UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvor mange steder har du bodd?
Godt spørsmål, hehe.. Jeg har bodd i 4 forskjellige byer, men bare i Tromsø har jeg bodd 4-5 forskjellige steder. Jeg har vært vant til å flytte mye, men det har gjort meg veldig sosial.

Hvor ser du deg selv om 5 år?
Om 5 år skal jeg ha kjøpt en leilighet. Jeg håper også jeg har startet på noe helt eget, som jeg har drømt om i mange år. Morten og jeg er forhåpentligvis enda sammen og kanskje vi har kjøpt en til hund? 

Hvordan var du på skolen?
Ikke noe å skryte av dessverre. Skole er ikke for alle, og det var i alle fall ikke noe for meg. Karakterene mine var helt OK, men jeg klarte aldri å konsentrere meg.Jeg fikk ofte eget klasserom til å ta prøver og gjøre lekser. Jeg sliter veldig med konsentrasjon, så dere kan tro hvor lang tid jeg bruker på et blogginnlegg. Jeg må sitte helt for meg selv i et stille rom om jeg skal klare å konsentrere meg, noe jeg sjeldent gjør. Jeg hater å sitte uten noe som helst bråk, veldig merkelig egentlig. 

Hvorfor ble Kevin så sjalu inne på PH?
Kevin var forelsket i meg inne på Ph, og taklet derfor ikke mitt forhold med Morten. Neida, jeg bare tuller. Vet ikke om sjalu er riktig ord å bruke, han ble nok lei seg for at han følte seg som et andre valg. 

Når fikk du Celine?
Hun fikk jeg i 2011 🙂

Var du populær på ungdomsskolen?
Jeg vil si både ja og nei. Hva har det å si egentlig? Kjære deg, lov meg at du ikke er opptatt av å være en av de populære. Du er bra nok AKKURAT som du er, og jeg kan love deg at hvor populær du er på ungdomsskolen IKKE vil ha noe å si for fremtiden din. Jeg blir direkte uvel at vi kategoriserer mennesker som populær og mindre populær. Ta vare på de vennene du har, og drit i om du ikke blir sett på som populær eller ikke. 

Går det bra med deg?
I går hadde jeg en skikkelig drittdag uten å vite helt hvorfor. Jeg tror jeg er inne i en periode der jeg er veldig stresset og kanskje litt bekymret for fremtiden? Hvert eneste år når vi begynner å nærme oss høst går jeg gjennom det samme, så det er ikke noe uvanlig. Jeg har det helt OK om jeg skal være ærlig med dere. Tusen takk som spør <3 

Føler du kommentarere du får påvirket forholdet ditt til Morten?
Ikke på den måten at jeg blir usikker på Morten, for jeg vet 100% at han ikke har vært utro. Det er selvfølgelig slitsomt, så ærlig skal jeg være. 

Var foreldrene dine skilt før faren din døde?
Mamma og pappa var ikke samme når jeg ble født, så jeg har aldri vært oppvokst med to foreldre. 

Hva synes Morten om at Kevin tok meg på puppene?
Han ble kjempe sinna :-((( haha nei! Han kunne ikke brydd seg mindre, det er KEVIN hellooo.

Hvor gammel var du første gang du fikk mensen?
12 år. Jeg hadde på meg hvit bukse som jeg blødde igjennom, haha. 

Har du fylt leppene?
Nei, det har jeg ikke. Det var mange som trodde det etter jeg la ut innlegget med en endring. Leppene mine er 100% naturlig 🙂

Om du kunne gjenoppleve en dag i livet ditt, hvilken dag ville det vært?
En dag jeg var sammen med pappa. Jeg hadde gjort alt i verden for å få møtt han igjen, herregud som jeg savner han. 

Har du hatt sex med noen andre fra da dere kom hjem fra Mexico og til dere ble sammen?
Maybe baby 😉

Er du og Grunde fortsatt venner?
Vi er ikke uvenner om det er det du vil frem til, vi har bare ikke så mye kontakt. Møtte tilfeldig på Grunde her om dagen, og da slo vi an en prat 😀 ikke dårlig stemning mellom oss, vi har bare ikke så mye kontakt.

Hvor lenge tror du at du kommer til å bo med Andrea?
Hmm, vanskelig å svare på. Jeg regner med at det kommer til å bli et par år i alle fall 🙂 Vi får se hva fremtiden bringer. 

Hvem fra PH har du minst kontakt med nå?
Alle utenom Kevin, Martine Johansen, Martine Lunde, Morten, Andrea, Aleks og litt Petter. 

Når kommer ringevideoen?
Har svart på dette før, men tar det igjen. Det var nesten ingen som tok telefonen, så vi fikk ikke til å lage en video. Vi får prøve igjen en annen gang 🙂

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Fine svar men hva er det liksom Du tenker på siden du har det litt opp og ned? Du må ikke svare siden dette karnsje er privat skjønner om du ikke vil svare

  2. Hei er det noen plasser man kan spørre deg om noe som ikke er gjennom en kommentar, men en mld eller noe sånt? Eller hvis man har lyst å fortelle deg noe hemmelig/privat.? Lurer bare siden du ikke har åpen snap så kan ikke folk spørre deg der, kun når du har åpen snap, men da er det ikke alltid du får sett den og den snappen og siden du heller ikke svarer på Instagram eller kanskje du svarer på noen sin, men ikke alle siden det er sikkert mange som sender deg en mld på instgram. Håper du svarer meg på det :):-)<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *