UKENS SPØRSMÅL // UTROSKAP, PERSONLIG OG PH

Categories Ikke kategorisert

Hvis du måtte bestemme et sted du skulle bo resten av ditt liv, hvor ville det vært?
Dette var faktisk et veldig vanskelig spørsmål. I en alder av 22 år ville jeg nok sagt New York eller Los Angeles. Jeg er ganske sikker på at jeg vil endre mening når jeg blir eldre og eventuelt skal stifte familie. Så jeg må nok si Norge om jeg skal tenke på fremtiden min. Veldig trist svar egentlig, haha. 

Har du og Morten noen gang vurdert å gjøre det slutt? 
Nei, det har vi heldigvis ikke 🙂 Morten og jeg har det veldig fint sammen, og jeg er veldig veldig lykkelig. 

Om du kunne gitt en straff til Breivik, hva ville det vært? 
Jeg fokuserer ikke på Breivik mer, og jeg tenker at han soner straffen sin nå. Jeg håper selvfølgelig han sitter i fengsel for alltid, og aldri får se dagslys igjen 🙂 

Hvor lenge skal du være i Trondheim? 
Ikke helt bestemt enda. Mest sannsynlig til onsdag, så nesten en uke. 

Når flyttet du hjemmefra?
Jeg var vel 18 år når jeg flyttet hjemmefra.

Var du noen ganger betatt av Kevin?
Nei, det var jeg ikke. Jeg har alltid sett på Kevin som en venn, og jeg er evig takknemlig for å ha fått en så fin venn som han <3

Få barn nå eller aldri få barn?
Få barn nå, selv om jeg ikke har lyst i det hele tatt. Jeg er redd for å angre, as always

Kleineste opplevelse med mensen?
Det må være første gang jeg fikk mensen (som jeg har fortalt dere om før). Jeg hadde på meg en helt hvit bukse, og blødde igjennom, hehe.

Hvem irriterte du deg mest over inne på hotellet?
Morten, helt klart. Som dere kanskje så på TV så har vi begge veldig sterke personligheter, og Morten trodde han var spåmann inne på hotellet. Selv om han hadde mye rett, så trodde han at han hadde rett på absolutt alt, haha. Vi hadde et par diskusjoner nede på rommet, hehe.

Hva tenker du om svaret til Rebecca på ukens spørsmål om hun og Morten?
Absolutt et fint svar! Det eneste jeg reagerer på er at når man først velger å åpne seg så burde svaret være korrekt. Morten og jeg hadde IKKE kontakt samtidig som han og Rebecca. Vi hadde et veldig nært og godt forhold inne på hotellet, men ingen av oss visste hva vi ville når vi kom hjem. Som jeg fortalte dere før så var jeg forelsket når jeg reiste ned til Mexico, og jeg ville derfor finne ut ting med han først. Jeg reise rett til Trondheim etter vi kom hjem, og hadde ikke kontakt med Morten før etter premierefesten. På dette tidspunktet hadde hverken Morten eller jeg noen andre 🙂

Om du måtte velge en av årets deltakere du måtte ha blitt sammen med utenom Kevin og Morten, hvem skulle det vært?
Helt klart Aleksander, jeg elsker personligheten hans. Jeg trives alltid i Aleksander sitt selskap, herregud så mye glede han sprer. Jeg ler alltid av Aleks, han er så utrolig random og rar <3 haha. Pass deg nå Martine XDDD

Hvorfor vil du ikke svare på hvor gammel du var første gang du hadde sex?
Jeg er veldig åpen, men dette føler jeg nok blir litt for privat. Kanskje jeg føler for å åpne meg senere, vi får se. 

Er ryktene om at du var utro med eksen sist du var i Trondheim sanne?
Ååh nå ble jeg busta :-/ Nei, de er ikke sanne. Jeg har aldri hørt om disse “ryktene” før jeg fikk det på Snapchat i dag. 

Hva er det beste med å ha blogg?
Mulighetene. Jeg elsker også at jeg kan nå ut til så mange mennesker, det gir meg så utrolig mye bra. Jeg digger også leserne mine, for noen fantastiske mennesker. Jeg føler dere er som vennene mine, for dere støtter meg alltid <3 Etter jeg fikk blogg trenger jeg ikke google mer, dere har seriøst svaret på ALT, haha.  

Savner du blondt hår?
Veldig. Samtidig er jeg kjempe fornøyd med brunt hår, og tror ikke jeg kommer til å farge det blondt igjen.Mye av grunnen er selvfølgelig det at håret mitt ble så ødelagt.

20 kommentarer

20 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL // UTROSKAP, PERSONLIG OG PH

  1. Elsker bloggen din! Syns du er en så jordnær og utrolig flott jente.
    Håper alt ordner seg for deg når du er i Trondheim foresten!
    Er selv også en som noen ganger rømmer fra problemene mine
    og det hjelper faktisk.. i små mengder! <3 stå på og fortsett med
    det du gjør! <3 klem!

  2. smule, om ikke veldig respektløst av deg å bruke breivik som clickbait. skulle ikke snakka om, verken gitt dyret der oppmerksomhet

  3. Slutt å legg ut innlegg som handler om han. Selvfølgelig har du ikke møtt breivik. Delvis enig med kommentaren over.

  4. Hadde du klart å vært utro?
    Du er SÅ mye penere og finere med brunt/litt mørke blondt hår, slik som du har nå! Virkelig.

  5. Du hadde ett innlegg tidligere om at det tok litt tid før du tjente penger på bloggen. Hvordan startet du å tjene de? Har begynt å blogge og lurer på hvordan man tjener inn penger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *