SPØRSMÅLSRUNDE PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel

Hva synes du om Sunny?
Inne på hotellet gikk jeg godt overens med Sunny. Siste dagen Sunny var inne på hotellet snakket vi veldig mye, og jeg støttet han for at han følte seg veldig nedfor da han var sikker på at han kom til å ryke. Det var også Kevin og jeg som ba han om å fortelle ALT om den andre alliansen om Martine ikke valgte han, hehe 😉 Han sa mye mer som ikke ble tatt med på TV..

Likte du Morten i starten?
Jeg hadde ikke følelser om det var det du tenkte, men jeg likte Morten veldig godt. Vi kom godt overens fra dag en, og begge sa at vi skulle redde hverandre om en av oss var i fare. Veldig merkelig når vi spilte i samme allianse, men vi endte jo faktisk opp som partnere til slutt. Det er jeg veldig glad for <3 

Hadde dere replikker?
Nei, vi kunne si akkurat hva vi ville 🙂

Hva tenkte du når du fikk vite at du skulle være med?
Jeg var helt i sjokk. Søknaden min var bare tull, så det at jeg faktisk kom hele veien med er ganske sykt. Jeg ble glad og redd på samme tid. Jeg visste at dette mest sannsynlig kom til å endre livet mitt for alltid, noe det helt klart gjorde. Ny samboer, blogg og kjæreste. Jeg elsker livet mitt <3

Kunne du blitt sammen med Aleks?
Aleks er verdens herligste gutt, og jeg har det så moro hver gang jeg er sammen med han. Han er så så god og omtenksom, men vi hadde virkelig ikke passet sammen som kjærester, haha. Så nei, jeg kunne ikke blitt sammen med han. 

Hvem av guttene ville du stå sammen når du så bildene?
Jeg tok faktisk Håkon, men Rebecca bare kom å rev ut bildet av hånden min. Jeg er veldig glad for det nå, for Kevin var virkelig verdens beste partner. Første inntrykk ville jeg stå med Morten, ironisk nok. 

Hvem synes du spilte mest ?
Det er klippet sånn at Morten og jeg er de som spiller mest, noe jeg ikke vil si stemmer. Vi spilte og bestemte mye, men Kevin og Andrea spilte MYE mer. Det ble bare ikke tatt med, haha. Det var alltid Andrea sine ideer som jeg fortalte videre, så jeg var faktisk løpejenta til Andrea.

Likte du Martine Lunde fra starten?
Gjett om! Vi ble bffs med en gang <3 Vi har hatt det så mye moro sammen, dere aner ikke. Det var så utrolig rart når vi plutselig begynte å spille mot hverandre, det ga ingen mening. Vi fikk ordnet når jeg sjekket inn igjen, og vi har vært gode venner siden da. 

Hvilket minne ville du gjenoppleve fra PH?
Når jeg sjekket inn igjen og fikk se Morten og Andrea. Dere aner ikke hvor hjertet mitt banket mens jeg ventet på utsiden. Jeg hadde savnet de to så utrolig mye, og det å endelig skulle få se de igjen var helt utrolig. Jeg var så forelsket på denne tiden også.. 

Hadde noen sex utenom Martine og Aleks? 
Nei, ikke som jeg vet om i alle fall 🙂 Da hadde det nok helt sikkert blitt tatt med vil jeg tro. 

Fikk dere betalt for å være med på PH?
Nei, ikke en eneste krone. Det vi fikk var flybilletter, mat og opphold. Så fikk vi også penger som vi kunne kjøpe mat og godteri for når vi var på utsiden av hotellet. Aleks, Soph og jeg kjøpte godteri for rundt 1000kr!! Det er utrolig mye til å være i Mexico, haha. 

Var det noen av deltakerne du ikke kom overens med?
Nei. Alle kom godt overens inne på hotellet. 

Hvordan var det i ettertid å se Morten kysse andre jenter?
Noe var jeg forberedt på, så det gikk helt greit. Jeg kysset også andre gutter, så han måtte jo se meg kysse han også. Det eneste som var litt å se var Morten og Isabelle, for dette visste jeg faktisk ikke. Det var uansett ikke noe jeg ble sur eller lei meg for, kanskje bare mer sjokkert. 

Hvilken uke likte du best?
ALLIANSEUKEN, den var så utrolig morsom og spennende. Det var morsomt med rappene vi måtte lage og hele temaet. Det var også ganske kult å bli valgt som allianseleder, OG få Henriette på laget. 

Ble du noen ganger sjokkert over hva de andre sa om deg på sync?
Nei, det gjorde jeg ikke. Når man melder seg på et program som Paradise Hotel så må man regne med at man blir snakket om nede på sync. Det verste jeg vet er mennesker som skal ta seg nær av alt, da har du virkelig ikke meldt deg på riktig program.

Hadde du sluppet kula om du hadde vunnet?
Jeg hadde aldri sluppet kula, det hadde vært helt feil mot Morten. 

2 kommentarer

2 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE PARADISE HOTEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *