DET ER LENGE SIDEN JEG HAR VÆRT SÅ REDD

Categories Ikke kategorisert

Klokken er 10.30 og jeg sitter enda å gjesper. Døgnrytmen min de siste månedene har vært helt grusom, og jeg klarer på en måte ikke å bryte meg ut av denne sirkelen? Jeg legger meg kjempe sent for det alltid skjer noe, så har jeg mye å gjøre når jeg kommer hjem. Jeg må virkelig prøve å gjøre noe med dette, for jeg har ikke lyst til å sove bort dagene mine. Uansett, i går møtte jeg Martine for å spise litt middag. Som dere ser kjøpte vi en litt spesiell middag, for vi begge hadde lyst på litt av alt, haha. 

Etter middagen ringte Morten meg og lurte på om vi ville være med på kino. De hadde tenkt å se Anabelle som jeg har hatt lyst å se på så lenge. Det er ingen av vennene mine som har lyst å se skrekkfilm, så det har vært utrolig vanskelig å fått med seg noen. For bare noen dager siden nektet Morten helt, og nå skulle han plutselig? haha.. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg aldri lærer, skrekkfilmer er jo IKKE bra. Jeg var livredd i en og en halvtime. Det er lenge siden jeg har vært så redd, så det endte opp med at jeg satt på mobilen den siste halvtimen. Jeg klarte ikke å følge med mer, så jeg leste blogger og nyheter istedenfor. Jeg begynner også å snakke masse om jeg blir stresset og redd, så beklager til alle dere andre som satt i samme kinosal som meg ♥ Hvorfor betaler man egentlig flere hundre kroner for å være redd? Når jeg tenker meg om så gir det ingen mening, haha. 

94 kommentarer

94 thoughts on “DET ER LENGE SIDEN JEG HAR VÆRT SÅ REDD

  1. Giiiirl! Your lips!! Har du tatt litt lipfillers eller? Det var isåfall veldig fint! Og om ikke, Daym du har fine lepper😍😍

  2. du har fått mørkere hår, og lengre! e det pgr haircare eller e det extensions? 😄 itillegg smila du faktisk med øynene på bilde, noe æ ikke har sett på mange av bildan dine 🙂

  3. Har du farget håret litt mørkere og fått extensions for å få litt mer tykkelse og lengde på håret?😊 Det var veldig fint, du kledde det!

  4. Håret ditt! Ser litt lengere ut? Extentions? Og har du farga det? Så ut som at det var litt mørkere hår må. og litt lysere stripa på den enesiden, men det kan bare ha vært lyset❤️

  5. Omg! håret ditt!!😻😻 har du farga det brunere? eller gjort det lengre? det var uansett utrolig fint!!😻❤

  6. Omg kor nydelig😍😍😍blir misunnelig på deg😍😍har du fått extansion, farga håre og fylt leppene? Uansett de e kjempe pen😍😍😫

  7. Har du tatt lip fillers?😍 Leppene dine så hvertfall utrolig fine ut! Du skal vite at du er et stort forbilde for meg, og måten du deler livet ditt på bloggen på en ærlig måte gir meg glede. Fins ikke akkurat mange ærlige bloggere der ute, Hahah.💗💗

  8. Hei! Det ser ut som du har farget håret igjen og satt på litt mer hår? 🤔 Uansett, så var det super fint og du kledde det 😍😍

  9. Håret ditt er tykkere og mørkere, lenge leve hairextensions og hårfarge. Du kler brunt hår, keep it😍

  10. Siden du har lukket snap velger jeg bare å skrive det her; du klagde på at det værste du vet er når noen ikke flytter seg når du skal av. Da håper jeg virkelig at du sier: jeg skal av nå. Eller: kan du vær så snill å flytte deg? Fordi jeg og veeeldig mange andre syntes det er sykt irriterende når noen bare presser seg forbi for å komme seg ut av setene..

  11. Jenny: Presset meg ikke forbi. Jeg reiste meg i god tid før før bussen stoppet, så på henne og smilte. Hun så tilbake på meg med et oppgitt blikk å signaliserte at jeg skulle krabbe over henne. Da hun skjønte at jeg ikke kom til å gjøre det ble hun sur og oppgitt for at hun måtte flytte seg 🙂

  12. Har du ordnet brynene dine? Superfine 😄 du ba oss gjette på snap, og det må jo være det som er nytt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *