PINLIGE INNRØMMELSER

Categories Personlig

Jeg tror ikke på kjærlighet
Det er selvfølgelig mange grunner til at mine tidligere forhold ikke har funket. Likevel tror jeg, eller jeg vet at innstillingen min rundt kjærlighet har hatt en negativ påvirkning i mine tidligere forhold.
 Av en eller annen merkelig grunn har jeg vanskeligheter for å tro at et forhold kan vare for alltid, noe som egentlig er kjempe trist. Det er heldigvis annerledes denne gangen. Nå klarer jeg ikke å se for meg noe annet enn et liv sammen med Morten <3 

Jeg er ekstremt følsom
Og litt av en dramaqueen. Følelsene mine tar skikkelig overhånd, og jeg kan derfor overdramatisere alt. Oppfører noen seg litt rar mot meg en dag, tror jeg at denne personen er sur eller ikke vil ha noe kontakt med meg. Jeg blir derfor kjempe stresset, og tror ikke på svar som “det er ingenting”. Det har heldigvis blitt bedre med årene, for tidligere var jeg kjempe redd for at noen skulle mislike meg eller være sur på meg. Om jeg ikke blir likt av alle nå er det helt okei. Jeg bryr meg ikke. Det viktigste er å være seg selv, og ta vare på de menneskene som godtar deg for akkurat den du er <3

Jeg er veldig avhengig av menneskene rundt meg
Spesielt Morten, hehe. Vi er jo sammen veldig mye, og det føles ikke ut som at jeg noen gang skal bli lei. Det var en kveld Morten tullet med meg at han skulle sove hjemme, og jeg ble nesten SUR. Eller, stresset er vel kanskje det riktige ordet å bruke. Jeg svare han bare ” Hmm okei. Natta da.. <3″, haha. Akkurat i det jeg sendte meldingen kom han inn døren, hehe. Jeg takler veldig dårlig å være alene, og er veldig avhengig av å ha mennesker rundt meg 24/7.
. Hadde ikke Morten kommet hit den natten hadde jeg vært kjempe lei meg og redd, haha. Jeg hater å sove alene i leiligheten.. 

Jeg er kontrollerende
Jeg elsker at ting skjer på min måte, og jeg synes (nesten alltid) at mine forslag er best, hehe. Jeg kan derfor være veldig kontrollerende til tider, noe som jeg selv synes er slitsomt. Den lille tiden jeg gikk til psykolog sa hun at det var helt normalt å være litt kontrollerende etter å ha opplevd det jeg har opplevd, og at det mest sannsynlig ville gå over etterhvert. Jeg må jo selvfølgelig jobbe med problemet om det skal gi seg, det vet jeg. Det er på listen over ting jeg SKAL oppnå og jobbe med, tro meg 🙂
Litt kontrollerende er det bare sunt å være, men jeg kan være litt for mye noen ganger. 

Jeg er ekstremt dårlig med penger
Uff, dette er så flaut. Jeg tenkte faktisk at jeg skal skrive et innlegg om mine dårlige egenskaper når det kommer til penger, for det er sikkert veldig mange som vil kjenne seg igjen? Jeg har aldri hatt masse gjeld, men jeg har brukt ALT for mye penger. Er dette noe dere vil høre om?

Jeg hater å klemme
Det å gi en hei og hadeklem er helt ok, men om det er sånne lange klemmer får jeg helt panikk. Jeg føler meg nesten litt…kvalt? Jeg klarer ikke helt å beskrive hva det er for noe, men vennene mine plager meg alltid med dette. Spesielt Julie, hun skal alltid klemme meg en gang ekstra eller gi meg verdens lengste klem. Jeg får nesten litt panikk, det er helt merkelig. Jeg skjønner bare mer og mer hvor sær jeg er, hehe…

Stress gjør meg sur
Jeg takler stress EKSTREMT dårlig. Jeg liker at alt skal være på stell, og når noe uventet stressende skjer ender jeg alltid opp med å bli sur. Jeg stresser rundt mens jeg kjefter på alle rundt meg… Det gir seg heldigvis veldig fort, og jeg sier alltid unnskyld. Om noen av dere har noen gode tips til hvordan man kan takle stress på best mulig måte, så vil jeg veldig gjerne vite. I need it. 

5 kommentarer

5 thoughts on “PINLIGE INNRØMMELSER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *