke-så-veldig-diskre måten å disse noen på viser bare hvor store problemer vedkommende har som føler trangen til å bruke tiden sin på det:D

  4. <3: Jeg visste faktisk ikke om jeg skulle ta den positivt eller negativt. Virker som personen prøver å være litt for direkte gjennom å kanskje være snill? Ikke vet jeg, jeg tok meg i alle fall ikke nær av det <3

  5. Søte deg! For noen uker siden fortalte ei venninne meg at hun synes jeg likner på deg, og i dag fikk jeg høre det samme av noen andre! Og det tar jeg som et stort kompliment! 😀

  6. Leste tilfeldig gjennom komt feltet og tenkte at eg måtte sei nåke, det finnes ingen fasit svart på hvordan den perfekte kropp ser ut, du går i di kledene du selv føler deg komfortabel i!

  7. Klærne er ikke til hennes kropp? Er de laget til en spesiell type kropp da? Du var kjempefin. Har heller lyst at en og annen liten valk skal vises enn at beina skal stikke ut. Du er perfekt som du er

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *