MORTEN OG JEG SUGER TIL Å KYSSE

Categories Ikke kategorisert

Nå skal jeg dele noe veldig irriterende, men også ganske morsomt om Morten og meg. Jeg holdt på å skrive “om forholdet vårt”, men jeg tror ikke jeg kan si at dette handler om forholdet vårt. Det er vel mer oss to som enkelt individer som absolutt ikke har lært seg å kysse?? Er det helt ærlig en spesiell måte man kysser på for at bildene skal se bra ut, eller er det bare Morten og jeg som ser helt jævlige ut når vi kysser? Vi har sluttet å ta kyssebilder, for bildene blir bare kleine. Det ser også ut som at vi hater hverandre, og har fått betalt for å ta disse bildene sammen, haha. I går prøvde vi på nytt og det ble som forventet, IKKE bra. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen av bildene med dere, bare sånn at dere kanskje forstår hvor lite søtt dette er. 

Se på leppene våre.. Det ser ut som vi skal spise hverandre 🙁

Morten syntes at kysset mitt ble alt for vått, så her tørker han seg faktisk rundt munnen ETTER å ha kysset meg. Verdens beste kjæreste <3

Hmm.. Trenger jeg egentlig å si så mye? haha

ENDELIG fikk vi til kysset, men det ser jo IKKE bra ut. Buhu 🙁

Morten er lei av å prøve å ta kyssebilder, og prøver derfor å gjemme seg sånn at han slipper. Jeg som alltid har troen på at det vil bli ET bra bilde til slutt og er derfor i strålende humør.

Her ser det ut som at Morten ikke har spist middag enda, og derfor har store planer om å spise meg. HVEM kysser med munnen åpen? 

Dette var faktisk det beste vi fikk til, og jeg vil si at det var helt OK. Hadde jeg sett dette bildet av noen andre hadde jeg aldri tenkt, “åååh så søte <3” Det ser fortsatt ut som at noen betaler oss for å ta disse bildene. 

41 kommentarer

41 thoughts on “MORTEN OG JEG SUGER TIL Å KYSSE

  1. kanskje prøv å hold rundt hverandre haha, så ser det litt mer lidenskapelig ut og ikke så påtvunget heh

  2. Haha, dere er så søte, ikke gi opp! 🙂
    På svenska är det skillnad mellan puss och kyss. Jag tror ni får träna lite på “puss”, det brukar bli bättre på bild! 😉

  3. Haha.. syntes dere er kjempe søte jeg!😂😍 prøv noe “nytt” da.. Morten å front med en hånd på kinnet ditt.. sånn som på film😂

  4. Hei! Jeg synes du fikk en utrolig fin farge på håret.
    Hvilken farge brukte frisøren? Tenker å dra til min frisør og be om å få det slik som dette.

  5. Anonym: du har en stygg atferd, og vil tro at du er ganske så stygg sjæl ettersom at det du prøver på er å presse deg sjæl opp med å presse andre ned! Assa slik oppførsel blir for dumt, er da man begynner å lure på om det er noe inni hjernen til slike personer som deg.

  6. Prøv å ha hodet ditt vendt mot den andre siden? Slik at Morten sitt ansikt kommer ytterst? Slik ble hvertfall bildene til meg og kjæresten bedre, haha!😂❤️ Dere er uansett søte og jeg tenker “åååh, så søte de er sammen”

  7. Tips som har funket for meg tidligere! Ikke lag for mye trutemunn, legg leppene med eller mindre bare inntil hverandre! Men selvsagt trut litt, om du skjønner😂 Ikke det, er ca 5 år siden jeg tok mitt siste kysse bilde😅 Så kan godt være det er noe jeg bare har for meg, men hvert ett forsøk😋

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *