EN DRØM GÅR I OPPFYLLELSE

Categories Reise

Jeg er så lykkelig akkurat nå, dere skulle bare visst. Dette har vært en drøm siden jeg var et lite barn, men på grunn av penger og hverdag har jeg ikke hatt tid eller mulighet. Jeg la ut en snap i går med en reisebekreftelse, og jeg kan fortelle dere så mye som at Morten og jeg reiser til New York i DESEMBER!! Hvem har ikke drømt om å oppleve juletider i New York? Skøyter i Central Park og julegaveshopping, ååh.

Dere aner ikke hvor lykkelig jeg er akkurat nå, herregud som jeg gleder meg. Det her er virkelig en drøm som går i oppfyllelse. Jeg bestemte meg da jeg så Home Alone at jeg en dag skulle jeg reise til New York rundt jul. Jeg fikk ikke noe mindre lyst etter jeg begynte å se Gossip Girl. Tenk at det endelig er det min tur. Jeg har allerede vært en gang i New York, men det var i April. Helt fantastisk da også, men jeg tror dette blir en opplevelse jeg aldri vil glemme. Jeg gleder meg så mye til å ta dere med på denne reisen ♥

Selv om jeg allerede har vært i New York vil jeg veldig gjerne ha tips av dere lesere. Hva burde vi gjøre? Noen hoteller å anbefale? Gode restauranter?. Jeg får aldri nok av å prøve ut nyte ting, takk på forhånd ♥

45 kommentarer

45 thoughts on “EN DRØM GÅR I OPPFYLLELSE

  1. Åhhhhh så utrolig heldig!!!!!
    Kan anbefale Affinia Manhattan, ligger rett over gaten for Maddison Square Garden – altså veldig sentralt, tar 10 min å gå opp til Timees Square og er alltid taxi i nærheten! Veldig fint og sentralt, som sagt <3 Misunner deg veldig kjenner jeg nå 🙁 🙁

  2. Vi bodde på Plaza hotell, rett ved central park. (Det er faktisk samme hotellet han bor på i holme alone) Det er å anbefale på det sterkeste!!! Fantastisk hotell, personale, restaurant osv. Og smake på den nypressede appelsinjuicen de lager til frokosten… haha. Vi bodde der 1 uke, og det har seg sånn at hotellet er litt stiv i prisen. Gikk en del runder før jeg bestilte, men utrolig glad for å velge det hotellet. Nå som det også er snakk om juletider vil jeg anta at det hotellet er helt midt i blinken! Fantastisk er det, og håndtakene inn til toalettet var til og med gullbelagte…. bare spør hvis du vil ha noen andre anbefalinger

  3. The Radio City Music Hall
    Vi var på et fantastisk juleshow der:) da er det stemning☃️🎅🏼🤶🏻

  4. Jeg var i New York i sommer og vi bodde på et hotell som het Riu plaza times Square! Det lå to min unna times Square, og 10 min unna central park! Vil virkelig anbefale det hotellet!

  5. Jeg var i der i sommer, en utrolig opplevelse!
    Dere burde prøve å spise på planet Hollywood, er utrolig god mat der, og det er masse kulisser fra berømte Hollywood filmer der. Ligger i nærheten av time square 😊
    Dere burde dra opp på toppen av rockefeller senter, er fantastisk utsikt, mye bedre en Empire State! 😊

  6. Dere burde absolutt spise på AOC. En flott restaurant som ligger utenfor turistfella. Den ligger i bleakerstreet i soho/greenwich village, og har de beste biffene samt. blåskjell. Spiste der tre ganger så absolutt å anbefale.

  7. Hei 🙂
    Vi var i new York i slutten av november, og mitt beste tips er faktisk å ta med stillongs! Jeg lover dere! Det var sinnsykt surt og kaldt. Men heelt magisk med all julepynten og gå på skøyter. Anbefaler top of the rock fremfor empire state. Anbefaler også å bestille hellikopter tur, det er noe av det kuleste jeg har gjort.
    Gleder meg til å følge med på reisene deres 😀 jeg og kjæresten elsker å reise, å morro å se andre på tur. Vi skal en tur til Barcelona, og lurte på om du vil lage en Barcelona guide? 😀

  8. Turntable 5060 i East Village
    Hofbrau bierhaus ved Grand Central.
    Berry Park og Radegast i Brooklyn.

  9. Ååå, jeg skal også til new York rundt juletider, gleder meg ENORMT mye! Håper dere koser dere kjempemasse, selv om det er en stund til!
    Hehe litt morsomt, for jeg har også vært en tur i new York før, det var også på våren, haha!!!
    Setter så pris på alt du legger ut, er så gøy å lese i en stressende studenthverdag haha❤️❤️

  10. dette må dere virkelig gjøre;
    Okei, så det er denne cafeen som heter Baltazar. Dra dit. Seriøst. Og bestill hot chocolate. Trenger egentlig ikke si mer, dere finner ut av hvorfor jeg anbefaler dette av hele mitt hjerte om dere velger å dra dit. ❤ det er verdt det. Så sinnsykt verdt det

  11. Verdens største outlet i monroe, heter monroe Woodbury commons, går buss opp dit:)) 45 min- 1 time?

  12. Dra på Chelsea market og spis på Giovanni Rana Pastificio e Cucina, de har helt nyyyydelig pasta 😍 Ikke bare er maten god, men omgivelsene er sykt koselige og personalet der er også utrolig hyggelige! Menyen virker ganske sær sånn ved første øyekast men det er utrolig hvor godt ting smaker om man bare prøver seg frem. Absolutt å anbefale!

  13. En ting å vite om NYC om vinteren: det er Norge temperaturer der om vinteren, så husk varme klær!! God tur!!

  14. Annbefaler, det Word observation, ligger like ved broklyn brua, men helst bestill biletter på forhånd. Og spis frokost på toppen dere får en fantastisk utsikt der oppe!😍 Var der nå i sommer og det er utrolig vakkert, der er 102 etasjer og det tar 1 minutt med heisen. Anbefaler på det sterkeste😍

  15. Hvor lenge skal dere være? Har sinnsykt lyst å reise selv, men lurer på hvor lenge man bør reise hvis turen ikke skal koste 100 000 kr, men samtidig at du har litt tid å oppleve ting på der nede <3 har vært i new York som liten, i flere måneder.. men husker jo lite av det, haha. God tur skjønnaste 🙂

  16. Anbefaler å reise innom B&H hvis du er interessert i foto/video.
    Og ta båt ut til frihetsgudinnen
    Har vært i NY 4 ganger og det er like bra opplevelse hver gang.

  17. Bo på hotell edison og be om utsikt. Da har du times square rett ut vinduet. Det er en meter fra times aqure til hotellet og erkjent sinnsykt fint og billig! Det har jo også ALLE subway-linjer rett utenfor døren!
    Vil også anbefale dere å gå på Stand up! Ikke conedy celler, men en som heter “comedy” club! Kommenter gjerne under så kan jeg fikse dere billigere billetter. Der kan kevin hart plutselig komme og det varslet sinnsykt morsomt. Intimt og drinker til langt på natten sammen med latter er helt magisk! Spis også på butchers daughter. Elsker avsa do-Torsten ❤️❤️

  18. så gøy 🙂 3mnd hver sommer i usa fra jeg var 9mnd-4 år pga pappas jobb, bodde den første sommeren i texas, den andre i alaska, den tredje i florida og den siste sommern i new york,men husker jo dessverre veldig lite fra den tiden, er jo over 27 år siden nå

  19. Ååååå jeg var akuratt i NY! Og da var vi på top of the rock som også er fra noen av de bildene over😻Sefølgelig var vi på 5th avenue!! (Verdens beste shopping gate!) vi var også på madison square garden og så på ishockey kamp med zuccarello💋💋💋men uansett kos dere!!!

  20. Har selv nettopp vært i New York! Anbefaler virkelig en tur i central park, vi lå på hotel Empire midt i Manhattan😊 Og vil anbefale å shoppe på macy’s, er vel ei 8-9 etasjer med bare klær,vesker,sko og mat for både mann og kvinne. Helikopter tur vil jeg også anbefale, er det mest magiske jeg noen gang har gjort, og ta den heisen som går ved en av bruene, tror det er ved brooklyn bridge men er ikke sikker😃 Også entur til frihetsgudinnen!
    Kos dere masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *