MORTEN OG JEG DATER IKKE

Categories Ikke kategorisert

Nå skal jeg fortelle dere noe veldig spesielt og ganske morsomt med forholdet til Morten og meg. Siden vi ble sammen for 4 (snart 5) måneder siden har vi aldri vært ute på en date. Det å dra på en date burde være noe spesielt, som man ikke gjør hver eneste dag. En liten påminnelse på at “ey, jeg setter pris på forholdet vårt” Som vi fortalte dere i spørsmålsrunden vår er vi veldig lite romantiske av oss. Hverken Morten eller jeg har noen gang gjort noe romantisk for den andre. Aldri roser, middag eller noe overraskende. 

Det er ikke disse tingene som definerer om et forhold er bra eller ikke, og egentlig er det bare små bagateller. Vi har det utrolig bra sammen, så det at vi aldri dater har absolutt ikke påvirket forholdet på en negativ måte. Det er bare litt merkelig, eller er det bare meg? Jeg kjenner ikke noen som er like sær som oss på akkurat dette. Jeg får krysse fingrene å håpe på at Morten inviterer meg på date etter dette innlegget 😉 hehe neida, joda. 

Siden vi ikke er så flink på dating, tenkte jeg å dele de tingene jeg virkelig setter pris på med Morten og forholdet vårt.

♥ Morten er veldig flink til å ta vare på meg. Er jeg syk gjør han så mye for meg, og passer skikkelig godt på meg. Har jeg en dårlig dag gjør han alt for at jeg skal få det bedre. Han er virkelig verdens beste kjæreste.

♥ Han er veldig flink til å vise at han bryr seg, det elsker jeg. Sånn som forrige uke da jeg var skikkelig dårlig, så ditchet Morten kompisene og fotballkampen for å komme hit å passe på meg. Jeg ba han aldri om å gjøre det, han bare kom. 

♥ Han sier alltid “jeg elsker deg” og kysser meg før han drar. Det er bare sånne småting, som betyr utrolig mye. 

♥ Han hjelper meg masse med Celine, og det er virkelig noe jeg trenger. Jeg har en ganske hektisk hverdag, og hadde det ikke vært for Morten og Andrea så hadde jeg aldri hatt tid til å ha hund. De hjelper meg så utrolig mye med Celine, dere skulle bare visst. Tusen takk begge to ♥

♥ Dette høres kanskje litt rart ut, men han gir meg motstand. Som dere kanskje har sett på TV og merket gjennom bloggen så har jeg en veldig sterk personlighet og meninger, og jeg trenger derfor at noen setter meg på plass. Han sier i fra når jeg oppfører meg som en idiot, og det elsker jeg. 

♥ Vi har det så utrolig morsomt sammen. Vi har samme type humor, og liker mye av det samme. Begge forstår også hverandre, så det er ingen som tar seg nær når en av oss tuller. Han er min beste venn og kjæreste. 

6 kommentarer

6 thoughts on “MORTEN OG JEG DATER IKKE

  1. Altså, hvis han ditcher en fotballkamp for å ta vare på deg, da har du virkelig funnet verdens beste kjæreste 😅 Lucky you 💗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *