SPØRSMÅLSRUNDE SNAPCHAT // LIVET FØR PH

Categories Personlig

Hadde du mange følgere på Instagram før du var med på PH? 
Jeg hadde litt over 3000, husker ikke nøyaktig hvor mange 🙂

Hvilket liv likte du best? Før eller etter PH?
Godt spørsmål. Jeg vil nok si at jeg liker det livet jeg har nå best. Akkurat dette med bloggen og det å ha de mulighetene jeg har nå er noe jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske. Likevel er det et par ting med mitt gamle liv som jeg savner. Jeg tenkte å skrive et innlegg om dette, om det er noe dere synes er interessant? 

Snakket du noen gang med Breivik?
Jeg vet ikke om du mener om jeg vitnet mot han eller utvekslet ord under skytingen? Svaret er uansett nei, jeg snakket aldri med han, og glad er jeg for det 🙂 

Hvilken jobb hadde du før bloggen?
Jeg jobbet i noe som heter alarmtjeneste i Trondheim. Det er på en måte hjemmetjeneste, bare at det er på natten. Det er faktisk den beste jobben jeg har hatt, utenom bloggen. Jeg savner den ofte, og ikke minst folkene. Hadde jeg skulle gått tilbake til en “normal” jobb hadde det helt klart vært denne jobben. Så utrolig givende og ikke minst hyggelig jobb. 

Har du gått på idrett?
Jeg gikk på fotball i mange år, og jeg var faktisk veldig flink! Så har jeg også drevet med ridning 🙂 

Hva har du merket har forandret seg mest etter PH?
Jeg føler ikke at så mye har forandret seg fra før jeg reiste til Mexico og etter. Forskjellen er at jeg har fått meg en kjæreste og masse nye venner. Så har jeg selvfølgelig en veldig opptatt hverdag også! Utenom det vil jeg si at alt er som før. 

Hvilket språk tok du på ungdomsskolen?
Jeg prøvde meg på spansk, men synes det var utrolig kjedelig. Jeg hoppet derfor over til engelsk, veeldig spennende. 

Var du kjent på en eller annen måte før PH?
Jeg var ikke kjent, men noen visste hvem jeg var på grunn av Utøya. Det ble også litt fokus rundt meg da jeg begynte med bikini fitness, men kjent var jeg absolutt ikke. 

Hvilken linje gikk du på VGS?
Jeg gikk helse og sosialfag, også allmenn påbygg.

Blogget du før?
Jeg har blogget siden jeg var 16. Min første blogg slettet jeg, herregud som jeg angrer 🙁

Hadde du gode karakterer på ungdomsskolen? 
Både ja og nei. Jeg vil kanskje si at jeg hadde helt normale karakter, om jeg kan kalle det for det? Jeg fikk alt fra 2-5

Hvor gammel var du første gang du var full?
Jeg var bare 15 år første gang jeg ble full. Jeg klarte faktisk å falle i masse glasskår, og en av guttene på festet måtte presse ut glassbitene fra albuen min. Jeg har enda arr, haha. 

Hva drømte du om å bli før du ble med på PH?
Blogger eller makeup artist. Før hadde jeg en stor drøm om å bli politi, men det var ikke noe jeg ønsket etter 22.juli. Jeg vet at det hadde blitt alt for tøft for meg å skulle jobbe med noe sånt, med den fortiden jeg har.. 

Hva tjente du før PH?
Spørs hvor mye jeg jobbet. Jeg har alltid elsket å reise som dere kanskje vet, og tok meg derfor mye fri. Alt fra 15-28.000kr i måneden. 

Hadde du kjæreste før PH?
Ja, vi gjorde det slutt sommeren 2016. 

Har du møtt Morten før PH?
Nei, han var helt ukjent for meg.  

Har jeg fortsatt kontakt med vennene jeg hadde før PH?
Ja, det har jeg. Jeg har likevel merket holdninger hos enkelte som at “vi har ikke kontakt, for du har ikke tid til meg etter PH”. Det er dessverre alt for lett å skylde på PH, noe som irriterer meg utrolig mye. Det forventes bare at jeg er den som skal ta kontakt, og da blir jeg sett på som en dårlig venn som ikke har vært der på grunn av at jeg ikke har tatt kontakt. Vanskelig å forklare, men et vennskap må gå begge veier, og ikke bare den ene. Jeg har uansett kontakt med de fleste, og de som står meg aller nærmest sier at de ikke har merket noe forskjell på meg. Det er godt å høre 🙂 Mine gamle venner betyr like mye som mine nye <3

Har du noen gang hatt selvmordstanker? 
Ja, det har jeg hatt. Jeg tenkte også å skrive et innlegg om dette, om det er noe dere vil vite mer om?

Var du forelsket før PH?
Jeg var forelsket før jeg reiste ned til Mexico, men livet og kjærligheten kan være veldig komplisert noen ganger. Ting endret seg jo også veldig under oppholdet på Paradise. 

18 kommentarer

18 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE SNAPCHAT // LIVET FØR PH

  1. Skriv gjerne om livet ditt før PH og selvmordstanker 🙂 Du har i alle fall min interesse for det!

  2. Normale karakterer er kanskje 4-5, ikke 2-5. Hvem i alle dager får så dårlige karakterer? Da skal læreren hate de bra mye :O

  3. Altså til du her oppe som sier at karakterer fra 2-5 er rart, det er det virkelig ikke! Ikke alle er like flinke i forskjellige fag, som meg F.eks,har 2 I matte, men jeg har 5 i stort sett alle andre fag, men også mange 4. Så den kommentaren der var unødvendig.

  4. Hei! Kan du skrive et innlegg om din tid i bikini fitness? når, hvor, hvor lenge, konkurrerte du? gikk du på diett, team, ja? veldig interessert!

  5. Du som velger å være anonym og sir at læreren må hate dæ om du får 2-3 i karakter og normal karakter er 4-5? Tenk dæ litt om før du skriv i kommentarfeltet…

  6. Jeg bare lurte på om hvis du kunne gitt breivik en straff hva ville det vært? Og hvorfor ? Mvh hilsen nysgjerrig person❤️

  7. Normalt med 4-5 er hverfall ikke riktig. Enig med Sofie i det hun skrev. Har selv to 2ere, noen 3 og et par 4-5

  8. Det var i alle fall slik det lå an med karakterer da jeg gikk på skolen. Men det er mulig det er feil. Har aldri hatt under 5, så for meg er det vanskelig å si noe basert på andres erfaringer!

  9. 2-5 er normale karakterer. Selv har jeg 2 i norsk og Krle, men 6 i matte og naturfag og dei andre fagene 5 og 4. Det å si at 2-3 er unormalt kalles karakterpress, og alle er ikke like flink i alt.

  10. Ja til de du foreslo❤️
    Hvorfor er det forresten vanskligere om høsten?🤔
    Du burde ikke ha selvmordstanker. Du er pen, virker snill, du har Morten, Andrea, familie og andre venner. Jeg skjønner at utøya var en forferdelig opplevelse, men du må fortsette og leve livet ditt. Folk ser til og med opp til deg.
    Lev i nuet som folk sier, ikke i fortiden. Gled deg til ting istedenfor å grue deg.
    Er forresten Kevin og Andrea sammen? Bor han med dere?
    Hvis ikke, hvor bor han egentlig da? I Oslo en plass?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *