JEG PAKKER KOFFERTEN OG STIKKER AV

Categories Personlig

Når jeg skriver dette innlegget føler jeg meg svak. Jeg har nettopp gjort det jeg bestemte meg for å ikke gjøre, og det er å stikke av fra problemene mine. I dag når jeg våknet følte jeg at jeg måtte reise til Trondheim og det måtte skje NÅ, jeg klarer rett og slett ikke å vente helt til lørdag når jeg egentlig skal reise. Så det jeg gjør nå er å pakke kofferten og ta med meg problemene mine til en annen by. Det vil føles bedre der, tror jeg. 

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle dele dette innlegget med dere, for jeg er livredd for å ha en negativ blogg. Likevel synes jeg det er viktig å vise dere begge sider også, og ikke bare det perfekte liv mange av dere tror jeg lever. Jeg vet ikke hvorfor jeg tror og håper at livet i Trondheim skal bli så mye bedre, det bare føles sånn. Det er et eller annet med Oslo som får meg til å ikke ville være her, kanskje for mange minner? 

Flybilletten er uansett bestilt til i morgen, og der har jeg faktisk jobb som venter på meg. Jeg tror jeg har godt av litt jobb nå, og kanskje få tankene over på noe helt annet. Denne jobben kunne egentlig ha ventet et par dager, men jeg valgte å ta den nå. Jeg tror jeg trenger det. 

22 kommentarer

22 thoughts on “JEG PAKKER KOFFERTEN OG STIKKER AV

  1. Håper du koser deg masse på tur, er alltid godt å komme seg litt vekk fra alt innimellom, uansett hva det er 🙂

  2. Så hva er denne jobben?…. blir vel ikke og stikke av dersom du skal jobbe?håper du finner roen i Trondheim! =)

  3. Hvor bor skal Celine bo? Bor hun i det hele tatt med deg og Andrea? Har ikke fått med meg sp mye om hvor hun bor. (er det navnet på hunden din?XD)
    Og hva med Morten?

  4. Åh jag blir så ledsen i hjärtat när du skriver så <3 jag antar att det har med Morten att göra eftersom du inte svarar på kommentarer om honom, och jag hoppas verkligen att det löser sig så att du snart mår bra igen <3
    Hoppas du kan umgås med vänner och familj och prata om vad det är som gör att du är ledsen.
    Kram kram från Stockholm

  5. Jeg støtter deg uansett hva du gjør. Jeg blir glad når du har det bra, og at du synes dette er det rette å gjøre støtter jeg fullt og helt. Elsker deg og håper du får det bedre. Du fortjener å være lykkelig <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *